Hodně nečekaný úspěch veze Reading z Anfield Road, kde dokázal otočit utkání a zvítězit 2:1. Liverpool tak končí i v FA Cupu.

Ještě před úvodním hvizdem se divákům na Anfield Road představila nová posila Reds, Maxi Rodriguez, jenž na Anfield Road přichází zadarmo (!!oprava z předchozího článku!!). Argentinec sledoval další průběh zápasu už na tribuně. Ve 3. minutě hledal za obranou centrovaným míčem Gerrard Torrese, ale ten míč nezasáhl. V 10. minutě zahrával Sigurdsson nebezpečný přímý kop z ideální pozice, ale islandský záložník nepřekonal Diega Cavalieriho v brance. 12 minut na to pořádně zatrnulo domácím fanouškům, když si na pravé straně pohrál Church s Aggerem, následně poslal centr do vápna, Carragher promáchl (možná naštěstí, protože hrozil další vlastenec) a volný tak zůstal na zadní tyči Rasiak, jenže ten se asi své tutovky zalekl a bránu z jednoho metru netrefil. V 26. minutě znovu zahrozili hosté. McAnuff poslal do vápna střílený centr, Church, jenž utekl obráncům, naskakoval na balon, ale hlavou jej ani netečoval. Až ve 40. minutě zvedla další šance diváky ze sedadel. Protiútok Liverpoolu zakončoval z první překrásnou technickou střelou Yossi Benayoun, bohužel levou tyč Federiciho branky minul o milimetry. Chvíli po něm zakončoval po sebevědomém průniku Ngog, pokus do středu brány ale gólman Readingu kryl. V závěru první půle Reds přitlačili hosty na vlastní polovinu, z opakovaného rohu se nakonec LFC branky dočkal. Samotný centr ještě obrana Royals dokázala odvrátit, jenže míč se dostal k zpět k Gerrardovi, který si jej narazil s Ngogem a s přispěním teče Bertranda rozvlnil síť za Federiciho zády.
Druhý poločas začali Reds s mnohem větším klidem na kopačkách, šance na zvýšení skóre měli Ngog, Kuyt, či Benayoun, ale ani jeden neuspěl. Poté, co do hry už nezasáhl Gerrard, převzal roli organizátora hry Aquilaniho, a tomu se hned začalo dařit. Do druhé půle nastoupil úplně jiný Aquilani, takový jakého jsme po přestupu čekali. Hýřil aktivitou, přesnými pasy i útočením. Ale hrozili i hosté. Centr Readingu se snažil usměrnit za záda Cavalieriho v 66. minutě Gunnarsson, mezi tři tyče se ovšem netrefil. 6 minut poté mohl vstřelit svůj premiérový gól v drese Liverpoolu Aquilani, rybičkou naskakoval na centr Benayouna, jenže skóre nezvýšil. Na začátku poslední desetiminutovky mohl Reading srovnat. McAnuff si s obranou Reds nedělal starosti a prošel přes čtyři hráče až v tváří v tvář Cavalierimu, jenže zakončení podél se mu nevyvedlo optimálně. V nastavení se pokoušeli Royals srovnat sec mohli, nebezpočnou střelu zpoza vápna ale dokázal skvěle vyrazit Cavalieri. Nicméně v poslední minutě nastavení nakopl Benayoun v šestnátce Longa a sudí Dowd nařídil pokutový kop, který Sigurdsson s přehledem proměnil.
V 9. minutě nastavení se stalo, to co málokdo čekal. Gunnarsson si pohrál na pravé straně s hráči Liverpoolu a odcentroval do pokutového území, kde hlavou prodloužil do sítě střídající Shane Long. Ke konci první poloviny prodloužení fatálně selhal Yossi Benayoun, jenž postupoval úplně sám téměř od poloviny hřiště na Federiciho, jenže se mu jej nepochopitelně nepodařilo překonat. Pak se nemůžeme divit, že se nedaří... 22. minuta prodloužení a další šance domácích. Volný David Ngog ve vápně ale zakončoval příliš zbrkle.
Bohužel, LFC opět nedokázali udržet vedení a po prohře 1:2 končí v FA Cupu.

Liverpool FC: Cavalieri - Degen, Carragher, Agger, Insua - Kuyt, Lucas, Gerrard, Aquilani, Benayoun - Torres
Reading FC: Federici - Gunnarsson, Mills, Ingimarsson, Bertrand - McAnuff, Cisse, Karagan, Sigurdsson - Rasiak, Church

Góly: 45.+1. Bertrand (vlastní) - 90.+4. Sigurdsson (pen.), 99. Long
Střídání: 29. Ngog (Torres), 46. Babel (Gerrard), 91. Škrtel (Degen) - 58. Howard (Cisse), 65. Kebe (Rasiak), 82. Long (Karacan)
Karty: 53. Degen - 4. Karacan, 44. Mills, 102. Ingimarsson 118. Gunnarsson
Diváci: 31, 063
Rozhodčí: Phil Dowd
Man of the match: podle liverpoolsky.net: Adam Federici
podle skysports.com: 
-
|78.99.24.xxx |2010-01-14 00:24:13 katedra
rafa von
rafa von
vy nie ste liverpool!
hraci liverpoolu hraju poriadny futbal
som zvedavy kolko bude trvat kym sa dostaneme opat medzi anglicku spicku
-
|213.211.44.xxx |2010-01-14 00:24:20 Bilczus
Josi ,josi :/ mohl si napravit svou chybu...ale ...zase všechno špatně
-
|90.179.221.xxx |2010-01-14 00:24:31 .. - ..
nedokazali sme porazit ani reading tak koho teda porazime hmmm nemozny hruza ach joooo
-
|89.185.227.xxx |2010-01-14 00:25:17 Kovi
zase mám oči pro pláč začínám si zvykat a už nevěřím ničemu
-
|217.170.96.xxx |2010-01-14 00:25:41 uaaa
yossyho je me lito
mam ho rad. ale snad je to dobre ze prohrali. treba se aspon zacne neco dit.
-
|85.70.214.xxx |2010-01-14 00:25:50 linzi
Tohleto jako má být Liverpool????
HANBAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
|90.177.220.xxx |2010-01-14 00:25:58 dEst - ...
Chce se mi z toho brečet. Letošní LFC je opravdu velmi špatný a já nevím co by tomu pomohlo. Chci zpátky lonskou sezonu, chci zpátky rok 2006 a vítězství v FA Cupu, chci zpátky rok 2005 a vítězství v LM, a taky rok 2001 a perfektní zápas ve finále uefy s alavésem, ale tohle už prožívat dál nechci. To je prostě děs.
-
|89.173.113.xxx |2010-01-14 00:26:03 Zeli - Paráááda
Liverpool ste supeeeer! proste úžastné, len tak dalej, a nebudete mat už žiadnych fanúšikov, už terazich máte málo...!
-
|90.178.136.xxx |2010-01-14 00:36:44 Bobo
To víš, aspoň se ukáže kdo je fanoušek a kdo je jen fanouškovský Glory hunter jako ty.
-
|91.127.115.xxx |2010-01-14 00:49:20 gevön
pravý fanúiek takéto blbosti nenapíše.darí sa či nedarí,fanúšik fandí a ľúbi svoj obľúbený klub.a to nezávisí od výsledkov
-
|Publisher |2010-01-14 00:26:17 HABAL
-
|147.175.194.xxx |2010-01-14 00:26:41 Anonymní
Phil Dowd nieje clovek...to je retardovana kreatura...
-
|85.207.234.xxx |2010-01-14 00:26:54 Crab
Opravdu to nechápu, vždyť hráči Liverpoolu vyhráli téměř každý hlavičkový i osobní souboj a čím blíž byli k pokutovýmu území soupeře, tím lépe si přihrávali. Navíc každá jejich standartka znamenala velice vážné ohrožení branky Readingu, když k tomu připočtu spoustu střel i ze středních vzdáleností, opravdu nechápu, jak mohl dneska Liverpool nevyhrát ...
-
|84.47.56.xxx |2010-01-14 00:27:34 skrtel
RAfik radsej takticky vystrieda cez polcas, ako ku koncu zapasu, aby zdrzal
-
|147.175.217.xxx |2010-01-14 00:28:23 archer
kazdy zapas verim ze sa nasa hra zlepsi, ale je to zbytocne... dnes nieco hrozne... pri druhom gole som az nechapal, ako mozu dvaja hraci naskocit na naznak odcentrovania behom 5 sekund...
bohuzial reading bol lepsi... po prvom polcase mohlo byt 0:2 a nikto by nemohol povedat ani slovo...
a aqua dnes stracal az priliz vela lopt... od neho som cakal viac...
a nevie niekto preco siel nando dole?? dufam ze sa nezranil...
-
|78.102.225.xxx |2010-01-14 00:28:30 Gargantua
Je mě na blití
Rafa okamžitě ven....nepište že je to chyba hráčů...ne to není.Benítéz to dosr** přestupy a tím že dobré hráče prodal a no nic a jako taktika směšné už se těším na Stoke...to zase dopadne...ale věřím tomu že když Rafa skončí a šel by trénovat Dalglish tak že to bude jenom lepší YNWA
-
|95.102.18.xxx |2010-01-14 00:28:50 Dudek - zápas
ako keby ste to nevedeli, že opat prehráme a nepostúpime.... toto už bol vrchol, od dnes dávam na kazdy liverpoolsky zápas 100 € na to, ze prehrajú. aspoň si zarobím.
-
|84.42.202.xxx |2010-01-14 00:29:08 Eddie - :(
Dnešní zápas se mi z naší strany hodně líbil. Konečně se dalo na nasazení našich hráčů koukat. Střed hřiště fungoval. Překvapilo mě stažení Torrese a Gerrarda, ale nedivil bych se zranění.
Ale co se dělo na konci zápasu byla noční můra.
Hloupý "faul" na penaltu a totální selhání Yossiho v prodloužení. Teď už jenom udělat zázrak v lize, ale s dosavadními výsledky nejde doufat v nic.
-
|83.240.105.xxx |2010-01-14 00:29:16 Rossák
Je to hnus. Když neumí dávat góly,nic si nezaslouží!!!!! v 93minutě si nechat vzít zápas,jako tomu bylo už několikrát v nedávných zápasech,to je ostuda nad všechny ostudy!! Mám z toho žaludek v pr...i
-
|85.70.188.xxx |2010-01-14 00:29:39 LM7 - komedianti
Dnes bych vyzdvihl Lucase, předvedl jako ostatně u něj bývá dobrým zvykem vysoce kvalitní,důrazný výkon.Myslim že tenhle kluk je budoucnost LFC
-
|85.161.121.xxx |2010-01-14 00:29:44 Marťas13
Nejlépe to dnes vystihl ten plačící chlapeček na konci utkání. Pláču s ním. Dnes se všechno obrátilo proti nám, i když výkon to nebyl hodný LFC. Ale zatraceně v 93. minutě nastavení ze 3 minut penalta? To je nějaký jing a jang vzhledem k Nandově trefě proti AV?! Jdu spát s těžkou hlavou a ještě těžším srdcem. Dnes to bolí hodně, osobně jsem FA cupu přikládal strašně velkou důležitost, zvlášť po vypadnutí ManU. A příspěvky typu Rafa ven, jsou směšné (ostatně skoro jako vždy). Lépe to postavit nemohl (plus ta nucená střídání), jen místo Aquamana bych ke konci poslal Pacheca a nechal Degena hrát, nehrál zle. Dnes muži zápasu pro mě Kuyt a Carra.
-
|213.215.88.xxx |2010-01-14 10:48:24 vato
A co sa ti pacilo na tychto dvoch? teda hlavne na kyutovi?
Ten chalan sa strasne snazi, ale mam pocit ze zabudol hrat futbal. nevie sa presadit 1 proti 1, nevie prihrat, proste snazenie nestaci..
-
|82.100.48.xxx |2010-01-14 00:30:07 RC
opravdu uz se nemuzu ubranit slzam, protoze jsme ze vsech soutezi o trofeje venku a to kdyz pocitam ze pravdepodobne vypadnem i z EL a to jeste 4 misto v lize nemame vubec jisty!Kdyz se podivam na posledni vykony tak mam strach co prijde priste!Mozna jen dobre ze ten Tottenham odlozili, protoze na to aby sme dostali 5-0 vazne nemam!Pokod v lete neposilime za nejaky velky penize(Villa, Suarez, Silva,Higuain, nebo nejakej hrac podobnyho jmena) tak to bude tragedie!Uz mi taky vadi jak jsme na RK7 prodelali vic jak 8 mil liber a na AA4 mozna jeste vic a to by se stavat ne mnelo!Presto ale doufam a verim v lepsi zitrky!!!YNWA!
-
|90.183.237.xxx |2010-01-14 00:31:33 speedy
Taky už opravdu nevím jediný co můžu udělat, že budu vsázet proti aspoń něco vydělám na ty jejich krizi. Tohle ale už není možný minulou sezonu jsem si tak užíval a teď tohle. Nevím co víc bych říkal
nic ani už k tomu nejde říct. Mějte se, jdu radši spat.
-
|195.91.79.xxx |2010-01-14 00:31:58 vato - beni a hraci
rafa si uz skusa hru bez toresa a gerarda ktorym by som sa ani necudoval keby po sezone odisli. len dufam ze rafu vyhodia skor ako k takemu niecomu dojde. a nech si zoberie so sebou do p... aj aquilaniho, kyuta, ngoga a babela!!
totalna hroza a nemame na to aby sme vyhrali uefu ani nahodou!! na 4.miesto v lige mozme zabudnut..
-
|91.127.115.xxx |2010-01-14 00:32:45 gevön
čo sa stalo s Torresom?prepáčte nevidel som prvý polčas. zranil sa,alebo čo?
-
|85.207.11.xxx |2010-01-14 00:35:55 Kubiccekk
Nechápu jednu věc,proč Rafa v rozmezí 86-93 minuta nepoužil svoje třetí střídaní ? každou chvíli sem to očekával,že bude chtít rozbít tlak Readingu a nakonec penalta,zlomový bod tohle..hráči utkaní pro mě Kuyt který dneska hrál dobře a snažil se až do konce a Alberto,který hrál taky výborně,nejhorší hráč ? Babel,tohodle chlapíka poslat do Birmingamu a ještě jim zaplatil,že si takovýho nekopa od nás berou,ps nechápu jak nemohl Rafa nepřijmou nabídku za 9mil liber,tohle už za něj nikdo neda,jediný vysvětlení je,že ještě nepodepsal MAxi v te dobe,těd už muže Ryan jít
-
|195.91.79.xxx |2010-01-14 00:36:26 vato - re:
dave napsal:a skandujeme všichni: Luuuuuucas Leiva
teda lucas nebol ani zdaleka najhorsi, prave by som povedal naopak. minimalne v porovnani s aquilanim nerobil nevydarene talianske paradicky..
-
|85.207.234.xxx |2010-01-14 00:44:02 Crab
v 1. poločase toho Lucas zkazil dost, až jsem se zhrozil, jestli je to vůbec možný - spolu s Carrou byli v 1. poločase suverénně nejhoršími hráči v červeném, ve druhým poločase se ale dal dokupy a předvedl stabilní výkon (i Carra byl mnohem lepší), kdo ale dost zklamal byl právě Aquaman, pořád jsem čekal, že vyzkouší dělovou ránu a on místo toho napálí zeď ze vzdálenosti, ze které bych to dal pomalu i já. Navíc propadal v osobních soubojích a je přihrávky nebyly ničím výjmečným.
-
|85.207.11.xxx |2010-01-14 00:47:05 Kubiccekk
Bylo to snad jeho první celý utkáni v drese Liverpool po dlouhém a vleklém zranění a vy si ho dovoílte za ten výkon co předvedl kritizovat ?
-
|85.207.234.xxx |2010-01-14 01:00:27 Crab
No to si teda dovolím, protože Auqa už do pár utkání zasáhl a když mu dal Rafa šanci na celej zápas tak se teda dvakrát nepředvedl. A že se mu nedařilo přímo v poli bych ještě pochopil, ale nedokázal vůbec nic vytěžit ani ze standartek je už trestuhodné.
-
|78.99.124.xxx |2010-01-14 00:57:33 skrtel
aqua bol jediny co vedel nahrat a hral zatial najlepsie, co prisiel
-
|85.237.232.xxx |2010-01-14 00:37:12 Brayen37 - RAFA
Ukazali sme charakter no co sa take stalo....
Dakujeme za dalsiu trofej este EL a bude hotovo
Par hodnoteni hracov:
Babel - za tohto hraca niekto ponukne 10mil, ale my si ho radsej nechajme, ved je to talent.Place ze nehra pravidelne dostane sancu a on ju pre.ebe a nie raz ani dva krat.
Skrtel - ako spravny zolik: prisiel a rozhodol.
Gerrard + Torres- husarsky kusok sa podaril:zranit oboch v FA cupe v prehranom zapase ale stasteny uz v tejto sezone bolo dost a dost a stale sa pri nas drzi.
Bol som velmi zvedavy na nase talenty Spearinga s Pachecom ale nejak sa na nich opat nedostalo
Carra pre mna MOTM, nechal ta s Kuytom srdce nestacilo...
Po takychto zapasoch nezvyknem pisat komenty hned ale uz co je vela...
Dobru noc,lepsie zajtrajsky a YNWA
-
|95.102.228.xxx |2010-01-14 01:35:29 Kappo
súhlasím s tebou, až na jednu vec..škrtel rozhodol ??? nebuď zas zakompexovaný!! aj ja som jeho kritik ale viac menej za to nemohol.asi si z celého zápasu videl center a gól !! videl si ako ten hráč odcentroval?? videl si ako si tam spravil 2 hráčov ? ozaj a Josiho si videl?? skús sa zamyslieť a napíš sem ešte raz niečo !
-
|85.237.232.xxx |2010-01-14 07:38:57 Brayen37 - skrtel
Mas pravdu za ten gol az tak nemohol a bol v tom zapleteny tie.Ale zase zakomplexovany niesom.Skrtel je dlhsie mimo formu(ako vacsina LFC hracov)a tu komentu s nim som dost prehnal to priznavam.Ak nema formu hrac ktory hraje na takom podstatnom poste ako je stoper tak sa to hned aj ukaze...
Suhlasim ale s tebou ten gol bol luxus.Reading si vytvaral sance a uz islo len o to ktoru premeni.
-
|85.237.232.xxx |2010-01-14 07:44:48 Brayen37 - sorry
Vynechal som nejake pismenka aj slova
rychlejsie rozmyslam ako pisem
Asi nie som vyspaty lebo Reading z toho vcera robil dramu
-
|95.102.228.xxx |2010-01-14 11:27:19 Anonymní
To je jasne že je dlhšie z formy..ako je tam viac hráčov, ak nie celé mužstvo
..no ale myslím si že to už fakt asi bude v Rafovi, inač už neviem!! ja nejdem obhajovať nikoho z tímu, ale včerajšiu prehru spôsobil rafa. mal využiť tretie striedanie ešte v 90 min a nemuselo sa prehrať a ešte by som povedal smoliar Josi, ako spôsobil 11 ku tak ju mohol napraviť..no nič..
-
|91.127.13.xxx |2010-01-14 14:29:43 milos
to je už len vaše klišé : ,, Martin je z formy,,.
po každom inkasovanom góle.....??????
-
|85.70.214.xxx |2010-01-14 00:37:27 linzi
GERRARD je zraněnej? Protože jinak by mě zajímalo proč střídal o poločase když byl pro nás FA CUP tak důležitý.
-
|87.244.201.xxx |2010-01-14 00:37:27 DildoGripak - :(
Zápas som sledoval online. No mohol som radšej spať a urobil by som lepšie! V 90 minúte jak môže ***** zafaulovať v 16-tke pri stave 1
...Kriste pane táto sezóna nemôže skončiť dobre 
Yossi jak baran, keď to nejde silou tak ešte väčšou! Pritom stačil jemnučký oblúčik
Začínam Vážne pochybovať že o rok budeme hrať PL. Budeme tak v TOP 4 ale v COCA-COLA LIGE ak sa niečo nestane!
Rafa by už mal odstúpiť aj sám! Človek s jeho charakterom by to mal vedieť aj sám. Ak by sa to stalo inde tak by už bol dávno tréner vonku... Lenže Američania by museli rafovi zaplatiť vysoké odstupné takže rafa tu bude robiť hovadiny ešte dlho...
A k Torresovi - podľa anglických portálov má "TWISTED KNEE" čiže to nieje liečenie na týždeň ale tipujem tak na mesiac dva......
Jednoducho sme v ******!
-
|85.132.159.xxx |2010-01-14 00:40:13 BobKenzie
Tato sezóna je skutečný fotbalový horor! Obávám se, že celkové klima vklubu je velmi bídné a předzápasová prohlášení o tom, že teď už to přijde mi připadají únavná, stereotypně trapná. Už bych rád slyšel z úst Beniteze pravdu. ANO JSME NA DNĚ. Teprve potom se budeme moci od toho dna odrazit. To, že si stále něco namlouváme je chyba...
-
|78.99.151.xxx |2010-01-14 00:42:57 jano

, hrozne to boli, ked sa na to trapenie musim pozerat. Kto by dnes akoze dal gol? ziadna cista sanca, vsetko nasilu cez stred, Babel moze kludne ist, pre nas je zbitocny a tych mien je viac. Som strasne sklaamany, idem radsej spat, rano mudrejsie vecera. tak moji mili bratia, sme v riadnej kasy.
-
|91.127.30.xxx |2010-01-14 00:44:12 Marco LFC
Nie jak Rosický, ale jak Owen. presne to isté!! Nejaký hráč Readingu sa asi na neho zle pozrel ....
-
|85.132.159.xxx |2010-01-14 00:44:47 BobKenzie - re: re: :(
linzi napsal:Ten Torres už začíná být jak Rosický
S tím rozdílem, že Torres táhne v útoku celou sezönu sám a je prvním, koho soupeř pokope. Má moje uznání! Rosova pozice v Arsenalu je mnohem jednodušší...
-
|85.207.234.xxx |2010-01-14 00:45:31 Crab
Zřejmě se mu ozvalo nějaké zranění (komentáři žblebtali něco o kýle či co).
-
|85.71.56.xxx |2010-01-14 00:45:33 Tomoro - Rafa
Ač mám Rafu rád dneska se mu nepovedlo vubec nic snad jen podepsání Maxiho
za střídání torrese nejspíše nemohl..no na to jak jsme odehráli první puli bylo šetření steveho(pokud ovšem nešlo o zranění) trošku luxus... pak jsme pod tlakem a Rafa nevyužil poslední střídání čímž by rozbil tlak a trošku zdržel jak se to dělává..počkal si až na pauzu před prodl. kdy pro mě nepochopitelně nešel dolu aqua který už byl znaven ale degen..rozbil stoperskou dvojici poslal tam škrta a ten se zase přimotal ke golu...
dneska se to Rafovi nepovedlo ani trošku ale po bitvě je každý generál...
sezona je celkem v ******...nezvbývá než zamakat..pokusit se o big 4 a pokusit se o EL.. a taky třeba o nějakou posilu ještě v lednu... třeba takový McEnough (nebo jak se to píše) toho bych bral hned..a v Championship je určitě více takových hráčů za nějakou rozumnou cenu... YNWA
-
|91.127.30.xxx |2010-01-14 00:46:20 Marco LFC
Torres je nadnášaný a preceňovaný futbalista! Nie je zlý, ale nie je ani nič extra! A navyše je často zranený! Taká padavka
-
|89.176.88.xxx |2010-01-14 01:09:53 Miky - re:
Torres je uplne famozny utocnik...moc lepsich nie je...ale on potrebuje dostavat prihravky ktore jaksi neprichadzaju...a ze je zraneny? Kedze je na hrote sam vsetci ho okopavaju a davaju mu do tela lebo vedia ze mu staci 5cm miesta a loptu uvidia az v sieti...***** ma este aj ty zo svojimi blbymi kecami...
-
|91.127.30.xxx |2010-01-14 00:48:00 Marco LFC
Gunarsson, či Kelbe si z našich robili dobrý deň! Bolo až smiešne sa na našich dívať .....
-
|85.248.6.xxx |2010-01-14 00:51:54 Immortal - re:
Kubiccekk napsal:Nechápu jednu věc,proč Rafa v rozmezí 86-93 minuta nepoužil svoje třetí střídaní ? každou chvíli sem to očekával,že bude chtít rozbít tlak Readingu a nakonec penalta,zlomový bod tohle..hráči utkaní pro mě Kuyt který dneska hrál dobře a snažil se až do konce a Alberto,který hrál taky výborně,nejhorší hráč ? Babel,tohodle chlapíka poslat do Birmingamu a ještě jim zaplatil,že si takovýho nekopa od nás berou,ps nechápu jak nemohl Rafa nepřijmou nabídku za 9mil liber,tohle už za něj nikdo neda,jediný vysvětlení je,že ještě nepodepsal MAxi v te dobe,těd už muže Ryan jít
Jedine, co Rafa urobil na kkt je, ze vazne nevyuzil v predlzeni striedanie.. nechapem to, toto bola cisto jeho chyba... neda sa vyhovarat, ze v poslednej minute sa penalty nepiskaju a hlavne v skrumazi...
-
|78.99.151.xxx |2010-01-14 00:52:08 jano
ono je najhorsie, ze sme neboli lepsi, oni mali viac sanci, aj ten gol co sme dali bol nahodny a to sme hrali doma !!!!!! nie s realom, alebo barcou, ale s redingom. boze, boze, co ta nocna mura neskonci??????
-
|193.165.228.xxx |2010-01-14 00:52:46 Danny Larkin
Dnes se nám zase něco povedlo. Opět sme celému fotbalovému světu pro smích. Zítra se mě vůbec nechce vylízat na veřejnost, protože co budu muset zase celej den poslouchat.
Paradoxně v období od 45. do 80. minuty sme hráli snad nejlepší a nejhezčí fotbal za poslední hodně dlouhou dobu, ale opět se ukázal problém, který nás trápí už hodně dlouho, nejsme schopni dát pojišťovací gól a vě většině případů se nám to vymstí.
Co víc mohl chtít Benayoun šel úplně sám na 10 metrů kolem něho až na gólmana nikdo ještě mohl nahrávat Kuytovy ale jak to vyřešil to mě zůstává rozum stát, kdyby něco podobnýho neproměnil Voronin tak by mě to vůbec nepřekvapilo u něho to bylo normální ale Yossi škoda mluvit.
Navíc sme stratili celkem dobrou šanci něco v FA Cupu dokázat ManU už vypadlo Arsenal bude nasazovat jen mladíky, navíc by sme v příštím kole hráli doma s Burnley.
-
|85.207.234.xxx |2010-01-14 00:52:53 Crab
Vyknutej kotník ? To se mi nezdá, když odcházel, tak našlapoval úplně normálně.
A Rafa by měl vážně vypadnout. Tohle už totiž není záležitostí kvality nebo nekvality hráčů, ale stavu mysli. LFC potřebuje novej náboj a ten může zajistit pouze jinej lodivod.
A jestli od Rafy ještě někdy uslyším kecy jakože je Babel neskutečnej talent, co toho v LFC ještě hodně předvede, tak se budu možná i mračit!
-
|91.127.30.xxx |2010-01-14 00:54:48 Marco LFC - Immortal
Benitez už len tým, že ešte stále smrdí u nás, robí všetko na kkt! Od toho sa všetko odvíja. A mne sa už z neho pekne dvíha žalúdok. Čo všetko sa ešte musí stať, aby už konečne zmizol .....
-
|85.70.214.xxx |2010-01-14 01:04:20 Anonymní
Já bych jim pověsil do kabiny velký plakát s vyobrazením toho klučiny jak plakal na té tribuně (a zítra jak půjde do školy určitě si bude muset vyslechnout smích od spolužáků evertonians) Aby se ty naše "hvězdy" vzpamatovaly a zamysleli se nad sebou!!!!
-
|89.176.88.xxx |2010-01-14 01:05:49 Miky - ...
joooj...chlapci...oči ma boleli z dnešného vykonu...nemam co viac povedat...toto nie Rafova chyba...Reading by mala porazit aj rezerva...pri všetkej ucte k Readingu ten hral naozaj dobre...Degen v pohode, Lucas tiez, Carra to bola tragedia....Mam pocit ze mame strasne velku dieru medzi zalohou a utokom...proste si nevieme vybudovat nejaku sancu...idem sa ja radsej vyspat..YNWA
-
|84.47.115.xxx |2010-01-14 01:09:21 fair_play - Rafa
Ja nechápem, prečo sa ešte stále mnohí zastávajú Beniteza. Samozrejme, nie je to len o ňom, ale najmä a hráčoch a o tom čo nechajú na ihrisku. Keby to bolo len pár nepodarených výkonov alebo kľudne aj séria zlých výsledkov po dobrom výkone a nešťastnej zhode náhod tak to by asi nikto normálny nemal takéto reči. Lenže problém je v tom, že zlé výkony a aj výsledky s nimi späté pretrvávajú prakticky už od prípravných zápasov, teda vyše 30 stretnutí a dobré výkony by sa dali spočítať na prstoch jednej ruky, u menej náročných ich je možno o niečo viac. Treba si uvedomiť, že dôležitou úlohou managera je okrem prestupovej politiky, vedenia tréningov a určovania stratégie aj motivovanie hráčov. Či už po dobrom alebo po zlom. Bohužiaľ podľa mediálnych vyhlásení to vyzerá ako keby sa vlastne ani nič mimoriadne nedialo, to je podľa mňa zásadná chyba! Jedine, ak by to bola len mediálna hra a v kabíne by boli jeho slová úplne odlišné, ale to by som na základe toho čo môžme v pravidelných intervaloch vidieť na ihrisku netvrdil. Žiadne vyhlásenia typu: beriem zodpovednosť na seba, dnes sme nehrali dobre, žiadne čistenie žalúdka hráčom... Namiesto toho len: musíme ukázať charakter, súper podal skvelý výkon, rozhodca mal odpískať to a to, máme veľa zranených etc. Alibizmus najhrubšieho zrna, inak sa to ani nedá nazvať. Tréner ktorý nevie poriadne skritizovať svojich zverencov ak je to potrebné nemôže mať autoritu.
-
|85.237.31.xxx |2010-01-14 01:13:09 V.Š. - re:
dax napsal:Tak už ostáva iba EL
Ale veď i tam treba hrať futbal a to s prepáčením LFC nerobí !!!
-
|195.91.85.xxx |2010-01-14 01:13:52 milos - nálada pod psa, ale
nemotajte tu zas o Martinovi a jeho gole ..... jeho príchod znamenal práve posilnenie ofenzívy na falošnom pravom krídle v podaní Carru a ak to bol zámer Rafu tak mu vyšiel a to parádne !
Gol sme dostali z ľavej strany cez Insuu a Daniho, ktorý bol podla mňa MOTM. No to je tak všetko o obrane !!!
Hodnotit treba zálohu a útok, ktorý z dvoch zápasov proti ,,vypadávajúcemu súperovi z druhej ligy,, ,,nastrielal až dva a aj to náhodné a vlastné góly,, !!!!!!!!!!!!!!!!
Z tých šancí, ktoré sme nepremenili bolí hlava...... a viac sa mi už ani nechce hodnotiť, idem sa pokúsiť zaspať ....
YNWA.....
-
|95.102.228.xxx |2010-01-14 01:42:27 Kappo
súhlasím s tebou.. Ale chyba bola už dávno ešte za stavu 1
v 90 minute mal striedať rafa a nič take ako 11ka nemusela byť. a keď už bola tak Josi mal napraviť to čo spravil, ale o tom je futbal..
-
|85.237.31.xxx |2010-01-14 01:20:13 V.Š.
Hodně nečekaný úspěch veze Reading z Anfield Road, kde dokázal otočit utkání a zvítězit 2:1. Liverpool tak končí i v FA Cupu.
Hodnotiť hru a to všetko okolo toho sa neoplatí. V tejto sezóne niet ani veľmi čo.
Akurát by som zareagoval na slová / nie na autora ! /...HODNĚ NEČEKANÝ ÚSPĚCH.
Myslím si, že akýkoľvek zisk bodov v zápase so súčasným LFC sa už ani
za úspech nedá považovať. Skôr za akúsi povinnú a nie veľmi náročnú
a pohodovú jazdu !!!!!
-
|62.245.92.xxx |2010-01-14 01:33:52 HonzaII - měl bych se radovat, ale ...
je mi Vás spíš líto. To co tady skoro všichni popisujete jako nejlepší výkon za poslední měsíce, byla strašná tragédie, přiznejte si to. Jste skutečně tým dvou mužů a když tam nejsou, tak to podle toho vypadá. Chybí Vám útočníci, NGogh na to nemá, Babel jakbysmet a Kuyt to sám lidi neuběhá. Obrana tragédie, Degen a Insua jsou fakt zázraky.
Rafa Váš klub prostě pomalu ale jistě pohřbívá, ta španělská školka mu nějak nevyšla. A ruku na srdce, jestli bude hospodařit tak jako při přestupu Kena nebo Maxíka, tak klub nebude mít ani na to výpalné z jeho smlouvy až ho bude chtít vedení vyhodit. Ale to by se spíš ty amerikáni měli vyhodit sami, ne?
Tak good luck a mnoho štěstí v Championship.
Váš fanoušek Chelsea
-
|Administrator |2010-01-14 09:46:53 ONDRA
-
|78.156.128.xxx |2010-01-14 01:35:58 grila
reading si to zasloužil,jezdily po ****** ne jak ty naše hvězdy,kdo z nich se aspon jednou svezl po ******!a to jak tam běhá kuyt,babel ..... od ničeho k ničemu jim tam půjdu běhat já a zadarmo
-
|88.103.252.xxx |2010-01-14 01:37:43 Sentinel
Jak prohlasoval Torres! To nejlepsi teprve prijde
! A taky, ze prislo
!
-
|95.102.57.xxx |2010-01-14 02:37:56 PitBull - re: Paráááda
Zial v FA Cupe nepostupujeme, ale tomuto kadru stale verim. Vsetci, co mame v srdci Liverpool, tak verime! YNWA
-
|95.103.195.xxx |2010-01-14 02:49:53 bilko11 - re: měl bych se radovat, ale ...
HonzaII napsal:je mi Vás spíš líto. To co tady skoro všichni popisujete jako nejlepší výkon za poslední měsíce, byla strašná tragédie, přiznejte si to. Jste skutečně tým dvou mužů a když tam nejsou, tak to podle toho vypadá. Chybí Vám útočníci, NGogh na to nemá, Babel jakbysmet a Kuyt to sám lidi neuběhá. Obrana tragédie, Degen a Insua jsou fakt zázraky.
Rafa Váš klub prostě pomalu ale jistě pohřbívá, ta španělská školka mu nějak nevyšla. A ruku na srdce, jestli bude hospodařit tak jako při přestupu Kena nebo Maxíka, tak klub nebude mít ani na to výpalné z jeho smlouvy až ho bude chtít vedení vyhodit. Ale to by se spíš ty amerikáni měli vyhodit sami, ne?
Tak good luck a mnoho štěstí v Championship.
Váš fanoušek Chelsea
chcem sa ta spytat z tym zlim hospodarenim ...... MAXI je zle hospodarenie ? mozes mi to trosku priblizit ?
druha vec "Rafova skolka" mu nevysla ? neviem ci si pametas na minuli rok ... alebo roky predtym ... ked sme dali doma vam 2
realu 4
manchestru 2
bol to tento isty team .. tato "skolka" nemozes sa pozerat len an sucastnost chlapce.... ta skolka vyhrala ligu majstrov .. a mala uspechy... len akurat sa nedari no je totak vies my nemame majitela co sa kupe v rope... a kupi vsetko... a Rafa musi hospodariet a hrat stym co ma... spomen si kde bola Chelsea pred 8-10 rokmi... vtedy si ani nevedel co je to Chelsea
-
|Registered |2010-01-14 04:59:10 minoNad Readingom musime viest do polcasu o 2-3goly a nie vyhravat jednym vlastencom...Rafa von a docasne nech prevezme muzstvo Lee alebo Daglish...po prehre s Tottenhamom to uz bude jednoznacne...nechcem pocut dalsie reci charaktere, tvrdej praci, o vyhre v EL, zlepsujucom sa Lucasovi(vieme kde) a dalsie sracky z ust Rafu...
-
|Administrator |2010-01-14 09:54:45 ONDRA
-
|217.196.213.xxx |2010-01-14 10:10:56 MILOŠek
Jasné snižovat Rafovu vinu, za to by ti měl dát medaili...On je hlavním zodpovědným toho co na hřišti předvádíme.
-
|Administrator |2010-01-14 10:24:38 ONDRATak to jdi trénovat ty chytráku. Si klasický příklad omezence, který si vybral obětního beránka a na něj hodí vše. Kde je odpovědnost vedení klubu za tuto situaci? Kde je odpovědnost asistentů? Kde je odpovědnost hráčů. Oni všichni jsou toho součástí, což tvůj omezený mozek jaksi nechápe. Oni všichni se musí postavit před zrcadlo a říct si, jestli dělají vše pro náš klub.
Problémy v klubu jsou dost hluboké, je to otázka 15-20 let, během kterých jsme se občas vzepjali a získali trofej.
Momentálně je nutný radikální řez, týkající se všech oblastí. Jestli to nechápeš, dej si medaili sám sobě.
-
|217.196.213.xxx |2010-01-14 10:46:56 MILOŠek
A pán přitvrzuje a omezuje se na urážky...
To, že hrajeme neatraktvni a upracovaný fotbal není vina nikoho před 10 lety,ale Beniteze. To, že se nám cca. 2-3 roky totálně nevedou standartky, je vina Beniteze, taky. I když za ně bere zodpovědnost zřejmě Pellegrino, ale kdo si ho přivedl? Kdo mu bezmezně důveřuje a je s ním spokojen? Benitez! Kdo je zodpovědný za bezmyšlenkové či vůbec žádné střídání během tragicky předváděné hry v daném zápase? Benitez a nebo Lee?
Samozřejmě svůj díl viny nese každý člen realizačního týmu i vedení LFC, ale Benitez je hlavním strůjcem té neatraktivní nudy, kterou sledujem my fanoušci. A nikoliv Gillet, Hicks, Purslow, Parry, Lee či kdokoliv další. A co na to po zápase řekne? Hráči pracovali tvrdě..tak to je mi teda velmi pro smích, já tu práci neviděl? Já viděl trápící se sebranku, která neví co má či chce hrát. A bohužel nejde zase jako vždy o jeden zápas.
A ty se budeš pouštět do úražek, to jako, že ty jsi hvězda z Kop, tak já si mám sednout na *****? Raději se uklidni a pusť si zápasy z doby před Benitezem (doby na kterou svaluješ veškerou vinu a dokonce máš i tu drzost a vinit jí i za tragikomické výkony, které předvádíme pod Benitezem) a podívej se jak jsme bojovali tenkrát, jaká přímočarost z nás sršela a je úplně jedno, že výsledky byly podobné.
-
|Administrator |2010-01-14 11:14:30 ONDRAJá se tu nebavím jen o současném herním projevu, ale o celkové situaci v klubu, se kterou je problém dlouhou řadu let. Já vím, že ty řešíš jen to co vidíš v TV, ale je třeba to vidět z celkového kontextu.
Jestli jsem tě tak urazil, tak se ti omlouvám. Netušil jsem, že jsi takový slušňák, kterého se taková věc tak hluboce dotkne. Víc k tomu nemá co říct, protože nemám náladu a potřebu se dohadovat s člověkem, který mele furt to stejné a teď začne vytahovat puberťácké kecy ty hvězda z Kopu.
Měj se a pozdravuj Kwopora. Doufám, že spolu budete dobře spolupracovat.
-
|Registered |2010-01-14 20:34:44 mino
-
|85.160.102.xxx |2010-01-14 07:37:38 Jan Taurus
Bohužel příliš často nás rozhodčí poškozují. Jak byl Aquillani asi 5metrů před brankou a dostal perfektní centr a protihráč mu rukou vrazil do tváře, to byla zcela jasná penalta a červená karta (faul na hráče, který je v gólové šanci). Bohužel sudí zas jednou nic nevidel.
Moderní fotbal je tak vyrovnaný, že takovéto momenty mohou rozhodovat. Kdyby bylo 2
a Reading hrál v deseti, bylo by vymalováno.
-
|91.127.13.xxx |2010-01-14 12:23:23 milos
presne, videl som to tak ako ty, bohužial takéto fauly sú šikovnosťou obrancu a nešťastím útočníka, pretože nedá gól z vyloženej šance , je faulovaný, rozhodca to nevidí a ešte mu fans vyčítajú slabú priebojnosť........ a to sa stalo.....
-
|217.31.35.xxx |2010-01-14 08:45:30 rastaman
po gole v predlzeni na 1:2 som to vypol a siel spat...hned som vedel, ze to neotocia
mal som vsadene, 20 zapasov, vsetky vysli az na liverpool, prist o 800 eur v poslednej minute? to ma na****o totalne, a to som bol este pred zapasom najstastnejsi clovek minimalne v mojom meste
mali sme sance, predvadzali sme obcas aj skvelu hru a mohli sme rozhodnut...ale nie, my ako obvykle dostaneme poslednej minute gol...preco branili? preco to nevyviezli? hracov hodnotit nejdem, pacil sa mi vykon kazdeho, dokonca aj degena...ale celkove ako tym zahrali to co vzdy v tejto sezone
strach a hroza,nasi hraci sa nevedia odtrhnut od dna, to dno sa neustale prehlbuje a rafa s tym nic nerobi, mozno sa snazi, ale to, ze mu to nejde, je jasny znak toho, ze tam nepatri
-
|78.98.105.xxx |2010-01-14 08:51:45 katedra
neda sa povedat ze reading podal uzasny na vykon na urovni spickoveho muzstva premier league.....
to skor liverpool hral slabsie ako muzstvo na spodu druhej najvyssej anglickej ligy
reading si zasluzil vyhrat....
hraci the reds si ani nevedeli prihrat poriadne...iba sem tam mali zablesky ked si to zacali tukat po zemi v strede zalohy....ucas, aqui aj dalsi sa pridali....ale vacsinou len bezhlave nakopavanie
nabuduce radsej pozriem africky pohar lebo kazdy nas zapas co pozeram je utrpenie....od fotbalu to ma daleko
tolko nevynutenych chyb co spravili nasi to sa len tak nevidi u velkoklubu
dnes nemozno povedat ze niekto hral dobre lebo vsetci mali svoje temne chvile kedy vyrobili velku hlupost
ked sa nedari muzstvu dlhodobo tak vsade odchadza trener len u nas s nim predlzia o styri roky zmluvu....
si pozrite ako chelsea minuly rok hrozne hrala a zmenili trenera a takmer s tymi istymi hracmi su dnes uplne inde!
-
|87.197.24.xxx |2010-01-14 09:01:56 ...
vsak my sme v podstate ani neskorovali oni si dali vlastny a jedine skoro vzdy kto skoruje tak je stevie gerrard...akoze torres je strelec ale neustale zraneny a obavam sa ci nepojde po sezone prec dufam ze sa mylim...vcera prvy polcas katastrofa nechapem rafove striedanie gerrarda. keby ho nestriedal tak by to takto neskoncilo...
-
|93.99.200.xxx |2010-01-14 09:29:48 Torres
prc vsichni ze fafa ven? on muz za to ze hraci neumi trefit branu?
-
|90.183.250.xxx |2010-01-14 12:03:21 Sentinel
A kdo ty hrace posila na hriste ty chytraku? Kdo si vetsinu hracu co jsou v kadru privedl? Benitez mel cas prebudovat cely tym a vidis jak ho prebudoval!
-
|79.170.250.xxx |2010-01-14 09:31:21 Kouba007 - LFC Till I Die
Jak by řekl Hamlet : Je něco shnilého v klubu Liverpoolském !!!! Asi po 150 se opakuju " IN RAFA JÁ NETRUST " !!!!!
-
|212.71.176.xxx |2010-01-14 09:44:00 david musil
torres ma problemy s kolenem
gerrard ma problemy s podkolení šlachou
benny ma problemy se žebry
všichni čekají na dnešní vyšetření, a na delku jejich vynucené pauzy
tak ted jsme fakt v ******
-
|194.154.227.xxx |2010-01-14 09:45:42 maccalfc
tak toto už ani nieje na smiech, tomu sa hovorí tragi-škandál za ktorý je zodpovedný v plnej miere ten nesvojprávny občan menom, ktoré sa mi tak zle vyslovuje...Rafa Benítez. Tento chlap bez chrbtice u ktorého absentuje jak zdravý rozum tak taktika, ktorá dokáže vyhrať zápas nad klubom, ktorý má problény s udržaním sa v Championshipe. Ak od 80. do 90.minúty nás Reading uzamkol v našej šestnstke, tak to považujem za najväčšiu hambu LFC za posledných 30 rokov čo sledujem Liverpool!
-
|194.228.235.xxx |2010-01-14 09:59:30 Ivo
To, co v poslední době vidíme na hřišti a jakých dosahujeme výsledků je jen viditelný vrchol ledovce. Podle všech dostupných informací jsou uvnitř klubu hluboké problémy a včerejšek to opět potvrdil. Zastavím se u dvou momentů.
První z nich je atypické vystřídání Gerrarda, nad kterým se tady už někteří pozastavili. Zraněný nevypadal, spíš otrávený. Zápas rozhodnut nebyl (jak se opravdu krutým způsobem později ukázalo). Rafa nemá ve zvyku střídat o přestávce, když to nebylo potřeba kvůli zranění, tak to snad naposled udělal v Istanbulu. Takže první, co mě napadlo je, že dost možná proběhla nějaká hádka v šatně. Vím, že spekuluji, ale myšlenka, že hráči přestávají Rafovi důvěřovat, mě pronásleduje už pár týdnů.
No a druhý moment byl ten plačící kluk v hledišti, taky ho už tady někdo vzpomněl. O lidi jako já tolik nejde. Já jsem přežil obě hrozné katastrofy v 80. letech (Brusel, Hillsborough), po kterých mi bylo hůř než dnes po dalším neskutečně zpackaném zápasu. Tyhle hrůzy ale překrylo vše, čím mi Liverpool pomohl vůbec přežít komunistický systém a spoustu životních situací. Takže já jim zůstanu věrný do konce života ať se bude dít cokoli, vždy budu fandit do poslední vteřiny každého zápasu tak jako tomu bylo včera večer a jak tomu bude hned v sobotu odpoledne. Ale kdybych v letech toho kluka sledoval to, na co se musí v této sezóně dívat, nevím, jestli bych našel k Liverpoolu takový vztah, jaký dnes mám. Přijmout skutečnost, že spousta týmů hraje lepší fotbal než my je těžké a přijmout to, že snad všechny týmy, se kterými hrajeme, bojují víc než naši hráči (včetně Portsmouthu, jehož hráči nedostávají výplaty), je pro mě přímo nemožné.
-
|Administrator |2010-01-14 10:13:41 ONDRA
-
|217.117.216.xxx |2010-01-14 12:55:36 rf9
Doufám že máš z S.G. pravdu,protože já mám podobný pocit jako Ivo,že hráči za Rafou nestojí,momentální situace nemá z vedením nic společnýho je to jen o kabině.Právě nejpodivnější je to co si psal,že loni vše fungovalo a najednou nejde nic a právě jedno z vysvětlení může být změna vztahů hráči-trenér.Zápas jsem neviděl tak mám jen zprostředkované info(ale od profipozorovatele) proto se ke hře nevyjadřuju,ale jedno je zvláštní klub bojující téměř o záchranu o ligu níž si dá vlastní gól do šatny a stejně nás vyřadí.Jak ale psal Ivo těžký období to je,ale tragédie jsou roky 85,89.
-
|Administrator |2010-01-14 13:25:05 ONDRA"Both players will have a scan tomorrow (Thursday) and we have to wait for the doctor," Benitez told his post-match press conference.
"Gerrard has a problem with his hamstring and Torres twisted his knee.
"Yossi Benayoun also has some problems with his ribs so again we will have to wait."
Nemám rád konspirace, ale tento názor se ke mě dostává čím dál víc a když vidím ty otrávené obličeje a absolutní nechuť bojovat, tak na ní něco bude.
-
|212.89.227.xxx |2010-01-14 10:02:29 stary - hanba
Začína mi to pripomínať 90. roky a trápenie s hviezdami ako Barnes či Collymore. Dúfam, že sa to nezopakuje, lebo vtedy to trvalo takmer 10 rokov!!!! Liverpoolčanom som už vyše 30 rokov, ale takú biedu z našej strany som videl iba párkrát.
O jednotlivcoch je zbytočné hovoriť, nikto nehral ani priemer (ani Gerrard s Torresom), za gól môže celá obrana, za posr.... sezónu Benitez. On si vybral týchto hráčov, on ich chcel a dostal.
Nemám rád Fergusona, ale keď pred sezónou povedal, že Liverpool skončil a že už nemá čím prekvapiť, mal som zlé tušenie. Navyše si spomeňte na posledný prípravák v Nórsku. Niečo podobné ako včera.
Po pol roku dávam teda Fergusonovi za pravda, aj keď, chudák starký, práve proti nim sme odohrali asi jediný dobrý zápas...
-
Lidé, kteří dnes FC Liverpool vlastní, vedou a lidé, kteří jej provozují, trénují a hrají za něj, KOPOU JEDEN VELKÝ HROB VŠEMU, CO PŘED NIMI DOKÁZALI VYDOBÝT A VYBUDOVAT JINÍ. CELOU POVĚST, TRADICI A HISTORII UTÁPÍ VE VLASTNÍ BLBOSTI, HLOUPOSTI A NESCHOPNOSTI.
TEĎ JE PRAVÝ ČAS ABY SE ZVEDLI FANOUŠCI A ZAČALI ČINIT KONKRÉTNÍ KROKY K PŘEVZETÍ KLUBU, PROTOŽE V TOM JE BUDOUCNOST. PROTOŽE ABRAMOVIČOVÉ A JINÍ ZÁKONITĚ SKONČÍ. TO NENÍ CESTA..TO JE POPÍRÁNÍ SPORTOVNÍHO DUCHA A DŮKAZ JAK MOC JE FOTBAL NEMOCNÝ A JEDNOU SE BUDE NA TUTO DOBU VZPOMÍNAT JAKO NA ZVRHLOST, KDY SI ÚSPĚCHY KUPOVALI BOHATÍ..NIC VÍC NIC MÍŇ.
RAFA BY MĚL ZAČÍT PŘEMÝŠLET ZDA JE OPRAVDU SCHOPNÝ NĚCO ZMĚNIT. TÝM SE TRÁPÍ POLOVINU SEZÓNY A POKUD NEJSEM SCHOPNÝ TO OTOČIT....KAŽDÝ MUSÍ MÍT V PRÁCI VÝSLEDKY. OD LIVERPOOLU SE ČEKAJÍ TROFEJE. TY JSME 4 ROKY NEMĚLI A OPUSTILI JSME BIG FOUR. MÍŘÍME DO SLABÉHO PRŮMĚRU. NENÍ CO ŘEŠIT.TEDY JE, ALE S NOVÝM NADŠENÍM A FANTAZIÍ. V TÉ DŘINĚ A ÚMORU NENÍ ŠPETKA NÁPADU A PŘEKVAPENÍ A BEZ TOHO SE FOTBAL HRÁT NEDÁ. TO ŽE JSME HRÁLI POZDNÍ JARO 2009 NA VRCHOLU SVÝCH MOŽNOSTÍ NÁM PŘINESLO KRÁSNÁ VÍTĚZSTVÍ, ALE OPĚT SE NEPODAŘILO NAVÁZAT. NEVYVÁŽENOST, ČASTÉ ZMĚNY A ZÁSAHY DO SESTAVY ZPŮSOBILY CELKOVOU NEKONZISTENTNOST 5 LETÉHO OBDOBÍ RAFALUTION. PŘICHÁZÍ ČAS VYSTŘÍZLIVĚNÍ. SHANKLY SE RODÍ JEDEN ZA STOLETÍ..
-
|217.196.213.xxx |2010-01-14 10:16:05 MILOŠek
Nejsme schopni přehrát Reading, ale čí je to vina? Američanů! Protože Rafovi nedavájí peníze, my teď máme o mnoho horší tým než Reading, Portsmouth a proto je nejsme schopni přehrát, ba co víc my jsme v těchto zápasech snad i horším týmem.
Rafa ven!!!
-
|93.185.58.xxx |2010-01-14 11:49:43 ondrak1
Milošku vzpamatuj se!!! toto by nemohl napsat ani ten nejvetsi fanousek Readingu, ze maji lepsi tym nez my. A to ze je to chyba americanu, s tim teda tyk nesouhlasim, kde je napsany ze by mei pumpovat penize, v dnesi dobe, kdy je celosvetova krize, sna dkrome ropaku a sejků. A navic rafa i kdyby mel ty penize, tak zase nakoupi totalne neschopny hrace
-
|194.228.235.xxx |2010-01-14 10:19:51 Anonymní - re:
Tak v tom případě tu pasáž o Gerrardovi beru samozřejmě zpět, včera to na mě udělalo dojem takový, jaký jsem popsal. Díky za pochvalu
-
|194.228.235.xxx |2010-01-14 10:23:00 Ivo - Ivo
Anonymní napsal:Tak v tom případě tu pasáž o Gerrardovi beru samozřejmě zpět, včera to na mě udělalo dojem takový, jaký jsem popsal. Díky za pochvalu
Sorry, to byla odpověď Ondrovi, ještě nejsem zvyklý na novou grafiku.
-
|90.180.41.xxx |2010-01-14 10:23:53 Luboš-LFC best of 70s.
Katastrofa,hrůza,děs.Osobně jsem předpokládal těžké utkání/ne jak něktří nehorázní optimisté výhru o 3 goly/,protože Reading hraje venku letos lépe než doma.Ale to co jsem viděl předčilo mé nejhorší očekávání.Výkon bez systému,hra středem,špatné centry a když se nějaký podařilstejně je to k ničemu,protože tam nikdo neumí hlavičkovat,Babel tragédie-ten chudák neumí hrát fotbal-proč ho tomu Birminghamu neprodat.Atd atd-z EL vypadneme hned s Unirea Urziceni,protože s takovým výkonem na rumuny nemáme/oni jsou dobří,vyhráli např.na Rangers ve skotsku 4
,to by se nám nemohlo stát.A za vším vidím jediné jméno Rafael Benitez.Ten neschopný amatér táhne s neochvějným úsilím LFC do zá****.Je to hrobař liverpoolského fotbalu.Čímdříve bude tento zhoubný nádor odstraněn tím lépe pro LFC.Dost bylo jeho obhajob.Kdo to nevidí je slepý.Končím,ještě teď jsem nasranej.Opravdu jsem si nemyslel,že takové tragédie s výkony LFc se opět dožiji/myslím za Sounnesse/
-
|213.215.88.xxx |2010-01-14 10:39:38 vato - re:
MILOŠek napsal:Nejsme schopni přehrát Reading, ale čí je to vina? Američanů! Protože Rafovi nedavájí peníze, my teď máme o mnoho horší tým než Reading, Portsmouth a proto je nejsme schopni přehrát, ba co víc my jsme v těchto zápasech snad i horším týmem.
Rafa ven!!!
To americania moze za to ze boli predany crouch, bellami, rise a dalsi anglicania? to americania mozu za to ze mame na lavicke ***** NGOGA? americanie mozu za to, aku "skvelu" posilu mame v Aquilanim? Naco k nam prisiel Kyrgiakos? aby ho benitez postavil na 1 zapas? vsetko to ma na svedomi Benitez a ak to takto pojde dalej, najblizsich par rokov mozme zabudnut na LM!! Mancity alebo Totenham si to ustrazia. Preto pre mna BENITEZ VON!!
-
|84.244.90.xxx |2010-01-14 10:47:19 vondry
vidim ze uz nechodi ani fanousci protoze sem nezazil ze by nebylo plno
-
|217.196.213.xxx |2010-01-14 10:50:36 MILOŠek
A ještě jedna věc Warnock by to kopyto Insuu strčil do kapsy, bohužel má špatný pas...
-
|92.52.41.xxx |2010-01-14 10:50:39 misik - re:
rafa nemôže za to že hráči nevedia uspieť v situácii jeden proti brankárovi ...
-
MILOŠek napsal:Nejsme schopni přehrát Reading, ale čí je to vina? Američanů! Protože Rafovi nedavájí peníze, my teď máme o mnoho horší tým než Reading, Portsmouth a proto je nejsme schopni přehrát, ba co víc my jsme v těchto zápasech snad i horším týmem.
Rafa ven!!!
Máš pravdu, tohle nejde svádět na peníze. Tohle byl problém na hřišti, kde jsme měli dostatek kvalitnějších hráčů než soupeř. To byla nemohoucnost. Ale jinak jsi MILOšku fajn kluk, jen mi přijde, že si chytil nějakou virózu
Jestli si chceš zachovat zdravý rozum bez záště a zlosti nastíněné egem zhrzelého profíka, tak rychle pryč !
-
|217.196.213.xxx |2010-01-14 13:03:08 MILOŠek
Beru to jako kompliment, takže díky.
P.S. Jinak vážně marodím...ale s žebrama, fotbal na vlastní kůži je někdy ještě tvrdší než realita v podobě utrpení fanouška, když kouká na LFC...
-
|93.185.58.xxx |2010-01-14 11:53:21 ondrak1
to nemuze, ot mas pravdu, ale to se da odpousti, kdyzymu s eto muze stat, tam bylo mnohem vice chyb, ne jen tady ta jedna, ktera byla nabidnuta yosimu k naprave
-
|195.160.182.xxx |2010-01-14 12:08:29 Anonymní - re: RAFA
Brayen37 napsal:Ukazali sme charakter no co sa take stalo....
Dakujeme za dalsiu trofej este EL a bude hotovo
Par hodnoteni hracov:
Babel - za tohto hraca niekto ponukne 10mil, ale my si ho radsej nechajme, ved je to talent.Place ze nehra pravidelne dostane sancu a on ju pre.ebe a nie raz ani dva krat.
Skrtel - ako spravny zolik: prisiel a rozhodol.
Gerrard + Torres- husarsky kusok sa podaril:zranit oboch v FA cupe v prehranom zapase ale stasteny uz v tejto sezone bolo dost a dost a stale sa pri nas drzi.
Bol som velmi zvedavy na nase talenty Spearinga s Pachecom ale nejak sa na nich opat nedostalo
Carra pre mna MOTM, nechal ta s Kuytom srdce nestacilo...
Po takychto zapasoch nezvyknem pisat komenty hned ale uz co je vela...
Dobru noc,lepsie zajtrajsky a YNWA
Škrtel môže aj za to, že Rafa je tréner. Si expert.
-
|87.244.200.xxx |2010-01-14 12:14:28 lubo - LFC
Tu nejde o to či Rafa spravil niečo zle alebo nie. Niečo zlé sa deje vo vedení a bola len otázka času kedy sa to prejaví na hre a výsledkoch! Možno by zmena trénera trochu pomohla ale nič nebude vyriešené pokým neodídu Amíci!!!
Rafu sa nezastávam, nesie za tento výžsledok najväčšiu zodpovednosť. To on má pripraviť hráčov na zápas, on má priviesť do klubu schoných hráčov (aj keď viem že je v tomto smere trochu obmedzený). Potom ďalšia vec sú jeho striedania - Reading poslednách 5-10 minút tlačí tak ako to v tejto sezóne liverpool abstolútne nevie a rafa ani takticky nevystrieda. Reading vyrovnal (tú penaltu nám mohol rozhodca odpustiť, neviem čo proti nám rozhodcovia túto sezónu majú.. aj keď dobre penalta bola oprávnená)... No potom rafa úplne nepochopiteľne pošle do hry ďalšieho obrancu keď je treba skórovať!!!
asi toľko k tomu.. Hráči môžu na ihrisku vypustiť aj dušu a nedokážu poraziť druholigový tím... snažili sa ale nestačilo to. Zmeny sú nevyhnuteľné !!!!
-
|84.47.73.xxx |2010-01-14 12:22:54 Marco Van Chlasten
Jak tak nato pozeram uz viem preco nechce Rafa pustit Babela. To by dostal do klubu za zimu uz 17mil a amici by mu dali hned ten golden padak na ktori vsetci cakame. Preto si ho tu drzi jak najvacsi talent PL.
-
|87.244.226.xxx |2010-01-14 12:30:22 bruno
kvoli tomuto som si zobral v praci volno,aby som sa pozeral na niektorych lenivcov,ktorym sa nechcelo hrat...konkretne: Insua,Benayoun,Babel,N Gog...jedna vec ma potesila,ze Liverpool zacal hrat futbal az ked odisiel Gerrard a Torres,dovtedy vsetci hrali na nich a ***** z toho...aj Aquilani sa konecne chytil,vedel asi ze sa nemoze spoliehat prave na nich a musi robit nieco...neda mi zase nevyzdvihnut hracov,ktory doslova dreli na ihrisku: Kuyt a Degen - takto mali hrat aj ti ostatny a vysledok by bol uplne uplne iny.. a Skrtel tak ten mal opat prsty pri gole-nic nove!!
Naozaj neviem ako to dopadne v sobotu,ale tamti styria dufam,ze nenastupia...ma tam Aurelia,ktory hra prinajhorsom svoj standart,dalej moze vyskusat Pacheca,ktory chce hrat a taktiez novu posilu,dufam,ze ho nebude drzat na lavicke ako Aquilaniho a samozrejme Masch.
-
|78.99.4.xxx |2010-01-14 15:03:29 Anonymní
Mal prsty pri gole?? Prosím ťa nebuď zakomplexovaný len na neho! Prečo si nenapísal, ako si hráš Readingu spravil dobrý deň z našich obrancov pri centri?? To si asi nevidel, už hodnotíš iba zakončenie čo?? Ďalšie súboje si nevidel? keď už kritizuješ tak Josiho si kde vynechal??
-
|87.244.226.xxx |2010-01-15 12:46:22 bruno
Ty sa nauc najskor citat ty primitiv...Benayouna sa odpisal hned na zaciatku a este aj potom dalej...ty trkvas posledne zapasy co Skrtel nastupil,tak sme nikdy neuhrali ciste konto,lebo VZDY tam mal prsty...milujem takych trtkov ako si ty,ktory videli futbal max.tak z vrtulnika aj to po tme...pozri si to radsej este raz cely ten moment a az potom sem pis!!! takych mudrlantov ako si ty stretavam vsade..
-
|217.196.211.xxx |2010-01-14 12:30:47 Dann - re:
ONDRA napsal:Já se tu nebavím jen o současném herním projevu, ale o celkové situaci v klubu, se kterou je problém dlouhou řadu let. Já vím, že ty řešíš jen to co vidíš v TV, ale je třeba to vidět z celkového kontextu.
Jestli jsem tě tak urazil, tak se ti omlouvám. Netušil jsem, že jsi takový slušňák, kterého se taková věc tak hluboce dotkne. Víc k tomu nemá co říct, protože nemám náladu a potřebu se dohadovat s člověkem, který mele furt to stejné a teď začne vytahovat puberťácké kecy ty hvězda z Kopu.
Měj se a pozdravuj Kwopora. Doufám, že spolu budete dobře spolupracovat.
a ty nemeleš taky pořád to samé? v mnoha případech je změna trenéra pro tým vzpruha...nevím co ti benitez navykládal, ale to nevidíš, že je vysazený na hráče španělska itálie-zkrátka jižanských zemí? Liverpool byl velice sympatický tým, který bohužel rafa svými přichody a odchody hráčů zničil...loni se vám dařilo ale bylo nad slunce jasné, že katastrofa někdy přijde...škoda starého liverpoolu
-
|Administrator |2010-01-14 13:19:11 ONDRAPokud tu něco píšu, tak to automaticky neznamená, že je tu můj jediný pohled. S mnoha lidmi debatuju, velmi otevřeně a také kriticky (i na Rafu, neboj se), protože vím, že oni to jsou schopni vzít a umí stejnou měrou debatovat i se mnou. Sem to nepíšu už z principu, protože to stejně nemá cenu. Mám tu cedulku, tak se jí už budu držet. Pro mě jsou stejně důležitější kamarádi a jejich názory než část zdejšího osazenstva.
Už několikrát jsem v poslední době napsal, že je potřeba rázného řešení. Nejen v otázce kádru, ale v otázce trenérů a hlavně také majitelů. Bez komplexního řešení bude cokoliv jiného stejně k ničemu. Jestli to bude zase bráno ako obhajování Rafy, takže už fakt nevím.
-
|95.102.239.xxx |2010-01-14 13:29:02 lolkac
zatazeny na juh ?
ty si pass
fandis ty vobec liverpoolu alebo si videl iba vcerajsi zapas ?? no ja neviem ci bolo nad slnko jasne minulu sezonu ze katasrofa pride....je to ako ked zacala financna kriza odrazu sa vynorili typci ze su experti na financnu krizu a vedeli ze katastrofa pride...ale nikto to nepovedal pred tím vsetci az po tom co sa to stalo..tu je to take iste minulu sezonu nikomu nic nevadilo..odrazu sa nam nedari tak ssem pride milion ludi ze vedeli ze sa to stane a ze je na vine rafa.
-
|91.127.165.xxx |2010-01-14 12:37:28 mannheim - ...
Nechajte Škrtela Šrktelom, toto je o prehre s Readingom. Najhoršie na tom všetkom je , že už po prvom polčase sme mohlli prehrávať kľudne 2
, obrana bola preťažovaná a defenzíva tímu celkovo v prvej polovici nešlapala. Koniec bol zo zlého sna, ale zaslúžený, na hráčoch Readingu bolo vidieť podľa mňa celkom iné oduševnenie, ako na našich chlapcoch. Dúfajme, že táto prehra bude aspoň na niečo dobrá, ale to hovorím v poslednej dobe príliš často...
-
|87.197.1.xxx |2010-01-14 12:37:34 Anonymní - mmm
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/torres-gerrard-injury-lates t
torres gerrard yossi su zraneni mile
-
|213.151.217.xxx |2010-01-14 14:15:41 Anonymní - dubka
Serie ma to ako každeho druheho. No nesmieme sklánat halavu.
Ja len dufam že mi 20 januara urobia radost lebo mam narodeninz
a ked nie tak sa naseriem a pojdem do Londina tim Slepka otpalit štadion
-
|91.127.202.xxx |2010-01-14 14:19:20 sdygs - sdghsd
som zvedavy aka bude vyhovorka .. minule cely zapas ovplivnila CERVENA KARTA PRE MASCHA teraz... jednoznacne to nemala byt penalta tipujem ... DO PI.E sak toto neni mozne preboha AQUI sam pred branou hlavou len tuknut do nej GOL .. ne K YOSSI ho sanci ani netreba komentar sa mi ste videli to sa neda nedat ale vidite da sa ... vyborne .. uz sme vypadli aj s FA cup ,,dufam" ze aj z EL vypadneme proti s URZICENI ... a uz ani pozerat futbal nebuddem . mozno az nabuducu sezonu .. hrat nehrali zle ale te sance nevyuzite .. skoda reci
-
|91.127.174.xxx |2010-01-14 15:28:51 Milanko - Benietz
Ja vidim chybu uz len v Rafovi je jednoduchsie vyhodit trenera ako zmenit cele muzstvo
-
|188.222.93.xxx |2010-01-14 15:35:04 igor - strasne
tak po takomto vykone chlapci nemaju sancu ani na prvu 10 v PL!Kazdy zapas ta ista taktika to sa neda!
-
|77.242.81.xxx |2010-01-14 16:24:14 carcass - LFC
ve skrytu duše jsem doufal že přijdu dom, zapnu net a první zprávu kterou uvidím bude že benitez odchazi z LFC po ostudnem vypadnuti z fa cupu ... kdybych ty prachy měl tak mu je zaplatim at odejde, letošní sezonu už nic nezachrani, opravdou nadeji se stava pouze rafuv odchod, nachystat prodej mnohych prumerných hračů, vyhlídnout a domluvit příchod nových a chystat se na další sezonu, ve které nejspis nebudeme hrát v eu poharech a diky tomu můžeme hrát na titul v nej sestavě celý rok ... YNWA 4EVER
-
|84.42.202.xxx |2010-01-14 16:24:45 Anonymní - re:
MILOŠek napsal:
Nic proti, ale Ondra má pravdu. Když vezmeš historii PL (ne anglický ligy. ale PL), tak LFC nemá ještě ani jeden titul. Klub přestal fungovat před 20 lety. Zatímco náš rival z Manchesteru za pomoci Fergusona vybudoval imperium, my jsme se zastavili na místě. Anfield je stejný, výsledky stagnují na nehezkých místech. Dnes potřebujeme brutální zásah do struktury klubu. To, že by někteří vyhodili Beniteze, je sice hezká věc, ale co potom? Bude hned všechno jiný a vyhrajeme 10 titulů v řadě. Dovolte mi abych se zasmál. Rafa je velmi kvalitní manažer. Problém je, že nemá k dispozici fungující klub.
-
Bohuzial si nemyslim, ze sucasne vysledky su vinou toho, ze klub NEFUNGUJE. Je to totalna blbost. Struktury klubu funguju. Druhou vecou je, ze LFC zaspal dobu co sa tyka marketingu. Ale to je dlhodobejsi pohlad na vec. Ak sa na to pozrieme z krátkodobého pohľadu tak musí Rafa jednoznačne odísť. Minulé roku sme sa (aj napriek niekoľkým prekaučovaným zápasom zo strany Beníteza) dostali na 2 miesto v PL, vysoko sme išli aj v Lige majstrov. Tento rok? Aj napriek tomu, že káder sa prakticky nezmenil a jedinou stratou je Xabi Alonso hráme absolútne podpriemerne. Vedenie klubu našlo peniaze na ďalších hráčov a pomaly dorastajú aj nádeje z rezervy (Darby, Kelly, Ngog, Pacheco) takže káder je skôr silnejší ako minulého roku....ale ako vyzerá hra LFC? Katastrofálne! Vyššie niekto napísal, že prečo kritizujeme iba Rafu a nie aj vedenie, asistentov a hráčov...Krituzujeme ho preto, lebo iba on má páku aby zmenil hru tímu. On má rozhodujúce slovo pri výbere zostavy. Naša hra je však už 5 mesiacov rovnaká a pochybujem, že sa zmení príchodom Maxiho. Podla mna je to uz jednoznacne v osobe trenera. Káder na to aby sme hrali dobre totiž máme, chce to len prebudiť hráčov...A to je úloha trénera a nie vedenia klubu....
-
|213.215.88.xxx |2010-01-14 18:35:50 Ivuso
Popbob, niekto ti slohol nickname a pise tu pod tebou nezmysli o kritizovani Rafu
IRWT
-
|Administrator |2010-01-15 03:09:53 Popbob
-
|78.98.117.xxx |2010-01-14 19:28:13 Anfield - Komplexné riešenie
Ondra volá po komplexnom riešení LFC mizérie. Dúfajme, že úprimne a nie preto aby celoplošným rozšírením zodpovednosti sa nám obraz zodpovednosti RB za terajší stav rozmazal a nabral neurčité kontúry.
Tak sa skúsme pozrieť na to komplexné riešenie. Dúfam, že môj výpočet bude úplný.
1. majitelia
2. výkonné vedenie
3. Benitez a jeho štáb
4. hráči
5. fans
Majitelia - sú akí sú. Hlavne sú náležite nenávidení každým, pravda okrem skupiny ,,notorických kritikov". To proste patrí k LFC bontónu či už pomaly sprofanovanému slovnému spojeniu LFC way. Peňáze, penízky, money, vreštia pravoverní, ale inak choďte do pekla a ani sa na Anfielde neukazujte. A tí americkí blázni tie peniažky aj dávajú, ale pre pravoverných je to málo. Fantazírujú o megahviezdach typu Villa a neustále sa dožadujú stále zvučnejších mien. Ako keby takáto cesta by bola tou skutočnou LFC way. To čím pohŕdajú v prípade Chelsea či United by v prípade LFC považovali za absolútne prirodzené. Tak obľúbený antiamerikanizmus si v prípade LFC prišiel na svoje, po ,,mierumilovnej" blokáde Anfieldu prišiel posledný bonbónik v podobe neslýchanej urážlivej reakcie mladého Hicksa, ktorého mailom vo vyberanom štýle oslovil jeden z čackých Shanklyho synov. Je s podivom, že po takomto prístupe ,,najvernejších" to amíci ešte nezabalili. Ale aj keby chceli tak komu po***úť ten horúci zemika zvaný LFC? Je veľmi pravdepodobné, že na Ostrovoch primerane silného kupca nenájdu, Mooresovci to ťahať už nevládali, Morgan si kúpil WW a aj dnešný stav tohto kedysi slávneho klubu napovedá, že Morgan nie je nijaký finančný nabob. Tak poto sa treba poobzerať po svete. Kde nájsť toho čarovného deduška s plným mešcom peňazí? Momentálne, najmä vplyvom tej slávnej krízy sú len dve lokality, kde sa takéto rozprávkové bytosti ešte môžu nachádzať. A to Rusko alebo Arábia. Ale ani tam ich nieto ako maku a ak by sa ja nejaký našiel nikde nie je záruka, že to bude bezmedzný peňazovod, ktorý mávnutím čarovného prútika prinesie LFC stratenú dominanciu. Vznikol by tak tvor na nerozoznanie podobný tomu Chelsea či ManCity a nimi predsa každý riadny fan LFC z duše pohŕda. Takže komplexné riešenie na tejto úrovni bude asi to, že sa fans budú musieť naučiť žiť s terajšími majiteľmi. Nového z klinca len tak nezvesíš. Aj by som veril, že amíci by klub najradšej predali ale s najväčšou pravdepodobnosťou niet komu. Benitezov diel - nikdy sa za majiteľov nepostavil a som prevedčený, že v tichosti sa z tejto skrumáže v kúte vytešuje.
2. Výkonné vedenie - zostava pre mňa neznámych mien s veľmi neurčitými úlohami. Nečudo po minuloročnej krvavej reži v ktorej padol Parry je tento článok štruktúry klubu veľmi pravdepodobne v zdecimovanom stave. Zrejme skutočne ambiciózni a schopní ľudia sa do tejto sféry nijako nehrnú. Benitezov podiel - veľmi výrazný, najmä v strede sezóny podriadil všetko aj za cenu straty titulu bezpodmienečnému víťazstvu nad nenávideným Parrym. Podarilo sa, hlavná obeť tohto nezmyselného boja bol Keane a s ním celé LFC. Čo tam po titule, ktorý bol vtedy absolútne reálny, hlavne že som vyhral a mám teraz rovnaké právomoci ako Sir Alex potichu si mrmlam Rafa niekde v šere svojej pracovne. Komplexné riešenie? Žiadne pokiaľ bude RB pri kormidle.
3. Samotný Benitez - človek s postupujúcim vekom sa stáva čoraz viac rigidným a presvedčeným o svojej neomylnosti. To je bežný jav života, najmä u mužov. U RB to však nadobudlo obludných rozmerov. Je to Narcis s desiatimi veľkými N. V stredobode jeho vesmíru je len a len ON a tomu podriaďuje všetko. Tomu podriadil odsabotovanie stredu minulej sezóny/ viď výsledky s podpriemernými mužstvami s prapodivnými záshami do zostavy a prapodivnou taktikou/. Radšej odohral sezónu len s jedným útočníkom len aby prostredníctvom Kena dokázal Parrymu a svetu kto je na Anfielde pánom. Zrejme si vo svojom nekonečnom egocentrizme myslel že nevadí, že túto sezónu ten titul hravo získa. Chyba lávky, jeho káder sa prehupol cez zenit a RB teraz len neveriacky zíra. Verný svojej mentalite však príčinu nachádza všade naookolo len nie v sebe. Komplexné riešenie - odchod RB ešte dnes večer, ale to skôr na Anfield spadne zblúdený meteorit. Amíci na to nemajú gule, RB je jediným pufrom medzi nimi a zdivočelými synmi ktoviekoho.
4. hráči - nedá sa povedať, že by tento káder bol neschopný skrz-naskrz. Ale isto nájdeme 5-6 mien zo základnej zostavy ktoré nie sú jednoducho hodné nosiť dres LFC. Niet mien, ktoré by mali byť nedotknuteľné. Väčšina včerajšieho druhého polčasu opäť raz ukázala, že neprítomnosť Torresa či Gerrada na ihrisku vôbec nemá devastačný účinok na hru ba skôr naopak. Nie sú potrebné žiadne hystérie typu, T a G v lete odídu. Nikto nemôže len tak odísť, všetci majú zmluvy, ktoré nie sú trhací kalendár a proste platí stará pravda, že žiadny hráč nie je viac ako klub. kto chce a koho klub pustí nech odíde. Benitezov diel - totálny, v kádri sú takmer bez výnimky len tí hráči, ktorých si on priviedol. Komplexné riešenie. neísť cestou Arsenalu ...
-
|195.91.83.xxx |2010-01-14 22:04:18 Milos
Prosim Ťa, môžeš vysvetliť prečo neísť cestou Arsenalu ?
Chcem iba Tvoj názor ...
-
|78.98.117.xxx |2010-01-14 19:31:11 Anfield - Pokračovanie
Komplexné riešenie? neísť cestou Arsenalu ale dať naozajstnú príležitosť ostrovným či aspoň anglofónnym hráčom i za cenu dočasného poklesu výkonnosti /heh, môže byť pokles ešte výraznejší?/. Akútne riešiť najmä štyri posty - ľavého obrancu, obe krídla a druhého útošníka. Len preboha nenechať to už na RB.
5. Fans - no tých nikto nevymení. Fans LFC vykazujú neomylné znaky príbuznosti so slovenskou mentalitou. Tak ako väčšina Slovákoch sú náchylní na vieru vo vodcov a je im fajn keď môžu trímať vysoko nad hlavami orámované portréty svojho milovaného presne ako sme to videli za čias Mečiara či v uliciach Teheránu. Úple zdeformovali pojem fanúšika a zdegradovali ho na nesvojprávneho jedinca slepo podporujúceho svoj klub. Každá kritika je vymietaním diabla a LFC fórami sa nesú inkvizičné chorály. Benitezov diel - aktívne túto tendenciu podporuje a nekonečne mu lichotí a nadmieru ju využíva vo svojom rafatolláhskom ťažení. Komplexné riešenie? Pokúsiť sa o zmenu myslenia. Mať rád svoj klub ale ak sa mi niečo nepáči tak dať to primeraným spôsobom najavo a nikoho nepovažovať za nedoktnuteľného. V tejto oblasti som však skeptický pretože k zdeformovanej LFC way patrí pestovanie pocitu výlučnosti a inakosti. Irituje to a popudzuje proti sebe. Pekne to bolo napríklad vidieť v debate na BBC včera večer, kde až prekvapivo veľa príspevkov vyjadrovalo našenie nad exitom LFC.
Tak takto vidím problematiku komplexného riešenia. Ako rodený skeptik to vidím tak, že všetko ostane po starom čiastočne z toho dôvodu, že urobiť príslušnú zmenu momentálne nie je možné čiastočne preto, že sa k tomu vo vnútri klubu nenájde vôľa.
God save LFC.
-
Asi tě zklamu, ale opravdu volám po komplexní změně. A jestli mi to nebude někdo věřit, to už je jeho věc.
ad šéf exekutivy. Co vím, tak se klub pár týdnů po odchodu Parryho rozhodl, že nakonec tuto funkci zatím nebude obsazovat. Většinu kompetencí a povinností převzal Christian Purslow, což je pro mě osobně jeden z mála lidí na správném místě.
-
|212.80.95.xxx |2010-01-14 21:16:13 Vačko - re:
Marťas13 napsal:Nejlépe to dnes vystihl ten plačící chlapeček na konci utkání. Pláču s ním. Dnes se všechno obrátilo proti nám, i když výkon to nebyl hodný LFC. Ale zatraceně v 93. minutě nastavení ze 3 minut penalta? To je nějaký jing a jang vzhledem k Nandově trefě proti AV?! Jdu spát s těžkou hlavou a ještě těžším srdcem. Dnes to bolí hodně, osobně jsem FA cupu přikládal strašně velkou důležitost, zvlášť po vypadnutí ManU. A příspěvky typu Rafa ven, jsou směšné (ostatně skoro jako vždy). Lépe to postavit nemohl (plus ta nucená střídání), jen místo Aquamana bych ke konci poslal Pacheca a nechal Degena hrát, nehrál zle. Dnes muži zápasu pro mě Kuyt a Carra.
Ano ten plačící kluk opravdu nesl ztracený zápas s těžkým srdcem, ostatně já taky. a i v televizi na Nově ho zabrali, jak tomu nemůže uvěřit.
-
|78.98.117.xxx |2010-01-14 23:49:53 Anfield - re:
Milos napsal:Prosim Ťa, môžeš vysvetliť prečo neísť cestou Arsenalu ?
Chcem iba Tvoj názor ...
Pretože by som bol veľmi nerád ak by v LFC nastali časy, keď na trávnik vybehne jedenástka v ktorej nebude ani jeden Anglličan, ani jeden Ostrovan, ani jeden Anglosas. A LFC je k tomu už blízko, veľmi blízko.
-
|Publisher |2010-01-15 16:30:01 TibisČtu tady Anfieldovo názory na situaci v Liverpoolu (mj.dlouho jsem ho tu nezaregistroval, ale samota je šílená
Nic ve zlém. Rýpl jsem si trochu do weejj.. K věci. Já si naopak myslím, že fanoušci liverpoolu fotbalu rozumí a když je porovnám v celosvětovém měřítku...Asi málokterý klub má tak trpělivé fanoušky, kteří se snaží svůj klub, kouče i hráče pochopit a podporovat za každé situace. myslím, že je prostě zbytečný je hned vidět jako zaslepený šílence. Tak to přeci není. Někteří to vidí jinak a chtějí změnu hned, ale celkově většina dává klubu daleko větší dávku tolerance než to bývá u jiných klubů. Tím je prostě Liverpool proslulý a proto se zde stále omílá fráze o věrných fans. Včera ve Sportu to shrnul marek matějovský, který na dotaz jak moc byli fans LFC naštvaní sdělil, že naopak po gólu fandili ještě víc, ale to je pro Liverpool typické. Myslím, že je určitě nepovažoval za zaslepence nebo tak..
-
|78.141.75.xxx |2010-01-20 20:33:07 mannheim - re: Pokračovanie
Anfield napsal:Komplexné riešenie? neísť cestou Arsenalu ale dať naozajstnú príležitosť ostrovným či aspoň anglofónnym hráčom i za cenu dočasného poklesu výkonnosti /heh, môže byť pokles ešte výraznejší?/. Akútne riešiť najmä štyri posty - ľavého obrancu, obe krídla a druhého útošníka. Len preboha nenechať to už na RB.
5. Fans - no tých nikto nevymení. Fans LFC vykazujú neomylné znaky príbuznosti so slovenskou mentalitou. Tak ako väčšina Slovákoch sú náchylní na vieru vo vodcov a je im fajn keď môžu trímať vysoko nad hlavami orámované portréty svojho milovaného presne ako sme to videli za čias Mečiara či v uliciach Teheránu. Úple zdeformovali pojem fanúšika a zdegradovali ho na nesvojprávneho jedinca slepo podporujúceho svoj klub. Každá kritika je vymietaním diabla a LFC fórami sa nesú inkvizičné chorály. Benitezov diel - aktívne túto tendenciu podporuje a nekonečne mu lichotí a nadmieru ju využíva vo svojom rafatolláhskom ťažení. Komplexné riešenie? Pokúsiť sa o zmenu myslenia. Mať rád svoj klub ale ak sa mi niečo nepáči tak dať to primeraným spôsobom najavo a nikoho nepovažovať za nedoktnuteľného. V tejto oblasti som však skeptický pretože k zdeformovanej LFC way patrí pestovanie pocitu výlučnosti a inakosti. Irituje to a popudzuje proti sebe. Pekne to bolo napríklad vidieť v debate na BBC včera večer, kde až prekvapivo veľa príspevkov vyjadrovalo našenie nad exitom LFC.
Tak takto vidím problematiku komplexného riešenia. Ako rodený skeptik to vidím tak, že všetko ostane po starom čiastočne z toho dôvodu, že urobiť príslušnú zmenu momentálne nie je možné čiastočne preto, že sa k tomu vo vnútri klubu nenájde vôľa.
God save LFC.
Pri všetkej úcte, Ty tu zhadzuješ loajalitu a vernosť, čo si Ty za človeka ? Veď to sú vlastnosti tých najlepších !!! Prirovnávať slovenskú mentalitu na základe x percent ľudí, čo volia ******ov, z x percenta čo sa vôbec zúčastnia volieb, to je už iba čerešnička na torte. Liverpoolský fanúšik má bez akýchkoľvek pochýb tú najúžasnejšiu mentalitu, aká sa dá zažiť vo futbalovom svete. Nikto tu nehovorí, že netreba zmeny. To, čo však ja cítim z Tvojho elaborátu, je samožerstvo a narcizmus. Žiadna viera, žiadne odhodlanie. Toto mi vôbec k fanúšikovi LFC nesedí...





