Velmi špatnou bilanci má Liverpool po třech letošních zápasech. Ve 3 utkáních, zvítězil pouze v jednom, další dvě prohrál, to poslední na Anfield Road s Aston Villou 1:3.

Už v 1. minutě jsme málem mohli vidět branku. Ve 14. minutě poprvé vyzkoušel z dálky Gerrard Friedela, americký brankář ale neměl větší potíže s touto střelou. Torres přeloboval míč do šestnáctky, Yossi Benayoun ale ve velké příležitosti selhal. V 34. minutě ale přišla z ničehonic první branka a bohužel hostů. Přímý kop Ashleyho Younga si tečoval do vlastní sítě Lucas Leiva. O 4 minuty později po efektních přihrávkách Benayouna a Johnsona se dostal ke střelce Fernando Torres, ale Brad Friedel pokus španělského kanonýra, který v dnešním utkání díky monoklu pod okem, roztrženém obočí a poté i natrženým dresem vypadal spíše jako boxer, zneškodnil. V 40. minutě z 35 metrů technickou střelou zkoušel překvapit Mascherano, ale pokusem doprostřed brány se mu to nepodařilo. Přímo ledová sprcha polila hráče v Reds v 47. minutě, kdy po rohovém kopu se prosadil gólem do šatny Curtis Davies.
V 58. hlavičkoval Dirk Kuyt, hostující gólman ale míč reflexivně vyrazil. Hned o minutu poté opět hlavičkoval nizozemský záložník, tentokrát trefil tyč. V 61. minutě po centru Glena Johnsona znovu hlavou zakončoval tentýž blonďák, ovšem pouze do boční sítě. V 69. minutě zpoza šestnáctky zkoušel střelou zužitkovat tlak v gól Stevie Gerrard, ale neúspěšně. V 72. minutě se Reds konečně dočkali. Emiliano Insua prošel po levé straně až do vápna, kde naservíroval míč Torresovi, který neměl problémy dorazit míč do odkryté branky. Jenže ihned o 2 minuty potom, fatálně selhal paradoxně jeden z nejzkušenějších, kapitán Steven Gerrard sejmul ve vápně Reo Cokera, následný pokutový kop bez problémů proměnil Ashley Young. V 82. centroval Ryan Babel, jeho načechraný balon ale za Friedlova záda Kuyt nenasměroval. V 89. minutě ještě zkoušel přidat svou další branku El Nino, ale jeho hlavičku vytěstnil americký gólman hostů nad.

Liverpool: Reina - Johnson, Carragher, Škrtel, Insua - Mascherano, Lucas, Gerrard, Kuyt - Benayoun - Torres
Aston Villa: Friedel - Beye, Davies, Cuellar, Shorey - Milner, Sidwell, Petrov, Reo Coker, A.Young - Agbonlahor

Góly: 34. vlastní Lucas, 47. Davies, 74. A.Young z pen. - 72. Torres
Střídání: 66. Voronin (Lucas), 75. Babel (Benayoun) - 80. Heskey (A.Young)
Karty: 46. Reina, 77. Torres, 88. Škrtel - 12. Young, 57. Reo Coker
Diváci: 43, 667
Rozhodčí: Martin Atkinson
Man of the match: podle liverpoolsky.net: Dirk Kuyt
podle liverpoolfc.tv: Jamie Carragher
podle skysports.com: Curtis Davies
0:1 vlastní Lucas
0:2 Davies
1:2 Torres
1:3 A.Young z pen.

-
|91.127.76.xxx |2009-08-25 01:00:02 cemerro - aha
Co ktomu dodat tak ma to boli ale hlavne zemi nepotrebujeme utocnika naj hrac glen J.
-
|78.99.163.xxx |2009-08-25 01:00:09 ja - hm
nuz nevyzera to s vami zatial ruzovo. ale ja si myslim ze aj tak nakonec bude velka styrka pokope na zaciatku tabulky ako to byvalo aj po minule roky
-
|82.100.0.xxx |2009-08-25 01:01:09 RC
je mi na nic 3 zapasy 3 body no to je fakt zly!Snad se jeste zvednem
:'(
-
|78.99.155.xxx |2009-08-25 01:01:28 katedra
co dodat...prehra doma...tri goly v nasej sieti.....pozitiva sa hladaju tazko.....akurat krajni obrancovia zahrali dnes dobre...dirk makal na tisic percent (ale to on vzdy)....dnes gerrard akokeby ani nehral......benayoun tiez hrozny vykon.....torres sa trapil proti dvom az trom bekom aston villy.....nahradnici nepriniesli ziadne ozivenie....voronin velmi biedny
-
|85.216.218.xxx |2009-08-25 01:01:32 oravisch
ako stava sa.. nedarilo sa, zahodili sa sance na zaciatku.. smola pri lucasovom gole.. vsetko pochopim.. ale preco preboha nedal dole minimalone v 60 minute kuyta nepochopim.. tomu dnes neslo absolutne nic.. kazil na co siahol, ale rafik ho tam tvrdohlavo nechal kazit do konca.. v tomto rafu nikto nikdy nepochopi.. podla mna tieto veci nezvlada absolutne, je skely taktik, ale striedat nevie
-
|87.244.199.xxx |2009-08-25 01:01:40 lilo - zápas
NO dobre že som to nepozeral lebo by som asi od jedu rozbíjal takže povie mi niekto ako hrali jednotlivý hráči myslím že keď si dal Lucas vlastný gól som počul a ešte aj zavinil tu štandartku. Tak asi sme už spadli z tej eufórie ktorá tu bola okolo Lucasa aký je fantastický a blá blá. Takže dobre že som to nevidel a neviem prečo ale mam také tušenie že zrejme Benitéz tu nevydrží koniec tejto sezóny
-
|62.129.33.xxx |2009-08-25 01:02:18 Tomasinho
Děs, bída, utrpení.Do prvního gólu villy to jakž takž šlo, škoda, že lucas nezopakoval výkon ze zápasu proti stoke, sice udělal, ale jinak nic moc(vlastnak bych mu moc nevycital).gerrard dneska nulovy, taktez benayoun, bojoval snad jenom masch a dirk. stale nam chybi typ utocnika do vapna ba takovehle momente, to proste torres neni, my kdyz nedame prvni gol, tak nejsme schopni nic vymyslet, nechapu proc zas byl na hristi babel, ten synek je naprosty traged, zkazil dve sance svymi "ostrymy" ranami.bida,. pristi zapas musime jednoznacne stahnout gerrard do stredu a postavit voronina
-
|95.85.214.xxx |2009-08-25 01:03:01 chorchec
nikdy jsem proti Rafovi nic nemel ba naopak...ale ted hrat se 2 defenzivnima zaloznikama kdyz Lucas je tak ubohej? kdyz jsme meli 2 defenzivni zalozniky svetovy extratridy tak proc ne ale takhle je to zbytecny a na nic zvlast s Lucasem...nasi hre chybi Xabiho myslenka..jestli se rychle neuzdravi Aquilani a nebude hrat jak buh tak mame po titulu...a to sem vzdycky byl velky optimista...a jeste Rafa dilo dokonal tim ze do zaverecnyho tlaku posle Babela...Babel a Lucas jsou nejvetsi tragedi..
-
|62.129.33.xxx |2009-08-25 01:04:41 Tomasinho
A ještě dodám, že všechny góly jsem dostali letos ze standartek, to je děs toto, navíc sudí byl otřesný, není to výmluva, měli jsme hrát líp, ale pískla strašně, jasné fauly na torrese v první půli a pak přísná pentle, odpískaný roh který nebyl v 2.minutě natavení když se nastavila 1, ach jo
-
|78.98.141.xxx |2009-08-25 01:05:20 michal - no...
ťažko sa k tomu vyjdriť, bola smola to je jasné ťažko sa hrá keď to tam nepadá... ale povedzme si na rovinu na titul sa nedá myslieť s kádrom kde v základnej zostave v zálohe nastúpi Lucas, lebo nemá kto iný, keď kapitán vyrobí zbytočnú jedenástku, keď jediný útočník nie je schopný okrem jednej strely nič vymyslieť a ešte veľa takých keď... snáď jediného koho môžem zas a opäť pochváliť bol Glen, je to prvotriedny hráč, prototyp krajného obrancu...
YNWA
-
|78.99.49.xxx |2009-08-25 01:06:25 jimmysv - OJOJ
CAWTE seci fandim liverpoolu uz 10 rokow ale nehnewajte sa ze to tak napisem ale toto bola najhorse co som kedy widel wed s totenhamom sme hrali lepse boze no TRAPAS proste
-
|SAdministrator |2009-08-25 01:06:30 divocakDnesnimu zapasu chybelo jen stesticko. Tech nepromenenych sanci bylo moc a na konci nas to stalo vitezstvi. Kdybychom po 15min. hry vedli 2
tak nikdo nemohl rict ani popel a zapas byl jiny. Bohuzel se tak nestalo a porazili jsme se sami. Dirk by dnes nedal gol i kdyby ho ten balon nastrelil. Smula. Jedeme dal. Jeste nas ceka spousta zapasu. Ztrata 6 bodu neni nic - stejnou ztratu ma uz ted chelsea a mrdy uz dokonce 9 tak "hold your heads up high..."
-
|89.103.67.xxx |2009-08-25 01:06:38 ..
zklamany jsem .. a to moc .. byli jsme dnes lepsi nez aston villa .. ale vsichni hraci predvedli otresny vykon .. nejlepsi hrac na hristi utcite MARTIN SKRTEL .. pak byl hodne dobry JOHNSON a misty i INSUA .. nejvice me zklamal STEVIE .. od YOSSIHO sem cekal opet paradni vykon ale dneska mu to neslo .. TORRES taky spatny vykon .. nepodrzel na sobe jediny mic .. furt byl na zemi a ztracel balony .. KYUT taky nic moc dneska .. ale nemuzeme rict ze nemakali .. uvodni minuty zapasu byli dobre .. ale pak uz to bylo hrozne .. ve druhem polocase uz sme hrali pekny fotbal .. ale aston villa jenom branila .. nedalo se proti tomu nic delat .. dnes zklamani
.. navic kdyz po tak dlouhe dobe sme prohrali na ANFIELD
.. nase nedobitna pevnost byla dobita
-
|88.83.181.xxx |2009-08-25 01:07:11 stevie-g
věřímv titul
ale bude to těžký...
Bodově to dopadlo jako série remíz v minulej sezoně
-
|212.80.64.xxx |2009-08-25 01:08:01 nando - ..............................................
Trochu z toho boleli oci co jsme zase nedaly to je hnus a bida. Gerrard dnes vvelmi slaby vykon. A lucas nahrada za xabiho?? Meli by sme se vzpamatovat a nevzpominat na minulou sezonu a zacit delat neco v obrane pri tsandartkach. >
>
>
>
>
-
|78.98.88.xxx |2009-08-25 01:08:36 ericK
Neviem,čo ste čakali po tak otrasnej prípráve...Ale snáď sa uvedomia a začnú hrať tak,ako sa na Liverpool patrí
-
|82.100.62.xxx |2009-08-25 01:09:10 špatné - ...
myslim že je to hodně ovlivněné xabim....on by tam ty situace řešil uplně jinak dal by té hře jiný rytmus....gerrard nehraje v obvyklé pohodě torresovi sa nedaří... insua to je take nic moc a lucas? to je škoda slov....a rozhodčí temu take nepřidal....už aby sa uzdravil aquilani
-
|78.99.36.xxx |2009-08-25 01:09:16 mino - smola
Smolny zapas
Sice sme mali prakticky cely zapas tlak o prehre rozhodli tri veci:
- neschopnost skorovat
-Lucas
-velmi prisna penalta
(O Rafovej taktike na dvoch DM sa radsej nevyjadrujem, to uz je evergreen)
Musime zacat makat aby sme skoncili do 4teho miesta
YNWA
P.S.: po troch kolach mame 2 prehry,tolko sme mali za celu minulu sezonu
-
|88.212.37.xxx |2009-08-25 01:09:49 pat
takze...glen opat super vykon, v obrane asi len 1 chyba, uplne vymazal younga. opat sa ukazalo, ze su nam dvaja DM na dve veci, hlavne ked z tych dvoch je prihravkami dopredu schopnejsi (alebo aspon smelsi) asi masch, co uz je co povedat. lucas uplne mimo, gerrard nemoze hrat hore ked nema podporu aku mal za alonsa...proste kym sa aquilani neuzdravi (a to este nevieme ako na tom bude on), mal by lucas sediet, gerrard v zalohe a yossi na jeho mieste. do 2. polcasu samozrejme ziadna zmena ( (c) rafa benitez), zabilo to striedanie trageda babela, ktory akcie dobabral velmi naivnymi strelami z dialky (aj ked mal 1 golovy center)...to dava jasne najavo, ze sa v najblizsich dnoch mozme tesit na dalsi odchod hraca z AR, rieru
na zaver len, ze dufam, ze sa bookmakeri v anglicku nemilia s tym benitezom, pretoze s jeho velmi taktickym a defenzivnym stylom (pravda zaver minulej sezony bol super, lenze to bol na DM alonso, co je ina trieda a v tejto robote v strede pola sa rovnal gerrardovi) plus jeho tvrdohlavym presadzovanim hracov, v ktorych nikto okrem neho nic nevidi, toho vela nezmozeme
-
|85.237.14.xxx |2009-08-25 01:09:56 El_Ninos
Poviem jednu vec, sezonu takto nevyhrame, a nekritizujte, je to zbytocne, hrali zle, to vie kazdy, ale kaslat na to...
-
|79.97.189.xxx |2009-08-25 01:10:39 Anfield Road
a to som chcel ist na zapas. dobre ze som nesiel aspon som nedostal infarkt a usetril som 300eur. videl som iba 2, polcas aj iba asi 25 min. a sicce sme ich tlacili ale taktika prihravok po zemi do 16-stky kde nam brali loptu ako deckam lizatka tak s tou ligu nevyhrame.
-
|84.47.52.xxx |2009-08-25 01:11:29 yanick
Nie som fanusik , ktory fandi len ked sa vyhrava...ale dnes prvypolcas...keby sa premenila ta sanca po tej skrumazi mohlo byt vsetko uplne inak...ale stalo sa....proste ten tlak v druhom polcase na to sa nedalo pozerat....jednoducho tam chyba myslienka....mascherano a lucas alibisticky do zadu na stoperov...proste nemal kto tomu vnuknut myslienku ...teraz sa ukazala strata X. Alonsa...A dovolim si tvrdil ze na to este pekne doplatime....dnes obranna stvorka super...jedine pozitivum....a stevie dnes najslabsi zapas v kariere dovolim si tvrdit
pre odlahcenie ...ved je to len sport nejde o zivot...tuto sezonu uz nestracame body s najslabsimi tymami ako stoke, hull atd..uz ich stracame s tymi strednymi spurs, villans
-
|85.71.101.xxx |2009-08-25 01:12:25 Ludas
Co k zápasu dodat villa vytěžila z minima maximum, kdyby to steive na začátku proměnil vypadolo by to jinak ale nestalo se, vlastní gol lucase co k tomu říct, nic jinýho než, že se to stane, druhej poločas jsme začali výborně, měli jsme obrovský tlak, ale gol ne a ne přijít, když fernando snížil, začal jsem věřit, že se to povede zápas otočit, ale hned mě uzemnil další gol na 1:3 stejně jako na tottenhamu opět po vstřeleném golu inkasujem, nikumu bych nic nevýčítal hráči makali nevzdávali to, ale dnes nám nebylo přáno a když už jsme se k něčemu dostali tak dnes vynikajíci friedel zastavil, nemá cenu zabývat se titulem musíme se soustředit na každý jednotlivý zápas a pak uvidíme co se stane
-
|85.71.56.xxx |2009-08-25 01:12:28 Marco - Treba verit
Stale treba verit,ze aspon to predkolo europskej ligy im vida ;)
-
|78.136.164.xxx |2009-08-25 01:13:08 Vojta - marthinko1rs
staneš se členem fanklubu a poprosíš ondru o registraci... jinak i když registraci anjdeš tak máš smůlu protože je nefunkční...
K zápasu? Prostě smůla na hráče nadávat nebudu, nezaslouží si to a Rafa už vůbec ne prostě to tam nechtělo spadnout...
-
|195.91.79.xxx |2009-08-25 01:13:10 corleone
suhlasim s nazormi ze krajny obrancovia hrali v pohode dnes, podobne ako kuyt - bojovnik,
skoda nevyuzitych sanci
smolny gol
trochu divne piskajuci ref
ale co uz je fakt moc - Leiva opat v zaklade...strach a hruza...nerad to niekomu prajem, ale ved keby ho niekto zranil, urcity cas by si nezahral ;D
-
|88.212.37.xxx |2009-08-25 01:13:20 pat
penalta nebola vobec prisna, bola uplne zasluzena...proste do toho isiel stevie neskoro...skoda, pretoze hrac villy si to hodil dost daleko, skrtel by tam bol skor
-
|78.99.182.xxx |2009-08-25 01:15:21 fowler - ked to nejde tak to nejde
-nejde pochopit tu doveru v lucasa...hoc sa y neho ras stane hrac aspon kvalit benayouna..bude musiet odohrat aspon 10 sezon za to co uz stihol po****
-nejde pochopit tu organizaciu obrany pri standartkach...problem uz asi 2sezony
-nejde pochopit beniteza nijak raz...ale s tejto prehry mu pripisujem akurat nasadenie Lucasa...
ONLY WITH HOPE, WITHOUT CUP
-
|85.237.228.xxx |2009-08-25 01:17:14 pipa23 - XXX
1. Atmosféra nula bodov hanba
2. Prehravať na Anfielde = žiaden boj o titul
3. Štastie dnes nebolo na našej strane..
je ešte len začiatok sezony ale dnes to bol otrasny zapas.... 0 bodov
HICKS and GILLET GET OUT OF OUR CLUB!!!
-
|195.91.56.xxx |2009-08-25 01:18:00 milos - zlom v 14. min
ked nedal ani Yosi ani Stivie , pomali sa vkradla nervozita, náš tlak bol na ústupe a prišiel vlastenec....?????. Z troch útokov Vilans v 1. polčase dva goly ..... Toress neškodný, viac na zemi a vobec si nenarazil s nikym, snažil sa otáčat do plných a samozrejme troskotal..... Prvý polčas žalostný pre Lukasa a Insuu, ale druhý menovaný v 2. polčase dobrý. Obrana i napriek 3. kúskom dobrá až na ten 2. GOL. Na záver - ďalší fuc.... match , kde z 15 - 20 šancí nedáme gola........ :'(
-
|213.151.217.xxx |2009-08-25 01:18:50 Jagged
aj takéto zápasy sa prihodia. AV betonovala, dnes jej to vyšlo. My sme nemali deň. Ideme ďalej. YNWA.
-
|90.183.237.xxx |2009-08-25 01:19:26 speedy
co na to říct, opět jsme naprosto nezvládli standartní situace, pokolikáté už? S takovým výkonem se nám titul vzdaluje mílovými kroky. Myslím, že letos se budeme třást aby jsme neuvolnili místo v big four. Citelně chybí Xabi, ale bohužel už tu není a my musíme hrát podle mě jinej styl hry a to na dva útočníky, fernando to sám nezvládne. Snad se oklepeme z toho tragickýho začátku sezony a budeme sledovat starý dobrý Liverpool. Minulej rok sice 2 prohry a nezískali jsme titul, ale zase 13 remíz, nebo kolik jich bylo, nic není ztraceno!! YNWA
-
|78.98.88.xxx |2009-08-25 01:19:28 ericK - pipa23
Ale tú otrasnú atmosféru si všímam už dlhšiu dobu,potom,že prečo na AR nevyhrávame?
-
|213.129.142.xxx |2009-08-25 01:19:49 The_red
no naucili se prohrávat..
důlezitejsi budou hlavně zápasy Big Four a tky hlavně neztrácet se slabšma....jinak v klidku...
-
|92.234.152.xxx |2009-08-25 01:21:55 benitez
titul tesko .......hlavne ze lucas jeden zapas hraje dobre a potom vsechno *****e pro liverpool je horor i babel veronin
-
|85.237.228.xxx |2009-08-25 01:26:57 pipa23 - xxx
Citace:titul tesko .......hlavne ze lucas jeden zapas hraje dobre a potom vsechno p***re pro liverpool je horor i babel veronin
pre Liverpool je najväčši horor to že vlastní fans odchadzaju a nečudujem sa im..10 minut pred koncom zapasu
další horor je že my momentalne NEMAME NA TO zabezpečiť lepších hračov ako su VORONIN A BABEL A LUCAS....pretože naši majitelia nas na to zvysoka kašlu...
bud sa s tym fanušik zmieri alebo proste bude do všetkych stran nadavať a uražať... je to prejav jeho osobnosti...ja chcem len vidieť hračov bojovať, dnes bojovali ale bolo už neskoro, k tomu neštastný vlastny gol Lucasa..ktorý hra dobre...lenže to tu radšej ani nepišem lebo tu su sami treneri a majstri sveta...
no comment
-
|92.234.152.xxx |2009-08-25 01:29:03 rafik
titul chelsea nebo arsenal .........liverpool tak 5 nebo 6 misto tabulce
-
|62.77.72.xxx |2009-08-25 01:33:15 Štefkus - ..
dnes pozitiva akorát Dirk, který makal ... Insua se mi líbil myslím , že předvedl výkon bez nějakých fatálních chyb a zatím pokažde Glen , který hodně podporoval útok a v obraně si své taky odvedl celkem dobře...Lucas ven....
-
|62.77.72.xxx |2009-08-25 01:33:16 Štefkus - ..
dnes pozitiva akorát Dirk, který makal ... Insua se mi líbil myslím , že předvedl výkon bez nějakých fatálních chyb a zatím pokažde Glen , který hodně podporoval útok a v obraně si své taky odvedl celkem dobře...Lucas ven....
-
|213.81.155.xxx |2009-08-25 01:33:50 ROBBIENO - to ALL
No tu ako citam, vsetci odsudzujete hracov,trenera, cely LFC...No ako sa pise( aj na logu klubu ) YOULL NEVER WALK ALONE..by sa mali pravi fanusikovia tohto drzat, a vy namiesto toho,priznat si : ( ANO ,Bohuzial sme len ludia a prehrali sme,pretoze Aston Villa podala kompaktnejsi vykon,pri ktorych samozrejme mala aj stastie. hadzete najvacsiu spinu na vsetkych co boli na ihrisku..hovorite ze co za chuja je benitez lucas babel, gerrard torres..atd..aspon teraz vidim kto je tu aky fanusik...fandit treba aj v zlom, samozrejme bol som nahnevany a aj sklamany z vysledku ,ale stava sa...bohuzial..niektori by sa mali zamysliet nad tym aki su Fanusikovia a naozaj ci si klub taky velky ako je liverpool zasluzi mat takych fanusikov ako podaktori tu su...................................YNWA
-
|82.119.104.xxx |2009-08-25 01:38:26 Feldo - HMM
Ked LUCAS hraje dobre tak potom neviem aky zapas som ja kukal......ja ani neverim, ze on je Brazilcan a ze sa dostal do vyberu.....nemam slov....ale aj tak navzdy Liverpool...snad sa nasi rozohraju
-
|91.127.41.xxx |2009-08-25 01:38:48 smiley6
tak sem se tesil na tuhle sezonu...na kazdy zapas co doted byl..ale sem strasne sklamanej..pepe dobre,skrtel a carra taky,skrtel dokonce se snazil nekdy o podporit ofenzivu...insua kdyz nema ted poradnou konkurenci,jako kdyby nebojoval o zaklad jako v minule sezone..johnson perfektny dopredu,urcite skvela koupe pro podporu nase chabe ofenzivy,mascherano-nemozme cakat ze bude tvorit,je tam na to zabezpecovat obranu a kazit hru protihracu,lucas-co ten chlapec hra?dat ho nekam na hostovani,dnes jediny skvely zablesk-zidanovka,jinak prihravky jen do stran,resp.dozadu,nechapu jak nekdo muze rikat,ze by mu to sedelo na offensive midfieler,ved on se boji jit dopredu s loptou,kyut-nema zrovna formu a ted kdyz tam ma johnsona neni ho tak videt,protoze johnson umi i sam potahnou mic a zacentrovat,ale je videt aspon snaha bojovat,yossi-vyborny,nechapu proc nehral hned prvni zapas,aj ked ma okamziky kdy ho neni videt,stevie G-chvilemi snaha,a nekdy jako kdyby se mu nechce,ani se mu nevidim kdyz se musi na to divat a videt ze neprichadzaju zadne poradne prihravky dopredu,snaha strilet,takze dobry vykon,torres-treba mu poradnou konkurenci,kdyby ji mel,po prvni polcase by byl vystridan,mozna skrz zraneni,nesel takovou razanci do soubuju,chvilemi dokonce pripominal buznalda,porad se jen stezoval misto toho aby bojoval,myslim ze me nejvic sklamal od zacatku sezony,aj ked dal dva goly co je samozrejme velmi dobre.fanousci-nejvetsi sklamani,videt jak kamery snimaju odchazejici fanousky,nic horsiho snad nemuze byt...kde je YNWA?Rafa,je treba neco zmenit,jinak se bojim ze dvere s nazvem exit brzi uvidis.kdyby tak radsi ty dvere byli pro amiky
YNWA,,,Come on the REDS...Bolton - LFC 0:3...
-
|195.91.79.xxx |2009-08-25 01:39:14 bbb1 - fowler
nemam chut to ani komentovat a je to jedno . o nasich možnych nedostatkoch tu vedel kazdy, ale rafu take veci nezaujimaju.
-
|84.47.52.xxx |2009-08-25 01:40:21 yanick - torres
Toresa by som urcite nenazval plackom...dnes mu obrancovia villans poriadne znechutili hru..dostal tak par poriadnych ran....je sice len 3.kolo...ale myslim ze to ani tuto sezonu nevide...chelsea bude nedosiahnutelna...mna by toho roku potesil aj carling cup alebo druhy pohar..
-
|78.136.164.xxx |2009-08-25 01:41:23 Vojta
cítím se jak na webu *****ů když čtu ty komentáře... lidi proberte se!
Dneska to nevyslo a vy by jste hned menili celej system, kterej proste dobre fungoval, není to tak dávno co jste tvrdili že potřebujeme druhého útočníka proti týmům jako stoke a teď potřebujeme jednoho útočníka proti všem... A dále se potřebujeme zbavit asi pěti hráčů a dát šanci mladíkům... a když se tak dívám tak se nadává právě mladým hráčům že na liverpool nemají viz N'Gog a Ayala, být to na vás tak teď povyhazujete půlku hráčů aby jste postavily jiné které následně vyhodíte... Poslechněte si párkrat hymnu a popřemýšlejte co vám chybí aby jste bli opravdoví fanoušci Liverpoolu, pokud na to nepříjdete doporučuji fandit někomu jinému...
-
|195.91.79.xxx |2009-08-25 01:41:24 corleone - to Yankojan
Taká krásna prosba nemoze byt nevypocuta....nech sa teda stane ako si to moje krstnata zelaju...
-
|Author |2009-08-25 01:41:50 matoNastup do zapasu bol dobry, ved na anfielde sa ani inac neda. Suhlasim vsak, ze rozhodca bol priserny, vytacal ma ako pustal bez povsimnutia tie fauly na torresa, ktoreho to dost rozhodilo. Goly po uplynuti oficialne nastaveneho casu su asi iba nasou specialitou.
K jednotlivym hracom asi tolko Glen, Carra a Martin dnes vyborni, Insua na mna posobil dost rozharane, ale napokon prihral na nas jediny gol takze viacmenej tiez OK. Nesuhlasim s tym, ze ponechanie Dirka na ihrisku bola chyba, prave naopak, bol jednym z najnebezpecnejsich nasich hracov. Yossi dnes znacne horsi oproti Stoke, napriek tomu jeho striedanie za Babela bolo krokom spat. Masch podal svoj standardny vykon, aj ked myslim, ze to bol on, kto pri tretom gole nechal za sebou velku dieru (este spolu s jednym nasim hracom, ale to uz fakt neviem, kto bol), kde si zbehol reo coker. Lucas dnes priserny vykon - deja vu najhorsich vykonov minulej sezony. Slaba rozohravka, faul v nebezpecnom uzemi (to, ze to nebolo v 16-ke nepovazujem za progres), cele zavrsene nestastnym vlastnym golom. Hroza. Stevie dnes slabota. Nevyhli sa mu nepresne nahravky, bol dost vypojeny z hry a ma asi najvacsi podiel na tretom gole. Torres mal horsie chvilky typu hodim si to medzi troch s lepsimi, ked sa dokazal dostat do sanci. Nakoniec gol dal, takze k jeho celkovemu vykonu nemam vyhrady. Balbela som uz spominal, k nemu asi uz len tolko, ze moze byt zolikom z lavicky v zapasoch, ked vyhravame. Vtedy moze vyuzit svoju rychlost pri protiutokoch do rozhodenej obrany. Ked vsak proti nam niekto betonuje, vacsinou to konci kluckou a slabou alebo nepresnou strelou. Voronin ma opat nepresvedcil, ze ma na anglicky futbal. Mam dojem, ze si vobec nerozumie s ostatnymi, v najnevhodnejsej chvili pride s centrom pre nikoho.
Takze kvotu prehranych zapasov mame vycerpanu, teraz by nas mala cakat uz len ta lepsia cast sezony...
-
|80.87.177.xxx |2009-08-25 01:45:40 Ivo
Jestli si Rafa z dnešního zápasu vezme poučení že Lucase bude opravdu nejlepší prodat i bez náhrady a že je potřeba něco změnit v bránění standardních situací, může být tato prohra nakonec naším vítězstvím. Ale to chci asi moc :'(. Jinak většina komentářů je tady negativních, s tím nemůžu souhlasit, myslím, že je to hodně ovlivněno konečným výsledkem, podle mě výkon byl o třídu lepší než na Tottenhamu. Gerrard sice určitě už sehrál lepší zápasy, ale s kritikou Yossiho a Dirka už příliš nesouhlasím. K Torresovi umím být tvrdý, ale dnes byl eliminován nečistými zákroky, které zůstávaly nepotrestány. Snad to aspoň přežil ve zdraví. Co jsme udělali dnes špatně jsem napsal, ale přikláním se k těm, co píší o smolném zápase. A napíšu dnes co jsem za celou loňskou sezónu nenapsal, aspoň si nevzpomínám: Na naší prohře se dnes podepsal i rozhodčí, možná celá trojice. Nedá se nic dělat, jedeme dál.
-
|78.99.133.xxx |2009-08-25 01:45:49 dax - ...
tak kazdy fanusik LFC dufa aby hrali spolu gerrard a torres,to je zaklad sanci na titul,ale co ked ani jeden z nich nie je vo forme,k tomu absolutny nedostatok co len naznaku stastia,k tomu sa prida ostrostrelec lucas.
pozitiva dnesneho zapasu:insua,johnson a rafa,ktory VYSTRIEDAL lucasa.wauuu s tym som neratal.tento rok to bude tazke
-
|212.111.31.xxx |2009-08-25 01:46:17 Kouba007 - .....
tak očividně nám"obléhání hradu v Karpatech" nejde.O tom sme se přesvědčili už loni,třeba se Stoke.Podle mě ztroskotala taktika,kdy narážet od začátku na 10 bránících hráčů a valit do plných,když Fera potřebuje trochu prostoru a balon do běhu.Rafael zřejmě počítal že to tam nějak spadne nebo co.Bohužel štěstí dnes nadmíru přešlo k Villans,i když fakt nevim čim si to zasloužili.tak začátek sezony je hnus,doufejme že konec bude zajímavější pro nás a že se rychle vzpamatujem a poučíme.dneska špatní Steve(bohužel),Lucas(a to mu odpustim vlastence) při druhem golu jen strčil do soupeře ale aby vyskočil nebo tak-*****,to ho v Braziliii nenaučili,dále Babel to je "no comment" a Voronin ať jde radši do Herty tam bude mit vic času a prostoru než v PL.Suma sumarum měli Villans hromadu štěstí a my hromadu smůly spojenych s ne uplně ideální taktikou.LFC Till I Die
-
|83.240.105.xxx |2009-08-25 01:50:12 Rossák - :)
Vibrator : Ted jsi vyjmenoval celou soupisku Chelsea
))
-
|85.237.228.xxx |2009-08-25 01:50:27 pipa23 - XXX
Lucas sa oproti minulej sezone zlepšil, ak sa da Aquilani dokopy bude hrať namiesto Lucasa..
Lucas mozno nehral dnes ako Alonso....ale vy všetci nechapete podstatne veci, my nemame hrača ktory by ho momentalne nahradil....ak by Rafa zmenil na 442 s Maschem a Gerrardom v strede kto by hral na kridlach a s Torresom v predu? Voronin?
vy si neuvedomujete že sme v totalnej nevyhode voči ostatným ako City, United, Chelsea a oproti ich finančným možnostiam a našim... každy kyda hnoj na Rafu a podobne ale on robi to čo sa da momentalne s týmom
a dnes Lucas dal vlastny gol ale vykonom je pred ním viac hračov ktorí by sa mali zamyslieť (Gerrard, Carra, Benayoun) ktorí su hlavní hrači tímu a mali by ho ťahať...
nehovorim o Voroninovi, lebo momentalne nemame lepšieho utočnika ktorý by robil back-up Torresovi, ani o Babelovi a Lucasovi u ktorého si myslím že všetka ta kritika je zbytočna, lebo je mlady a ma talent a prave tuto časť sezony ma šancu dokazať že na to ma...oproti tým, ktorých som spomenul pred nim..
ale ešte dobre že fanušikovia ako vy nesedia na Anfielde a nenadavaju mu počas hry...
-
|85.237.228.xxx |2009-08-25 01:50:27 pipa23 - XXX
Lucas sa oproti minulej sezone zlepšil, ak sa da Aquilani dokopy bude hrať namiesto Lucasa..
Lucas mozno nehral dnes ako Alonso....ale vy všetci nechapete podstatne veci, my nemame hrača ktory by ho momentalne nahradil....ak by Rafa zmenil na 442 s Maschem a Gerrardom v strede kto by hral na kridlach a s Torresom v predu? Voronin?
vy si neuvedomujete že sme v totalnej nevyhode voči ostatným ako City, United, Chelsea a oproti ich finančným možnostiam a našim... každy kyda hnoj na Rafu a podobne ale on robi to čo sa da momentalne s týmom
a dnes Lucas dal vlastny gol ale vykonom je pred ním viac hračov ktorí by sa mali zamyslieť (Gerrard, Carra, Benayoun) ktorí su hlavní hrači tímu a mali by ho ťahať...
nehovorim o Voroninovi, lebo momentalne nemame lepšieho utočnika ktorý by robil back-up Torresovi, ani o Babelovi a Lucasovi u ktorého si myslím že všetka ta kritika je zbytočna, lebo je mlady a ma talent a prave tuto časť sezony ma šancu dokazať že na to ma...oproti tým, ktorých som spomenul pred nim..
ale ešte dobre že fanušikovia ako vy nesedia na Anfielde a nenadavaju mu počas hry...
-
|84.47.52.xxx |2009-08-25 01:54:46 yanick
dnes tomu chybal N´gog...ja len tolko..babel a voronin nemaju na PL..alebo maju ale nie v LFC
-
|78.99.133.xxx |2009-08-25 01:57:47 dax
uroven komentarov na zvracanie.ak chcete fandit len,ked sa vyhrava pratajte na web scumov alebo cukotky
-
|62.44.18.xxx |2009-08-25 02:02:57 Bazén jater - Liverpool stale patri do big4
ano, liverpool tam stale patri, i kdyz se v posledni dobe obavam manchesteru city
-
|92.52.45.xxx |2009-08-25 02:04:10 matej
zda sa mi, ze po troch kolach je dost predcasne rozpravat o tom, ze nevyhrame titul. v kazdom pripade, by sa mal Rafa zamysliet nad tym, ci nam fakt treba 6 stoperov (a to vraj mozno pride siedmy) a nebolo by lepsie kupit pre zmenu niekoho do ofenzivy. Predsa nie je mozne aby bola cela ofenziva postavena na dvoch hracoch, ktorym ked nejde tak sme v p.
-
|Publisher |2009-08-25 02:08:56 HABALNa dnešní zápas bude lépe rychle zapomenout, byl smolný od samého počátku. Nedařily se kombinace ani zakončení, zklamaly opory. Na rozdíl od předchozích pisatelů bych z vlastního gólu tragédii nedělal - to se stane, rozhodčí bych neřešil - nejsme chelski - navíc ti za nás góly dávat nebudou, a ani krajní obránci mne dnes nepřesvědčili - je rozdíl hrát proti slabšímu a proti srovnatelnému soupeři. Jediný, kdo si dnes zaslouží pochvalu je Carra a to jak za obrannou činnost, tak za podporu útoku. Začátek sezóny se nepovedl, co dělat - jde se dál.
-
|85.237.228.xxx |2009-08-25 02:14:23 pipa23 - XXX
Citace:Liverpool stale patri do big4
napsal Bazén jater , 25.srpen 2009 - 00
2:57
ano, liverpool tam stale patri, i kdyz se v posledni dobe obavam manchesteru city
čoho sa bojiš? penazi city? nech kupia aj Gerrarda s Torresom a potom všetkych hračov..
pravý fanušik nefandi len ked sa vyhrava a peniaze niesu všetko v tomto... a prave LFC je klub kde by si to mali fanušikovia uvedomiť, ked už sa rozhodnu mu fandiť... ale zda sa že aj LFC postihla vlna gloryhunters a neviem prečo, ked tu vždy boli normalní fans, s normalnymi nazormi...ale čo čitam je uplne opak toho čo by mal byť naš klub...
City môžu mať peniaze...no mali ich aj Chelsea a koľkokrát sme nad nimi vyhravali postupne v LM... alebo minulý rok...zapas u nich bol nadherny....
každy môže mať peniaze ale najviac sa bojím nie toho že nemame peniaze,, ale čo s našim klubom robia jeho majitelia...???
pozri dnes Anfield a porovnaj ho z Anfieldom v štvrtfinale LM proti Juve alebo Chelsea... alebo skus si pozrieť video zapasu Newcastle - Liverpool z roku 1996... toto nemal skoro žiaden klub, iba LFC... preto som mu začal fandiť, to čo som dnes videl ma utvrdilo v tom, že ak to tak bude pokračovať, budeme mať o chvilu fans na Anfielde ako maju Chelsea s tymi ich umelymi vlajkami alebo akych väčšina sedí na Old Trafforde - turisti z azie, ktorí sedia ako v divadle a napchavaju sa hamburgermi....
Fans sa buria proti majitelom klubu... a ja ich v tom podporujem, len mi je luto že tie časy su už davno preč kedy bolo sledovať futbal aj v telke radosť... teraz je o to mnoho fans ochudobnenych... a to je na zaplakanie...
-
|84.47.52.xxx |2009-08-25 02:29:28 yanick
trosku mimo temy...ale zajtra najhooliganskejsi zapas aky len na ostrovoch moze byt West Ham -- Millwall ;)
-
|213.192.55.xxx |2009-08-25 02:37:32 Moro - atmosfera
zapas se Stoke jsem nevidel,ale kdyz jsem se dival na sestrih tak mi prisel Anfield docela tichej,ale rikal jsem si ze se mi to jen zda,preci jen to byl jen sestrih....bohuzel dneska v zapase s Aston Villou se potvrdil opak a ta atmosfera opravdu nebyla takova na jakou jsem byl zvyklej z poslednich let(bohuzel,nebo mozna i bohudik nemohu srovnavat s devadesatymy a starsimi lety)...ja vzdycky byl pysnej na to jakou mame atmosferu,ale takhle dopadnem fakt jak nekde na chelsea nebo na arsenalu,a to by me mrzelo mnohem vic nez jeden prohranej zapas....bohuzel ani nevim jestli se tohle da nejak ovlivnit
-
|217.170.97.xxx |2009-08-25 03:33:45 Cassi - AV mela vic stesti nez rozumu
takovy zapasy se proste dejou, hoste misty nevedeli, co maj v te obrane delat - zoufale odkopy a ztraty balonu...dneska vykon nebyl vubec tragicky, smolny prvni gol, hrubka pri druhem a nestastna penalta, kde byl Steven pozde...sanci bylo tak na 5 branek urcite, byla tam tyc a dva zakroky, ktery mi smrdeli penaltou...AV nezaslouzene vitezstvi, Live jeste nemusi hazet flintu do zita, vykonnostne se zvedame, kdyz se vyvarujem zbytecnych chyb a ziskame klid v koncovce, CHL by na Anfieldu mela zustat...
MoM - Friedel, nejlepsi z nasich Johnson (dle meho nazoru nejlepsi krajni obrance v anglii), zklamani asi Stevie, ale vylozene me nezklamal nikdo (u Lucase ci Babela se spatny vykon ocekava)
-
|92.251.187.xxx |2009-08-25 03:33:46 Vallenium
back to mine ; )
tak co dodat, priznam se, trosku se me ted tezko sledujou zapasy proste mam omezeny net a v tv to nedavaj, a jak vidno o moc neprichazim.
Ja si bohuzel myslim, ze na nase hrace ma nejaky dopad financni situace co je v klubu, dal uz si mnohem vice hlidaji vsichni Fernanda a ani loni uz toho nedal tolik, ma to tam hodne tezke, zvlaste kdyz poradni utocnici chybi. Sakra cekal sem ze zacnem lip, dnes sem malem dal 100 euro ale nastesti jsem si je nechal na horsi casy. ale prohra dost zaboli i tak.
Bohuzel se to hned tak nezlepsi, chybi mu tam robustnejsi partak do utoku, nejaky boxer co umi i hrat, ktery by mu ty obrance nejak odstavil, treba typ jako byl Emil Heskey by tam vylozene zapad.
Nezlobte se, ale Voronin neni na te urovni, ktera by stacila k tomu aby se bojovalo o titul. Divim se ze vubec prisel zpet.
mozna ze se snazi, ale nema tu potrebnou strelu, proste neni to rozeny talent jako Fernando ani vypracovany komplexni hrac jako Steve, no kez bych se pletl .
|Takze Amici pryc, uz tam davno nemaji co delat,
Tenhle vykon je treba rychle zapomenout,oklepat se zacit hrat stejne venku jako doma proti Stoke ... Verim ze v tom bylo i kus smuly dnes, proste Ville to tam padlo, ale vymlouvat ze na to je uz pozde.
Chce to cerstvy vitr do utoku, jsem jeste zvedavy jak si povede ten novy z AS s tim jmenem kde je q. haha nechce se mi to hledat. Aquilani
A napiste sem kdyztak nekdo jak hral ten novy obrance, mel podil na golech ?
Premyslim ze zase zacnu psat nejake clanky, zamerim se asi na to co se deje s temi hokejisty tam, jsou sakra nebecpecny. ale uz si je budu upravovat sam, vcetne grafiky a hacku s carkama, pokud je o to poptavka, staci me zaslat mail ktery uvadim.
vic fotbalu, vic golu, vic sily do utoku, ciste konta
vlad.kra@seznam.cz
-
|198.36.87.xxx |2009-08-25 03:36:31 rf9
Villa přijela na AR s černou vzpomínkou na poslední zápas u nás,a s balvanem špatného vykročení do nové sezóny,a tak začala i dnešní zápas.Tak ustrašenou hru jsem od AVFC ještě snad neviděl a prvnich 20.minut naznačovalo že by se výsledek mohl zopakovat,bohužel vytoužený gól nepřišel.Šance jsme neproměnili a přišel trest.Standartky se staly naší noční můrou a jsme tam nejzranitelnější co si LFC pamatuju hrát.Bude to znít sice divně,ale naše obraná čtveřice co se hry týká(mimo těch standartek) hrála velmi dobře,podpora krajních beků byla výborná, Carra dokázal že umí i dopředu.Škrtel bezchybný výkon.V záloze už to bylo horší Benayoun nedržel levou lajnu pořád se tlačil do středu a zhušťoval tam prostor,Lucas přihrávky jen do stran dopředu žádná myšlenka,vlastním gólem jen nabil svým kritikům a myslím, až se Al uzdravý do základu se přes Lucase musí dostat,jestli ne tak bylo 18.mil vyhozeno za hráče rezervy.Masch odehrál to co se od něj čeká.Dirk jak tu Maťo psal byl nebezpečný,ale jen před brankou kde je jeho místo na pravo jen zasekne a nahrává na Johnsna nebo ke kruhu kde stojí naši dva DM.Steve dnes jeden z nejhorších zápasů,on nedal 120% šanci,která měla AVFC načnout.Nebyla to lehká pozice,ale on taky není nějaký obyčejný hráč,samozřejmě bojovnost mu nelze upřít ta však se od něj už čeká.Torres ač decimován skrytýmy fauly nenechal se zastrašit a bojoval někdy se utápěl v kličkách,to mi však připadalo jako by chtěl vzít odpovědnost na sebe a byl zato odměněn gólem.Nešťastná prohra je za námi,PL tím nekončí v sobotu čeká Bolton.
-
|217.170.97.xxx |2009-08-25 03:37:28 Cassi - k atmosfere
kazdy den neni posviceni...ale slysel jsem velmi nahlas moji oblibenou Fields of Anfield Road, takze ja si nestezuju...kdyz clovek vidi, co se deje na Chelsea, kde musi rozdavat zadara trapny vlajecky, aby se vubec neco delo...na MU ci jinde, je natom support liverpoolu jeste velmi dobre
-
|78.99.171.xxx |2009-08-25 03:41:27 Ronnies - Zly zaciatok a co na konci ???
Minule to ONDRA dokonale vystihol nejsou prachy nejsou prvotriedni novy hraci a konkurencia v kadri A muzstva neexistuje. Dokonca dnes ani hra srdcom nebola ako v minulej sezone. Vsetko chaos poprvej sanci gerrarda katastrofa a Lucas este horsie tento hrac dostane loptu hned ju odovzda dozadu stoperom ked fauluje tak je to blizko sestnacky. Nevie hlavickovat a ide do lopty samozrejme hlupo a je z toho gol. Len si staci spomenut na Wigan v minulej sezone... Katastrofa. Vsetky muzstva co su teraz hore maju 10 krat viacej milionovych majitelov ako nasi skupi a krizou zmietani amici... Ked je na tribune Gillet jr. tak to je pre fans na The Kop jasna provokacia... Aspon on by mal tatkovi povedat, ze bud LFC prvotriedne zabezpeceny posilamy ala Man City alebo ruky prec od LFC !!! Vsak to je do neba volajuce ako klasik povie: "Neco zhnileho je v kralovsti danskem" Minule som cital v jednom sportovom tyzdenniku, ze take zle vysledky v priprave nemal LFC hadam este nikdy !!! Neviem preco hadam im ten vylet do Azie uskodil ??? No co uz vela ludi sa pred touto sezonnou skraslilo ruzovymi okuliarmi. A ked sa pritrafi ze v dolezitom zapase ******** sudca Atkinson, ktoreho nas Rafaelko kritizuje hadam uz 3 sezonu, ze nepiska ani rovinu a toleruje divadlo ala Friedel alebo M. Oneil tak to ide dolu kopcom... Necudo, ze v 75. minute ludia z Anfield Road utekaju a ani nespievaju YNWA. A este jedna vec ma napadla nieco na tom bude asi pravdy z minuleho tyzdna ked v zapale hadky o viac penazi na posily s majitelmi R. Benitez pohrozil, ze sam skonci v LFC !!! Inak by si to nevsimli skoro vsetke denniky a internetove sportove portaly... Neviem ale urcite by bolo namieste doplnit post asistentav trenera o K. Dalglisha... Hadam on by mohol vniest muzstvu zdrave sebavedomie a drzost, ktora zdobila nase muzstvo v 80.rokoch... Ked sme vyhravali hadam vsetko co vo futbale existuje na klubovej urovni... Uz minule som si pred zapasom vsimol plagatna The Kop "S.O.S. Dubai, Yanks get out !!! No uvidime ci ty starci z Ameriky nedagraduju nas klub tam kde dnes je Newcastle alebo Leeds United. Lebo tuto sezonnu sa zda ze to je viac o peniazoch v klubovej pokladni ako hrat so srdcom a bojovnostou !!! No kazdi z nas je urcite zvedavy na dalsi zapas cez vikend... A ja ! Je to dost vazne, ideme dole kopcom ?
To ukazu dalsie ligove a poharove zapasy !!!
-
|78.99.171.xxx |2009-08-25 03:52:20 Ronnies - @YANICK
MILWALL-CHELSEA staci pozriet videa na youtube !!!
-
|217.197.149.xxx |2009-08-25 04:41:22 gogo - co clovek to nazor...
a to at nema nikdo nikomu za zle ! z me stranky jen to ze by se mohlo zapracovat na zlepseni braneni standartnich situaci protivnika a zlepsit tim nasi ofenzivni stranku standartek - vzdyt jich bylo mraky a nic se nevytezilo
skoda ! ale jedna vlastovka jaro nedela - nejvetsi ostudou zatim je prohra SHITchesteru s Burnley
Y.N.W.A do dalsich zapasu ! p.s. Lucasi wtf omg???
-
|217.31.35.xxx |2009-08-25 08:19:49 rastaman
tak zapas nam prehral Lucas,takto im darovat veduci gol na 0:1,to si nemohli villans ani zelat take stastie
v priprave hral vraj dobre,ale v PL este nikdy nezahral dobre,nema na to
-
|91.127.215.xxx |2009-08-25 08:58:41 Jurij757 - Ach jo
Lucas hral svoj štandard (pre ostatných hráčov podpriemer), no 1. gól ide jednoznačne na jeho tričko a nie preto, lebo si ho dal sám, ale preto, lebo on sám tú štandardku vyrobil hlúpym faulom pred šestnástkou, keď už bol súperov hráč takmer bez lopty.
2. gól si vymyslel rozhodca (no chyba to bola Torresova a nie Carrova, Torres bol oveľa bližšie a mal to aspoň odhlavičkovať a Carrovi potom len zavadzal).
3. gól po veľmi zbytočnom faule Gerrarda, keď bol jednoducho v súboji neskoro.
Striedania: - Voronin, Babel - jedným slovom - čaptáci, ktorí "hrajú" futbal len pre výplatnú pásku. (a tých by sa našlo v Live aj viac)
Ale celkový výkon bol podľa mňa celkom dobrý, len tie štandardky.
Naši najlepší hráči: Glen, Carra, Yossi, Dirk, Martin, Emiliano.
-
|217.75.73.xxx |2009-08-25 09:49:04 Jano - :(
Som rad, ze som si to nevsimol len ja. Ta atmosfera na Anfield je hrozna, co sa to robi? Nikdy by som nepovedal, ze u nas zacnu odchadzat divaci pred koncom zapasu. Ved este nebolo nic stratene bolo to len 3:1, to sa este dalo, trebalo ich burcovat. Taketo zapasy sa stavaju, prehral aj Everton doma, aj divaci odchadzali, ale to bolo 6
. V zapase sa mi najviac lubil Johnson a Skrtel.
-
|217.75.73.xxx |2009-08-25 09:52:08 Jano - a este
este jednu vec som si vsimol. Vsetci hraci su hrozne nervozny, Pepe, Fernando, Carra a este aj Benitez.
-
|Administrator |2009-08-25 10:15:57 ONDRA
-
|78.98.68.xxx |2009-08-25 10:30:19 stano - no toto
Preco sa vyhovarate na penaltu? Penalta bola odpiskana velmi spravne. Proste tam Gerrard isiel neskoro. nehladajte hned vyhovorky. proste to bola nasa vina
-
|90.177.57.xxx |2009-08-25 10:48:11 Evča - ...
Nejhorší je,že my sme skoro pořád útočili.Takovej tlak nevydrží kde kdo.My sme včera neměli prostě štěstí,protože kdyby sme ten zápas hráli,když nám štěstí přeje,vyhráli bysme 100% a to s velkým gólovým rozdílem.Například Dirkova hlavička-do tyče!Skoro celej poločas sem se chytala za hlavu,že to snad není ani možný
Lucas pokazil všechno,co se mu v posledních jeho odehraných zápasech povedlo!!!Konečně ho Rafa vystřídal,ale neměl ho tam dávat vůbec!
-
|90.176.216.xxx |2009-08-25 11:07:09 Dann - nebylo to špatný
nebylo to špatný...měli sme hodně štěstí,hlavně Dirk ve druhý půli,kdyby sme dali gol s toho drtivého tlaku na začátku druhé půle tak by to potom vypadalo jinak,muj názor je ten,že potřebujem útočníka,ale kvalitního k Torresovi,ted by se hodil Crouch,takovej nějakej dlouhán,kterej podrží balon,vyhraje hlavy, dokáže sklepnout,ted by se fakt Peter hodil,útočníka opravdu potřebujem,ptz Torres super,Ngog je mladý,a Voronin,i když je určitě dobrý a zkušený útočník,tak nevim nevim zda to na Liverpool a na Premier league stačí...každopádně Lets go LFC do dalších zápasů,nic se neděje,stále je dalších 35 zápasů,takže jedem dál...
-
|90.176.216.xxx |2009-08-25 11:08:04 Dann - šancí
Oprava v mém komentáři,ne štěstí,ale šancí samozřejmě
-
|62.168.125.xxx |2009-08-25 11:17:01 miso88 - Dokedy budeš Rafael na lavičke ?!
Predvedená hra je zrkadlom schopností pána Rafaela Benitéza, ktorý by mal ihneď vypadnúť z tohto klubu. >
>
>
-
|62.168.112.xxx |2009-08-25 11:22:14 E24 - ...
Napätie,nervozita,nepohoda....v mužstve,na lavičke aj na tribúnach.Včera bolo evidentné,že napätá atmosféra v klube sa preniesla aj na ihrisko.Kto hral futbal,mi dá za pravdu,že keď nefunguje trojuholník:funkcionári-tréner- hráči,nedajú sa dosiahnuť dobré výsledky.Jednoznační vinníci terajšej situácie sú majitelia-škrtiči.Nechcem používať veĺké slová,ale bojím sa,že kríza(vzťahová) v klube sa vyrieši jedine odchodom amíkov. V tomto vidím príčiny včerajšej tragédie...
-
|88.100.186.xxx |2009-08-25 11:42:45 Bosingwa - návštěva
Tak jsem se šel podívat na tento článek s tím, že si krásně počtu jak nadáváte na rozhodčí, ale vidím, že jste na úrovni. Jinak nejlepší hráči Kuyt a Johnson suveréně nejhorší Babel. Pool má tlak může snížit, ale na to babel nemyslí a klidně si vystřelí tu jeho pukavku z 30 metrů fakt tragéd.
-
|82.99.135.xxx |2009-08-25 11:51:18 Lukáš - katastrofa
Nevim jak vám ale mě se včera líbila pouze trojice hráčů a to Glen Emiliano a Dirk . Totálně mě zklamal Stevie a Carra - oni mají táhnout tým a ne udělat zbytečnou penaltu a Carra při tom rohu opět neuhlídal hráče to samé jak v zápase s Tottenhamem když neuhlídal Bassonga.....a Lucas to je prostě strašný. Taky nechápu proč Rafa nepostaví od začátku Voronina a nehraje stylem 4-3-1-2. Nevim jestli je Rafa slepej ale já na jeho pozici bych určitě na příští utkání nepostavil Lucase možná ani Carru. I celková hra byla včera špatná.....šance jsme měli ale převážně z nepřipravených pozic. Takto bych poskládal 11 na Bolton : Reina - Johnson, Škrtel, Kyrgiakos, Insua - Kuyt, Mascherano, Benayoun - Gerrard - Voronin, Torres........
-
|195.91.56.xxx |2009-08-25 11:51:47 Rian
Skrtel , Glen hrali dobre, Skrtel smerom do predu velmi potesil, dobre rozohraval, aj v predu bol par krat, ale nemozme vyhrat ttitul ked este za nasich super hracov (masch a lucas) bude rozohravat do predu Carra a Mato.. Voronin, babel aaaach sak to su hraci co nepatria do anglicka.. Nejsu peniaze, neni nic, ti co hovoria ze to neni o prachoch si seru do **** man city? Podla mna toto bude ich najlepsia sezona, preco? Peniaze.. Lfc je v kruhu Top teamo na svete, ale s Barcou, Realom, Milanom atd sa co financiach nemoze porovnavat a casom by to prislo ajtak.. Predat klub niekomu kto aspon zaplati z penazi z Ligy majstrov, PL, predaj hracov.. Si nenaplni vacky ale kupi niakych hracov..
-
|212.5.222.xxx |2009-08-25 12:19:37 marian20 - nič moc...
Glen, Emiliano, Dirk, Martin a Cara hrali dobre.z ostatných som vôbec nemal dobrý pocit.
žiaľ chýbal nám stred poľa, kde sme boli bezradní, nevedeli sme dať finálnu prihrávku a žiaľ ani Steve dnes moc nezabral. ale však nie je každý deň nedeľa. v tomto kontexte je žiaľ chyba neangažovania Geretha Berryho (i keď v tom bola veľká snaha Rafu)
neskaldajme zbrane. ale je pravda, že hra sa musí zlepšiť, len neviem či s hráčmi typu Lucas, Ryan a pod.
-
|62.168.112.xxx |2009-08-25 14:24:43 amgine - to miso88
bingo!!! konečne niekto kto to tiež chápe tak ako to vidím ja - včera v priebehu chatu počas zápasu som takisto tvrdil že hráči sú vždy v konečnom dôsledku obrazom svojho managera-veď oni predsa napíňajú jeho filozofiu a predstavy a keďže má v klube jedinečné postavenie a všetky páky a aj posledné slovo vždy ide výsledok na jeho vrub-Rafael Bájkár je tvrdohlavý zadubenec a výsledok prípravy ako aj prvých PL zápasov je jeho vizitka, z toho sa nevyzuje ! Už ste niekedy videli aby niekde namiesto trénera vyhodili polovicu mužstva? Ja teda nie. To neznamená že keď sa Rafaelovi podarilo pred koncom sezóny senzačne vyhrať 2 dôležité zápasy rozdielom triedy a majitelia mu hneď vo víťaznom opojení dali kontrakt na ďaľšie roky, že tam musí byť donekonečna...všetky vaše hodnotenia hráčov také i onaké beriem, ale pripadá mi to ako "búrka v šerbli" lebo riešite už iba dôsledok a nie príčinu !!! Titul sa možno ešte dá zachrániť ale : Američania von !+Rafael so svojimi obľúbencami von !
+zaangažovanie nových majiteľov, ktorí majú financie na dobudovanie kádra nákupom špičkových alternatív hráčov na všetkých postoch tak ako to bolo v prípade Johnsona-to je jediný svetlý bod v celom prestupovom období ! Tím potrebuje nejaký nový impulz a ten sa už od Rafaela čakať nedá !!!!!!
...aj tak mám taký čudný pocit ako keby bolo vo vnútri tímu určité napätie ktoré sa potom prejavuje aj v zápasoch - aj to je asi výsledok Rafaelových experimentov.
-
|Administrator |2009-08-25 14:32:17 Popbob
-
|91.148.18.xxx |2009-08-25 17:02:25 lfc
preblemom su pre nas hlavne standartky , zatial vsetky goly co sme dostali boli po standartkach
-
|217.196.213.xxx |2009-08-25 17:29:00 MILOŠek
Potřebujem posílit.. a kým? Nikým! Stačí poslat někam do Vladivostoku Lucase!!!A Voronina do Herthy klidně zadarmo!
-
|212.24.153.xxx |2009-08-25 17:33:25 hk7

titul no nevim chelsea ma 6bodu naskok a ta nebude takhle stracet vcera nejlepsi skrtel a johnson,pokud se nezrani lucas tak je to v haji gerard musi hrat uprostred ten aspoin neco vymysli lucas tak prihravku na5metru nebo do zadu
-
|78.98.87.xxx |2009-08-25 18:22:09 mannheim - yanick
Citace:napsal yanick , 25.srpen 2009 - 00:29:28
trosku mimo temy...ale zajtra najhooliganskejsi zapas aky len na ostrovoch moze byt West Ham -- Millwall
Myslím, že Millwall vs. Leeds je ešte trošku horúcejší...
-
|92.251.131.xxx |2009-08-25 22:52:29 Vallenium
Millwall vs West Ham ))) ty casy jsou davno pryc. Na Dens se nic zajimaveho dit asi nebude.
Chybi pohoda, nemyslim tady myslim v tymu. Pricinou jsou podle meho videni jednoznacne narust konkurence, financni situace, kdy nikdo nevi co bude, hraci na hristi jako Voronin i Lucas vedle kterych se ostatnim nehraje asi zrovna nejlip a mozna i to ze se hralo v pondeli vecer. v ten cas se totiz Liverpoolu nikdy moc nedarilo. 35 zapasu je dost na to aby s tim neco udelali, ja jim verim, proti Boltonu se vzdy darilo ale faktem je ze Tottenham Chelsea Arsenal bude letos asi silne londynske trio a pokud se k tomu pridaji tymy z Man, coz uz tak vypada, bude treba sklopit hlavy a zacit fakt makat a trenovat nove veci.
-
|92.251.131.xxx |2009-08-25 23:00:52 Vallenium
prvni gol fakt strasny, ostuda, fuj, neschopnost, spatny odhad situace, proc se tam cpe kdyz jsou za nim obranci co si s tim poradi ? sakra . od toho se vsechno odvijelo, takze jestli slysim nazory ze tady nekomu Lucas prohral zapas, a ze by mozna nemel vubec hrat v pristim minimalne proto aby "vychlad", pripojuju se pod ne.
trenoval asi az moc a ted na hristi musi byt vsude, i tam kde to totalne zpacka. skoda tohoto momentu a nevyuzitych sanci ale ten gol to rozhod





