Spoluvlastník Reds George Gillett doufá, že slabá forma Liverpoolu FC je jen chvilkovou záležitostí a vyslovil svoji důvěru ve schopnosti manažera Rafaela Beníteze.
Gillett řekl pro Fan 590 Toronto Sports Radio, že hlavní je to, aby na hráčích Reds byla vidět vášeň, se kterou Liverpool FC reprezentují. Dále dodal, že Beníteze řadí mezi pět nejlepších manažerů na světě a stále mu věří, i když Reds hrozí, že i tuto sezonu zakončí bez trofeje. Hlavní příčinu špatných výkonů vidí v častých zraněních, které jeho tým potkávají až příliš často.
Liverpool letos již po základní skupině vypadl z Champions League. Z Carling Cupu ho vyřadil Arsenal a z FA Cupu překvapivě druholigový Reading. Hlavním cílem je tak vítězství v Evropské lize a umístění do čtvrtého místa v tabulce Premier League.
"Když bych musel na kus papíru napsat top 5 manažerů, tak tam bez rozmýšlení napíšu i Beníteze. Letos má velmi těžkou úlohu, jelikož málokdy může počítat se všemi hráči. Každou chvíli je někdo zraněný."
Gillett si stěžuje i na napřízeň štěstěny například v zápase se Sunderlandem, kdy výsledek ovlivnil plážový balon na hřišti. "To nám moc nepomohlo. Po každé takové situaci musí být Benítez skvělým psychologem a udržet v týmu víru v úspěch. A to rozhodně není vůbec lehký úkol," chválí Gillett Beníteze.
-
|Registered |2010-01-21 12:41:09 mino
hádam je už nové predlženie zmluvy na stole...
-
|95.103.214.xxx |2010-01-21 12:48:55 JOzeg
Chapem, ze ste opat raz vsetci spokojní, ako vcera dopadol zapas, aj ked dat kuytovi taku vysoku znamku je nepripustne. ved mal dat goly aspon 4, je to obycajny alibista, ktory ked nevie co, tak akoze prepusti loptu a potom sa cuduje, ze za nim nikto neni. to neni utocnik... Tesim sa ako sa mu bude "darit" nabuduce. TEN CHLAPEC SA NEVIE TRAFIT PORIADNE DO LOPTY a ako vcera 2x ukazal, tak neda gol ani ked je sam pred brankarom
-
|88.101.18.xxx |2010-01-21 14:51:43 venca
sem rád, že ses kouknul na záznam šancí ze zápasu, až se podiváš na celý zápas piš tu takovýhle komentáře, Kuyt byl jeden z nejlepších hráčů na place a tu známku si určitě zasloužil.
-
|78.99.102.xxx |2010-01-21 16:42:58 Baganja - ...
Takichto ako si ty mam najradsej
som zvedavy ked si taky kritik ze ci by si dal ty 4 goly z takich sanci ako mal on! KQKQT krepy
Konecne vyhrame a ty tu ****jes...Vies co...uz sem nic nekdy nepis!
-
|85.207.54.xxx |2010-01-21 13:26:17 Kurt
Tyto srajdy, co vypouští Gillett z ****, jsou urážkou každého scousera. Každý ví, že smůla a zranění nejsou hlavní příčinou toho, že Live je tam kde je.
-
|195.178.88.xxx |2010-01-21 14:44:50 srfg - re:
JOzeg napsal:Chapem, ze ste opat raz vsetci spokojní, ako vcera dopadol zapas, aj ked dat kuytovi taku vysoku znamku je nepripustne. ved mal dat goly aspon 4, je to obycajny alibista, ktory ked nevie co, tak akoze prepusti loptu a potom sa cuduje, ze za nim nikto neni. to neni utocnik... Tesim sa ako sa mu bude "darit" nabuduce. TEN CHLAPEC SA NEVIE TRAFIT PORIADNE DO LOPTY a ako vcera 2x ukazal, tak neda gol ani ked je sam pred brankarom
toto môže napísať len človek, ktorý buď nikdy nehral futbal, alebo je fakt *****...
-
|212.89.227.xxx |2010-01-21 15:55:13 stary - blbost
Kvôli tej chvíľkovej slabosti sme prišli o Ligu majstrov, FA Cup, Carling Cup, boj o titul, ďalší rok je v ****** a tešíme sa z toho, že vyhráme nad Spurs, ktorí strelili regulérny gól????
Čo zabudol na Reading, Fiorentinu a spol.?
A kde je nejaká vízia do budúcností?
Môže toto mužstvo o rok-dva bojovať o titul? S Lucasom, Insuom, Deggenom, Škrtelom, Carrom, Aquilanim...?
Fakt si môže niekto myslieť, že sa tu buduje mužstvo, ktoré má na to, aby bolo lepšie, než Chelsea, MU, Arsenal?
-
|193.110.186.xxx |2010-01-21 16:15:44 Sidlo - re: blbost
ja nechapem kedy dali spurs regulerny gol,bol tam uplne jasny ofsajd,ktory rozhodca posudil ako pasivny takze sa pokracovalo v hre,defoe mal prestat hrat.no neprestal a pokracoval takze pasivny sa zmenil na aktivny,dakujem za pochopenie
-
|82.208.25.xxx |2010-01-21 16:33:19 WillParker
jenže až po tom co se míče dotkl kyrgiakos i reina tudíž předchozí offsidove postavení přestává být relevantní - gól měl být uznán...
-
|Registered |2010-01-21 17:50:25 mino
-
|Registered |2010-01-21 19:01:04 mino
-
|95.103.69.xxx |2010-01-21 18:07:25 JOzeg - re:
neuverNeuveris, ale zapas sm pozeral cely. Len si teraz vsetci vyskakujte, aky sme dobrí.....venca napsal:sem rád, že ses kouknul na záznam šancí ze zápasu, až se podiváš na celý zápas piš tu takovýhle komentáře, Kuyt byl jeden z nejlepších hráčů na place a tu známku si určitě zasloužil.
-
|78.102.35.xxx |2010-01-21 18:48:05 Anonymní - re:
To nebyl faul ale ofsidemino napsal:súhlasím..jedine, že by odpýskal ten "faul" na Reinu
-
|94.136.137.xxx |2010-01-21 19:17:41 xxx - HANBA NIEKTORYM NA TOMTO WEBE
HANBA všetkym, ktorí kritizuju Beniteza, nepovažujem ich za fans, nie za fans LFC hanba, tým, ktorí vyhadzuju trenera po par zlych vysledkoch a zabudaju na to čo urobil pre klub...
zabudate na všetko v pozadi klubu, v akej sme situacii a to že nemame penazí ako City, United...
BERTE SI PRIKLAD:
http://www.youtube.com/watch?v=t1ScT3xjzQs
-
|87.244.200.xxx |2010-01-21 19:37:31 lubo
a čo pre klub urobil? robí z neho premierný tím ktorý je spokojný keď remizuje so stoke...
a vysvetli mi toto - "HANBA všetkym, ktorí kritizuju Beniteza, nepovažujem ich za fans, nie za fans LFC hanba" - pravý fanúšik nemôže byť nikdy oddaný trénerovi!!! preboha, fandíš liverpoolu alebo benitezovi??!! ja zas takých ako ty nepovažujem za pravých fanúšikov Liverpoolu!! to som zvedavý čo budeš robiť keď odíde tréner.. budeš fandiť jeho novému klubu?
a btw, kritika beniteza je oprávnená lebo on nesie zodpovednosť za totálne posranú sezónu a výhra na tottenhamom nezmení môj názor na to že by mal odísť čo najskôr !!
-
|94.136.137.xxx |2010-01-21 19:51:06 xxx - re:
lubo napsal:a čo pre klub urobil? robí z neho premierný tím ktorý je spokojný keď remizuje so stoke...
a vysvetli mi toto - "HANBA všetkym, ktorí kritizuju Beniteza, nepovažujem ich za fans, nie za fans LFC hanba" - pravý fanúšik nemôže byť nikdy oddaný trénerovi!!! preboha, fandíš liverpoolu alebo benitezovi??!! ja zas takých ako ty nepovažujem za pravých fanúšikov Liverpoolu!! to som zvedavý čo budeš robiť keď odíde tréner.. budeš fandiť jeho novému klubu?
a btw, kritika beniteza je oprávnená lebo on nesie zodpovednosť za totálne posranú sezónu a výhra na tottenhamom nezmení môj názor na to že by mal odísť čo najskôr !!
prostim ta, klub bol priemerný v r. 2004 ked ho opuštal Houllier, nechci mi povedať, že za 5 rokov Rafa neurobil dosť .. dvakrat finale LM, vyhra LM, FA Cup, + dalšie trofeje, minulý rok takmer titul...čo vyhral Venger posledných 5 rokov?
Rafa potrebuje podporu a už z princípu si nedavam vysoke cieľe iba preto že LFC nieje v situacii ako napr. Chelsea, City..niesme schopní kupovať hračov, bez toho aby sme nepredavali, Rafa priviedol Reinu, Torresa, Skrtela, Aggera, Benayouna, Mascherana, Kuyta, Johnsona...ZA BAGATEL ...len si najdi info o tom, kolko títo hrači stali, resp. zadarmo prišli napr. Aurelio...
LFC way je spôsob ako fanušikovia LFC stoja za tímom a ako povedal jeden z tých na videu, nieje umenie zaspievať YNWA a potom to nežiť... ak "nežiješ" s YNWA v srdci , niesi fanušik lfc... resp. maš rad klub ale nerozumieš tomu čo fanušikovia žiju dennodenne.. aspon v meste Liverpool..
prečo media kritizuju Beniteza, lebo LFC je tradičný klub? Manažera Tottenhamu nikto nevyhadzuje, každy sa obuva do beniteza, lebo nieje ako mourinho? neotvara **** a nehovori zbytočnosti...
naozaj hrame zle ale snad nechceš aby LFC vyhodilo trenera pre pol roka zleho futbalu, ked viem, že ako tím mame na viac... včera bol zapas takmer ako keby sa hrala Liga majstrov a hrači hrali omnoho lepšie, lebo vidia že fans stoja za nimi...ak by bol Kop zaplnený takými, čo chcú vyhodiť trenera po par zlých výsledkoch, aj pre zranenia hračov, aj pre neschopnosť vedenia... tak by LFC bol už v druhej lige...
LFC nieje anfield, su to fanušikovia ktorí žiju YNWA... dufam že si pochopil aspon trochu z toho čo pišem...
IRWT
-
|Administrator |2010-01-21 20:01:35 ONDRA
-
|92.52.44.xxx |2010-01-23 04:43:39 Anonymní
Presne tak. Velebme nášho pána Beníteza.
Viera v neho znamená viac ako výsledky LFC(aj keby sme mali ísť do tretej ligy).
Každý, kto spomína jeho neuspechy, je neveriaci pes, ktorý nevie, čo je to fandiť "the liverpool way".
LFC je len kub, ktorý hrá futbal, a jeho výsledky máme v piči, lebo to tak káže ONDRA.
Kdežto pán Benítez je vy****ným prorokom, kvôli ktorému sme ochotní aj zomrieť.
-
|89.24.6.xxx |2010-01-23 10:01:26 Vojta
Mnohem blíže k zaslepené víře mají ti, kteří za každou cenu hledají obětního beránka - terč inkvizice, aby mohli v krvi vykoupat své vlastní komplexy a neúspěchy v osobním životě.
-
|Administrator |2010-01-23 10:13:14 ONDRAThe liverpool way is support your manager and mainly support your team. Já se s tímto plně ztotožňuji. Pokud s tím máš problém, tak se s tím budeš muset vyrovnat. Smekám klobouk před našimi fans, jak dokázali namotivovat náš tým před utkáním se Spurs
http://www.youtube.com/watch?v=t1ScT3xjzQs&feature=player_embedded
-
|85.160.77.xxx |2010-01-23 15:52:12 Lacik
Už se nedivim, že v jednom rozhovotu El Nino řikal, že když Carra nebo Stevie spustěj mezi sebou, že jim nejde rozumět.
Anglicky umim, ale tohle je moc
-
|82.208.25.xxx |2010-01-21 20:16:14 WillParker
No to jsi trochu přestřelil, 2004 klub možná nebyl na š**** ale průměrný teda rozhodně nebyl, minimálně byl schopný se kvalifikovat do LM a nutno podotknout že až na Alonsa a Garciu to byl Hullieruv kádr co vyhrál o rok později LM.
FA cup, LM, a finale LM + další trofeje? jaké máš na mysli community schield a super pohár? fajn ale za 5 let v LFC docela málo.
Že wenger už 5 let nic nevyhrál je sice pravda ale podívej se kolik za hráče utratil on a kolik Benitez - je v tom trochu rozdíl Wenger má opravdu čuch na mladé a talentované hráče, kteří mu ty trofeje vyhrají třeba letos nebo za rok, což se o našich mladících říct nedá.
Fajn vyjmenoval jsi hráče jejichž příchody byli přínosem ale můžu ti vyjmenovat dvakrát tak dlouhej seznam průměrných hráčů kteří propadli a na mnoha z nich prodělali.
Chci aby LFC vyhodilo trenéra proto, že dělá rozhodnutí poškozujcí klub. Fajn s tottenhamem jsme hráli dobře ale proč nemohl hrát aqulani proti stoke když nám tak chyběl krativní hráč?? Tak zoufale nám chybí útočník ale kdo za 5 let prodal 6 útočníků z nichž někteří válejí za konkurenční kluby? Kdo neni schopný za půl roku vyřešit problém bránení standartek? Kdo udělal z nic než průměrného lucase takřka stavební kámen týmu? Proč když se mluvilo o zájmu o hráče jako bent, defoe, lennon, milner, downing, cattermole, bale, nebo wallcot tak pokaždé přišel radši někdo ze španělska nebo argentiny? A nebylo to jen o ceně např. předloňi byl zájem o milnera, ale my radši přivedli rieru za podobnou cenu jako později milnera koupila aston villa. Dalo by se toho najít ještě víc ale vychází z toho jediné, změna trenéra je prostě potřeba a radši dřív nežli později.
-
|95.102.239.xxx |2010-01-21 21:26:16 lolkac
zrovna milnera by som nespominal..nie je to hrac hodny velkoklubu..nepochopim jedine preco sme nekupili modrica..to bola obrovska chyba..ale to nie je rafova vina ze neprisli napr wallcot a im podobny...ono liverpool o tích hracov zaujem mal ale nemohli sme si bud dovolit ich platy alebo perry to skazil...rafa v jednom clanku hovoril ze si rozpisal zoznam hracov ktorych chce ale parry ich nedokazal zohnat tak musel najst slabsich hracov ktory by do LFC boli ochotny prestupit..a tiez povedat ze kupil tolko hracov preto lebo od mladeze az po Acko to bola slabota..potreboval kupit novych lepsich hracov
-
|87.244.200.xxx |2010-01-21 20:25:46 lubo
ano pochopil som čo si napísal.. tak za 1. nikto z nás nemôže rozumieť tomu čo fans žijú dennodenne v liverpoole lebo my tam nežijeme.. 2. viem čo znamená YNWA (nemyslím preklad ale hlavne význam) .. 3. vymenoval si v celku vydarené nákupy... a teraz vymenuj ten milión zbytočných nákupov ... 4. manažera tottenhamu nikto nevyhadzuje lebo od nich sa nečakal boj o titul... 5. anfield je LFC ... lebo to je od počiatku klubu jeho domov.. 6. ja ho nechcem vyhodiť za zranenia, neschopnosť vedenia ale za jeho neschopnosť. a aj včera bolo koľko dobrých hráčov zranených a vyhrali sme v pohode.. dá sa to aj bez nich ale benitez musí ostatných hráčov na zápas poriadne pripraviť a motivovať... ako si si iste všimol v zápase so spurs sa hráči museli motivovať sami.. a to vďaka Carrovi ktorého by polovica tohto fóra poslala do dôchodku.. 7. rafa vyhral LM a FA cup.. ale to bol stále ten "priemerný" Houllierov tím.. rafa tam len pridal trochu taktiky a náhodne(to si musíme priznať) sme vyhrali LM. odvtedy pretieklo veľa vody liverpoolom a rafova taktika je prekuknutá ...
a ak si zoberieme históriu liverpoolu tak YNWA vzniklo len nedávno ;) čiže ty si povedal to ako keby pred YNWA Liverpool ani neexistoval... najprv sa používali modrobiele dresy ako everton, potom červenobiele ako MU .. červené dresy sa začali používať za Shanklyho
a nakoniec - ak tomu ja nerozumiem tak prečo chce aj napr. scouser Ronnie Whelan odchod beniteza?
takže
In Rafa i dont trust...
-
|85.248.57.xxx |2010-01-21 19:56:03 jaster5923
Každý z vás uzná, že Premier League produkuje najlepší futbal na svete a to nemáme Real Madrid, či FC Barcelonu v PL.
Mnohí kritizujú Rafu, hoci vybudoval tým, ktorý v minulej sezone prekonal hádam všetky rekordy klubu. /body, pomer golov, ukoncenie neporazitelnosti na stamford bridge, 1:4 na old trafforde a mohol by som pokracovat dalej...ale bola to minula sezona..
ano je vela nedostatkov tomto ročníku, ale trebalo by spomenut aj vyhry nad manchestrom united a evertonom... to su dva klucove zapasy...vyhra vonku nad aston villou a vcerjaska vyhra nad tottenhaamom dodaju sebavedomie kazdemu v klube....
prisiel aquilani, maxi rodriguez a spekuluje sa o mozom prichode chamackha ...to su posily do buducnosti s jasnejsim svetlom...
rafa by nema odist .... vie porazit fergusona z hladiska psychyky....
ak mam povedat pravdu nedaval som novým posilám ako Kyrgiakos velke šance, ale milo ma prekvapil...
trebasa dostat len na vitaznu šnúru a hned sa bude dýchat a hrat futbal lepšie..
klintsman a iná haved možu len snivat aby sa stali manažérmi klubu,,,ked tak už Dalglish ,ale rafa už pre klub získal ligu majstrov -dvakrát finále, fa cup a uefa len príde...
verím klubu a vždy hráčom budem verit ....tato sezona sa skončí lahodným koncom
-
|94.136.137.xxx |2010-01-21 20:34:58 Anonymní - re:
WillParker napsal:No to jsi trochu přestřelil, 2004 klub možná nebyl na š**** ale průměrný teda rozhodně nebyl, minimálně byl schopný se kvalifikovat do LM a nutno podotknout že až na Alonsa a Garciu to byl Hullieruv kádr co vyhrál o rok později LM.
FA cup, LM, a finale LM + další trofeje? jaké máš na mysli community schield a super pohár? fajn ale za 5 let v LFC docela málo.
Že wenger už 5 let nic nevyhrál je sice pravda ale podívej se kolik za hráče utratil on a kolik Benitez - je v tom trochu rozdíl Wenger má opravdu čuch na mladé a talentované hráče, kteří mu ty trofeje vyhrají třeba letos nebo za rok, což se o našich mladících říct nedá.
Fajn vyjmenoval jsi hráče jejichž příchody byli přínosem ale můžu ti vyjmenovat dvakrát tak dlouhej seznam průměrných hráčů kteří propadli a na mnoha z nich prodělali.
Chci aby LFC vyhodilo trenéra proto, že dělá rozhodnutí poškozujcí klub. Fajn s tottenhamem jsme hráli dobře ale proč nemohl hrát aqulani proti stoke když nám tak chyběl krativní hráč?? Tak zoufale nám chybí útočník ale kdo za 5 let prodal 6 útočníků z nichž někteří válejí za konkurenční kluby? Kdo neni schopný za půl roku vyřešit problém bránení standartek? Kdo udělal z nic než průměrného lucase takřka stavební kámen týmu? Proč když se mluvilo o zájmu o hráče jako bent, defoe, lennon, milner, downing, cattermole, bale, nebo wallcot tak pokaždé přišel radši někdo ze španělska nebo argentiny? A nebylo to jen o ceně např. předloňi byl zájem o milnera, ale my radši přivedli rieru za podobnou cenu jako později milnera koupila aston villa. Dalo by se toho najít ještě víc ale vychází z toho jediné, změna trenéra je prostě potřeba a radši dřív nežli později.
porovnaj si ako sa zmenila liga za 10 rokov...ake boli prestupy resp. ich ceny pred 10 rokmi a teraz... LFC, suhlasim, že to bol Houllierov kader no Benitez bol trenerom, je jedno, či to bolo štastie alebo osud v Istanbule...a ak si porovnaš hračov ktorích mame dnes...napr. Baroš - Torres, Reina - Dudek...atd..su kvalitatívne na inej urovni...ako je aj cela liga odvtedy....
LFC na začiatku milenia vyhral veľa trofejí, no 90. roky boli dosť slabe pre tento klub..
Pamätam si zapas v 2004 s deportivom v LM bol naozaj katastrofalny...nehrali sme nič , bolo to slabe a nikto sa nas nebal... Benitez spravil z LFC tím, ktorý v LM ma zvučne meno opäť, pripomenul kto sme a to , že sme s tej suťaže tohto roku vypadli nebude dôvod aby som ho vyhadzoval v duchu, resp. chcel vyhodiť...take veci sa stavaju, stalo sa to aj Fegrusonovi a ten nevyhral s United prvých 6 rokov vôbec nič...
najmä v dnešnej dobe je Premier league veľmi vyrovnaná súťaž...ved na druhy Manchester stracame stale "len" 10 bodov...to je podla mna nie tak katastroficke... United vypadol z FA cup pred nami... My stale mame o čo hrať tento rok a všetko čo som chcel tým videom povedať bolo, že miestní podporuju trenera a klub aj v zlých časoch...nielen ked sa vyhrava...o tom to všetko je...
Ja budem stať za klubom stale, aj keby tu bol iný trener...no viem že tak skoro nebude, lebo cely Liverpool, resp. jeho väčšina stojí za Benitezom, čo si mohol vidieť aj včera ked spievali celý zapas...
My sme LFC, nemôžeme teraz pre slávnu minulosť čakať, že budeme vyhravať ligu každy rok...musime mať realne ciele...musime isť od zapasu k zapasu a hlavne veriť... aj ostatní strácajú body...niesme až take zle mužstvo...mame veľa mladých talentov, ktorí dostanu šancu...
Venger môže vyjsť tohto roku naprazdno alebo vyhrať titul svojou taktikou...a potom po uspešnom roku preda pol mužstva a začnu znovu ako ked sa menila tato generacia v Arsenale...
Liverpool ma iných hračov, Rafa vybera do klubu len hračov, ktorí chcú prisť..ako Torres, Johnson, ktorí mohli isť za vyšší plat do bohatších klubov
nechapem prečo si veľka väčšina fans tu robi nadeje na titul rok čo rok... musime mať realnejšie cieľe a hlavne ostať s hračmi a klubom...vybudovať nový štadion ale to by sme museli mať majiteľov, ktorí vedia čo znamena klub pre fans...
mysliš, že Hicks nema peniaze na to aby zaplatil Benitezovi jeho zmluvu ktorú nedavno podpísal? mysliš že nema peniaze aby vyhodil Beniteza? on by to urobil aj hned...no potom by ho cely Liverpool ukamenoval.....lebo Beniteza zbožnuju, veria mu a vedia, že keby trenoval finančne zabezpečený klub ako napr. City....boli by neporaziteľní...
-
|85.237.18.xxx |2010-01-21 20:38:18 Anonymní - re: re:
xxx napsal:[quote=lubo]a čo pre klub urobil? robí z neho premierný tím ktorý je spokojný keď remizuje so stoke...
a vysvetli mi toto - "HANBA všetkym, ktorí kritizuju Beniteza, nepovažujem ich za fans, nie za fans LFC hanba" - pravý fanúšik nemôže byť nikdy oddaný trénerovi!!! preboha, fandíš liverpoolu alebo benitezovi??!! ja zas takých ako ty nepovažujem za pravých fanúšikov Liverpoolu!! to som zvedavý čo budeš robiť keď odíde tréner.. budeš fandiť jeho novému klubu?
a btw, kritika beniteza je oprávnená lebo on nesie zodpovednosť za totálne posranú sezónu a výhra na tottenhamom nezmení môj názor na to že by mal odísť čo najskôr !!
prostim ta, klub bol priemerný v r. 2004 ked ho opuštal Houllier, nechci mi povedať, že za 5 rokov Rafa neurobil dosť .. dvakrat finale LM, vyhra LM, FA Cup, + dalšie trofeje, minulý rok takmer titul...čo vyhral Venger posledných 5 rokov?
Rafa potrebuje podporu a už z princípu si nedavam vysoke cieľe iba preto že LFC nieje v situacii ako napr. Chelsea, City..niesme schopní kupovať hračov, bez toho aby sme nepredavali, Rafa priviedol Reinu, Torresa, Skrtela, Aggera, Benayouna, Mascherana, Kuyta, Johnsona...ZA BAGATEL ...len si najdi info o tom, kolko títo hrači stali, resp. zadarmo prišli napr. Aurelio...
LFC way je spôsob ako fanušikovia LFC stoja za tímom a ako povedal jeden z tých na videu, nieje umenie zaspievať YNWA a potom to nežiť... ak "nežiješ" s YNWA v srdci , niesi fanušik lfc... resp. maš rad klub ale nerozumieš tomu čo fanušikovia žiju dennodenne.. aspon v meste Liverpool..
prečo media kritizuju Beniteza, lebo LFC je tradičný klub? Manažera Tottenhamu nikto nevyhadzuje, každy sa obuva do beniteza, lebo nieje ako mourinho? neotvara **** a nehovori zbytočnosti...
naozaj hrame zle ale snad nechceš aby LFC vyhodilo trenera pre pol roka zleho futbalu, ked viem, že ako tím mame na viac... včera bol zapas takmer ako keby sa hrala Liga majstrov a hrači hrali omnoho lepšie, lebo vidia že fans stoja za nimi...ak by bol Kop zaplnený takými, čo chcú vyhodiť trenera po par zlých výsledkoch, aj pre zranenia hračov, aj pre neschopnosť vedenia... tak by LFC bol už v druhej lige...
LFC nieje anfield, su to fanušikovia ktorí žiju YNWA... dufam že si pochopil aspon trochu z toho čo pišem...
IRWT[/quote]
...pre pol roka zlého futbalu...
...ty si videl hrať LFC i pred Rafom ???
-
|87.244.200.xxx |2010-01-21 20:48:22 Anonymní - re: re:
Anonymní napsal:[quote=WillParker]No to jsi trochu přestřelil, 2004 klub možná nebyl na š**** ale průměrný teda rozhodně nebyl, minimálně byl schopný se kvalifikovat do LM a nutno podotknout že až na Alonsa a Garciu to byl Hullieruv kádr co vyhrál o rok později LM.
FA cup, LM, a finale LM + další trofeje? jaké máš na mysli community schield a super pohár? fajn ale za 5 let v LFC docela málo.
Že wenger už 5 let nic nevyhrál je sice pravda ale podívej se kolik za hráče utratil on a kolik Benitez - je v tom trochu rozdíl Wenger má opravdu čuch na mladé a talentované hráče, kteří mu ty trofeje vyhrají třeba letos nebo za rok, což se o našich mladících říct nedá.
Fajn vyjmenoval jsi hráče jejichž příchody byli přínosem ale můžu ti vyjmenovat dvakrát tak dlouhej seznam průměrných hráčů kteří propadli a na mnoha z nich prodělali.
Chci aby LFC vyhodilo trenéra proto, že dělá rozhodnutí poškozujcí klub. Fajn s tottenhamem jsme hráli dobře ale proč nemohl hrát aqulani proti stoke když nám tak chyběl krativní hráč?? Tak zoufale nám chybí útočník ale kdo za 5 let prodal 6 útočníků z nichž někteří válejí za konkurenční kluby? Kdo neni schopný za půl roku vyřešit problém bránení standartek? Kdo udělal z nic než průměrného lucase takřka stavební kámen týmu? Proč když se mluvilo o zájmu o hráče jako bent, defoe, lennon, milner, downing, cattermole, bale, nebo wallcot tak pokaždé přišel radši někdo ze španělska nebo argentiny? A nebylo to jen o ceně např. předloňi byl zájem o milnera, ale my radši přivedli rieru za podobnou cenu jako později milnera koupila aston villa. Dalo by se toho najít ještě víc ale vychází z toho jediné, změna trenéra je prostě potřeba a radši dřív nežli později.
porovnaj si ako sa zmenila liga za 10 rokov...ake boli prestupy resp. ich ceny pred 10 rokmi a teraz... LFC, suhlasim, že to bol Houllierov kader no Benitez bol trenerom, je jedno, či to bolo štastie alebo osud v Istanbule...a ak si porovnaš hračov ktorích mame dnes...napr. Baroš - Torres, Reina - Dudek...atd..su kvalitatívne na inej urovni...ako je aj cela liga odvtedy....
LFC na začiatku milenia vyhral veľa trofejí, no 90. roky boli dosť slabe pre tento klub..
Pamätam si zapas v 2004 s deportivom v LM bol naozaj katastrofalny...nehrali sme nič , bolo to slabe a nikto sa nas nebal... Benitez spravil z LFC tím, ktorý v LM ma zvučne meno opäť, pripomenul kto sme a to , že sme s tej suťaže tohto roku vypadli nebude dôvod aby som ho vyhadzoval v duchu, resp. chcel vyhodiť...take veci sa stavaju, stalo sa to aj Fegrusonovi a ten nevyhral s United prvých 6 rokov vôbec nič...
najmä v dnešnej dobe je Premier league veľmi vyrovnaná súťaž...ved na druhy Manchester stracame stale "len" 10 bodov...to je podla mna nie tak katastroficke... United vypadol z FA cup pred nami... My stale mame o čo hrať tento rok a všetko čo som chcel tým videom povedať bolo, že miestní podporuju trenera a klub aj v zlých časoch...nielen ked sa vyhrava...o tom to všetko je...
Ja budem stať za klubom stale, aj keby tu bol iný trener...no viem že tak skoro nebude, lebo cely Liverpool, resp. jeho väčšina stojí za Benitezom, čo si mohol vidieť aj včera ked spievali celý zapas...
My sme LFC, nemôžeme teraz pre slávnu minulosť čakať, že budeme vyhravať ligu každy rok...musime mať realne ciele...musime isť od zapasu k zapasu a hlavne veriť... aj ostatní strácajú body...niesme až take zle mužstvo...mame veľa mladých talentov, ktorí dostanu šancu...
Venger môže vyjsť tohto roku naprazdno alebo vyhrať titul svojou taktikou...a potom po uspešnom roku preda pol mužstva a začnu znovu ako ked sa menila tato generacia v Arsenale...
Liverpool ma iných hračov, Rafa vybera do klubu len hračov, ktorí chcú prisť..ako Torres, Johnson, ktorí mohli isť za vyšší plat do bohatších klubov
nechapem prečo si veľka väčšina fans tu robi nadeje na titul rok čo rok... musime mať realnejšie cieľe a hlavne ostať s hračmi a klubom...vybudovať nový štadion ale to by sme museli mať majiteľov, ktorí vedia čo znamena klub pre fans...
mysliš, že Hicks nema peniaze na to aby zaplatil Benitezovi jeho zmluvu ktorú nedavno podpísal? mysliš že nema peniaze aby vyhodil Beniteza? on by to urobil aj hned...no potom by ho cely Liverpool ukamenoval.....lebo Beniteza zbožnuju, veria mu a vedia, že keby trenoval finančne zabezpečený klub ako napr. City....boli by neporaziteľní... [/quote]
My sme LFC, nemôžeme teraz pre slávnu minulosť čakať, že budeme vyhravať ligu každy rok - táto veta nedáva zmysel.. práveže preto že sme LFC musíme mať vysoké ciele !!! Ale mám taký pocit že ty by si bol spokojný a stál za Rafom aj keby sme hrali o záchranu !!
-
|94.136.137.xxx |2010-01-21 20:52:28 Anonymní - re:
lubo napsal:ano pochopil som čo si napísal.. tak za 1. nikto z nás nemôže rozumieť tomu čo fans žijú dennodenne v liverpoole lebo my tam nežijeme.. 2. viem čo znamená YNWA (nemyslím preklad ale hlavne význam) .. 3. vymenoval si v celku vydarené nákupy... a teraz vymenuj ten milión zbytočných nákupov ... 4. manažera tottenhamu nikto nevyhadzuje lebo od nich sa nečakal boj o titul... 5. anfield je LFC ... lebo to je od počiatku klubu jeho domov.. 6. ja ho nechcem vyhodiť za zranenia, neschopnosť vedenia ale za jeho neschopnosť. a aj včera bolo koľko dobrých hráčov zranených a vyhrali sme v pohode.. dá sa to aj bez nich ale benitez musí ostatných hráčov na zápas poriadne pripraviť a motivovať... ako si si iste všimol v zápase so spurs sa hráči museli motivovať sami.. a to vďaka Carrovi ktorého by polovica tohto fóra poslala do dôchodku.. 7. rafa vyhral LM a FA cup.. ale to bol stále ten "priemerný" Houllierov tím.. rafa tam len pridal trochu taktiky a náhodne(to si musíme priznať) sme vyhrali LM. odvtedy pretieklo veľa vody liverpoolom a rafova taktika je prekuknutá ...
a ak si zoberieme históriu liverpoolu tak YNWA vzniklo len nedávno ;) čiže ty si povedal to ako keby pred YNWA Liverpool ani neexistoval... najprv sa používali modrobiele dresy ako everton, potom červenobiele ako MU .. červené dresy sa začali používať za Shanklyho
a nakoniec - ak tomu ja nerozumiem tak prečo chce aj napr. scouser Ronnie Whelan odchod beniteza?
takže
In Rafa i dont trust...
pozeral si zapasy LFC minulu sezonu?
-
|87.244.200.xxx |2010-01-21 23:28:15 lubo
minulá sezóna bola neúspešná.. ako aj tá predtým.. rafa môže prekonať kolko rekordov chce ale to nič neznamená ak nezíska žiadnu trofej
-
|91.127.30.xxx |2010-01-21 21:13:34 Liverbird
Nič v zlom, ale ja sa stále najviac zasmejem na takých týpkoch, ktorí fandia Liverpoolu dokopy možno rok, možno rok a pol (niektorý ani toľko), ale robia tu zo seba neskutočných znalcov so siláckymi rečami a bijú sa do pŕs, akí sú oni "fans" a pritom tárajú neskutočné nezmysly a zosmiešňujú sa. Viď príklad debata vyššie, nebudem konkretizovať, ale stačilo mi letmé prebehnutie príspevkov vyššie a poniektoré si fakt zaslúžia byť v zlatom fonde .... hlavne, že nemajú konca kraja svojou dĺžkou. Chlapci, niekedy je mlčať zlato
.
-
|62.168.95.xxx |2010-01-21 21:33:33 Johnyno - K Gillettovi a Rafovi
ale veď skoro každý top klub má zranenia, niekedy aj viac a horšie ako má LFC. Aj Arsenal má maródov, aj MU. Aj Stoke malo maródku, v 1. polčase
museli 2 krát striedať a aj tak sme nevyhrali. To sú výhovorky. Gillett by mal radšej otvorene povedať, že nedá peniaze na posily, nedajbože odstupné za Rafu ako takéto výhovorky. Uznávam Rafu, urobil pre LFC veľa, ale aj on je nahraditeľný, no a keď sa dlhšie nedarí, väčšinou sa mení tréner. Ja osobne by som nechal Rafu do konca sezóny alebo dal šancu na jednu nastávajúcu
sezónu, ale požadovať aj nejaký úspech, nejaký titul.
-
|91.127.125.xxx |2010-01-22 01:15:49 amgine - re: blbost
stary napsal:Kvôli tej chvíľkovej slabosti sme prišli o Ligu majstrov, FA Cup, Carling Cup, boj o titul, ďalší rok je v ****** a tešíme sa z toho, že vyhráme nad Spurs, ktorí strelili regulérny gól????
Čo zabudol na Reading, Fiorentinu a spol.?
A kde je nejaká vízia do budúcností?
Môže toto mužstvo o rok-dva bojovať o titul? S Lucasom, Insuom, Deggenom, Škrtelom, Carrom, Aquilanim...?
Fakt si môže niekto myslieť, že sa tu buduje mužstvo, ktoré má na to, aby bolo lepšie, než Chelsea, MU, Arsenal?
Nie, ja si to nemyslím ! Sorry ale tento výsledok nemôže zmeniť môj názor na Rafaela !!!
-
|86.42.80.xxx |2010-01-22 04:08:07 marcel - poslednych 30minut so Spurs
kedy sa totenham na nic nezmohol je isto obrat k lepsiemu.Prvykrat v sezone/okrem zapasu s Manu,kedy sme tiez kontrolovali hru po cely zapas/ mozme byt ozaj spokojni.Myslim,ze vsetkym to pomohlo a nech mi nikto z Vas nehovori,ze by na SPURS postavil taku istu zostavu,ako aj mnou zatracovany Rafa.Ale ako som tu napisal pred par dnami,po precitani si clanku o totalne zlej sezone fergussona pred 20rokmi a o jeho zachrane v zapase vitaznom v FA Cupe,kde islo o neho,ze bud alebo,tak uz nebudem kriticky,lebo manazer je Rafa,je s hracmi kazdy den,vie o nich trosicka viac ako my a isto nechce prehravat
-
|78.141.116.xxx |2010-01-22 12:16:35 pedro gonzales - re: blbost
Jasne,že može!len tu musí ostat Rafa a dotiahnut 3/4 hračov najlepšie zo španielskastary napsal:Kvôli tej chvíľkovej slabosti sme prišli o Ligu majstrov, FA Cup, Carling Cup, boj o titul, ďalší rok je v ****** a tešíme sa z toho, že vyhráme nad Spurs, ktorí strelili regulérny gól????
Čo zabudol na Reading, Fiorentinu a spol.?
A kde je nejaká vízia do budúcností?
Môže toto mužstvo o rok-dva bojovať o titul? S Lucasom, Insuom, Deggenom, Škrtelom, Carrom, Aquilanim...?
Fakt si môže niekto myslieť, že sa tu buduje mužstvo, ktoré má na to, aby bolo lepšie, než Chelsea, MU, Arsenal?
-
|195.168.44.xxx |2010-01-22 12:32:02 jagged - trosku off-topic...
http://www.denniksport.sk/article/120471/manu-zeru-americke-kobylky
-
|85.160.107.xxx |2010-01-22 14:50:56 Lacik
Nové info k přestupům?
Co sem se zatim dočet, tak Jones by mohl přijít za 12mega
Babel zvažuju nabídku z Birminghamu
Chamakh dá vědět tento víkend
Mluví se o Huntelaarovi, ale to je nepravděpodobné
-
|82.100.48.xxx |2010-01-22 16:22:12 MaraLFC
Gerrard se zanedlouho vrati do treninku a moh by stihnout Wolves...
-
|90.180.35.xxx |2010-01-22 16:33:11 Rawe911
Vazne pokazde co si procitam cizi weby a hlavne tento,tak se musim smat
poznamky jako "na Manchester stracime jen 10 bodu"
"Utracime min nez United","Raffa je psychicky silnejsi nez Ferguson"
Ja absolutne nechapu jak se s nama muzete porad srovnavat.Jedine s cim tady souhlasim je to ,ze Benitez vas dostava do sracek.A zajima me,jak chcete naplnit ty vase naivni cile.Byt do 4. mista v PL,mozna pristi sezonu,ale tuhle urcite ne.A vyhrat Evropskou ligu?No s konkurenci jako Galatasaray,Wolfsburg,Juventus,Marseille atd
-
|Administrator |2010-01-22 16:38:08 ONDRA
-
|95.103.155.xxx |2010-01-22 17:05:05 dax
Tak počúvaj scume, ja celkom často sledujem ten váš web a je mi z neho zle. Toľko neschopných gloryhunterských deciek po kope sa nenájde nikde, len u vás.
Tipy pred zápasom 0:4 0:5, výsledok 3
; Ferguson je sterilný, ferguson je *****, ferguson to prekaučoval. Musíme kúpiť Villu, Maicona a Silvu
Neschopné deti bez zmyslu pre realitu, ktoré zaujíma len výsledok a niekedy ani nevedia, že sa ten deň hral zápas.
Redaktor tam musel dať článok o dlhoch, bohužiaľ sa to minulo účinku a detičky stále požadujú Villu a Maicona. Najviac ma dostáva vaše vyplakávanie, ak sa proti Vám niečo zapíska alebo ak rozhodca zapíska v zápase pre niekoho z B4 a potom tam môžem čítať ako sú rozhodcovia proti manU a, že vám každý ubližuje. Zaujímavé asi si nespomínate, že ešte pred rokom za vás hral akýsi Ronaldo najväčší simulant na ostrovoch, ale vtedy ste sa nesťažovali, keď vám žral jeho pády, že? Je mi zle z celého vášho klubu aj z fanúšikov úspechu, ktorích priťahuje
-
|90.180.35.xxx |2010-01-22 17:01:03 Rawe911 - re:
To je pravda,ale pokud o tom neco vis,a ne jen z bulvaru.Tak ti je jasny ze za to nemuzou ani Fans,ani Ferguson a ani hraci.Spusobili to paraziti z USA,kteri si koupily klub na dluh a ten dluh prevedli prave na klub.Jinak predtim jsme v podstate zadluzeni nebyli.Ale verim ze to uz nebude dlouho pokracovat.A jinak mimochodem LFC ma dluhy 350 mil liber,ktere si spusobil sam.Napr .preplacenim hracu jako Babel nebo donedavna Voronin atd....Jinak ja jsem sice zayty fanousek United,ale co se tyce nenavisti k LFC tak tu nepocituju.Rivalitu ano ,ale ne nenavist.Jste club s tradici a toho si vazim.Takze predhazovat nam nejake dluhy za ktere nemuzeme a prat nam krach(ktery nenastane
)je ubohost.Podle me maji timy soutezit na hristi a ne co se tyce "velikosti"dluhu.
-
|Administrator |2010-01-22 17:39:38 ONDRABulvár nečtu. Čtu weby jako BBC a hlavně SkySports, kde se nedávno objevilo několik článků o výroční zprávě za minulý rok. Dlužíte 3x více než my, což mi udělalo radost. Nemusím vysvětlovat proč.
Asi to uslyšíš poprvé, ale naše dluhy jsou 250 mil a jsou způsobeny naprosto stejnou cestou jako ty vaše. Amíci si na nákup klubu vzali úvěry, které pak převedli přes dceřinou společnost na klub. Naštěstí my je splácíme. O tomtéž ve vašem případě pochybuju. Za 5 let pod Glazerem jste na tom hůř, za rok 2009 jste v provozním zisku jen díky prodeji Ronalda to Realu. Evidentně ti chybí informace. Sorry, v tomto směru si na mě fakt nepřijdeš. Čísla jsou totiž jasná.
A jestli to nebude pokračovat? Otevři oči, tohle je realita.
-
|90.180.35.xxx |2010-01-22 17:34:21 Anonymní
dax:nemuzes hazet vsechny weby ani vsechny ucastniky do jednoho pytle,*****i se najdou vsude.Co se tyce me nikdy jsem nepsal nikde ze potrebujem nejakeho Villu,osobne jsem naprosto spokojeny s tymem jaky mame.Co se tyce Ronalda,i jeho odchod jsem uvital,protoze celkove kazil nasi image.A osoceni ze jsem gloryhunterske decko je taktez na povazenou.Na Old Trafford uz jsem byl a zazil tu atmosferu.A dalsi vec je ta ze me nikdy nikdo nemohl slyset stezovat si na rozhodci.(Teda pardon ted v utery to bylo poprve).Zamysli se nad sebou nez zacnes soudit.Ja jsem fanouskem United byl vzdy at vyhravali nebo ne.Ale mas pravdu ze nase weby jsou plne deti,kteri nevedi co znamena slovo Fans a kteri jsou pohlceni modernim pojetim.
-
|95.103.155.xxx |2010-01-22 17:54:15 dax
Mňa ako pravidelného pasívneho návštevníka vášho webu naštartovalo to porovnávanie a tie výroky v úvodzovkách, ktoré si tu uviedol. Doslova ma fascinovala tá drzosť toho komentu. To bola pre mňa ako červená farba pre býka a keď som si spomenul, čo som si toho na vašom webe počítal nasledovala primeraná reakcia. Za toto sa ospravedlňovať nebudem, pretože neni začo. Ja sa snažím nezovšeobecňovať a nehádzať všetkých do jedného vreca, pretože nato viem svoje a dobre vie, že *****i sú všade, ale ak niekto dráždi hada bosou nosou, nemôže očakávať vyjednávanie, ale útok
-
|90.180.35.xxx |2010-01-22 17:45:36 Anonymní
ONDRA:O klube z Anfield Road už reč bola, ale do tohto prekrásneho svätostánku sa predsa len ešte vrátime. Babel totiž nie je jediným hráčom, ktorý dlhodobo trpí "syndrómom preplateného hráča". Ďalším nevydareným artiklom v červenom drese sa stal totiž i Andrej Voronin. Ukrajinec odohral v Liverpoole len 14 stretnutí, strelil v nich päť gólov a jeho 30 tisícový kontrakt bol tak právom vnímaný za priveľký. Sklamaní fanúšikovia však už nemusia smútiť, pretože Voronin odišiel do Dynama Moskva. Dlh Liverpoolu je však na hranici 350 miliónov libier a stále stúpa. ////////pokud se tedy bavime o realite a duveryhodnych a nezaujatych zdrojich
-
|Administrator |2010-01-22 17:54:38 ONDRAJá věřím řediteli klubu, jmenovitě Christianu Purslowovi, který o této cifře mluvil minulý týden. Tato cifra má sestupnou tendenci. To jsou fakta a ne ty žvásty, který si přečteš na webech jako goal.com a spol a slovenské a české weby to jen přeberou a kterým ty evidentně věříš.
Plat 30 tis. Liber týdne je pod průměrem PL, navíc tebou uvedený Voronin byl např. i na hostování. Pokud to v rychlosti spočítám, tak jeho plat nás za dobu jeho působení přišel na 3 mil., což je částka, kterou si vydělá Torres za půl roku. Máš stále pocit, že díky Voroninovi jsme zadluženi???
Něco dalšího prosím!!
-
|95.103.155.xxx |2010-01-22 18:01:51 dax
No lenže stúpa aj u vás. Ty argumentuješ Babelom, ja môžem použiť 30 milónového
Berbatova. A dnes som sa v športe dočítal, ťe Glazer je na cestáv vo svete a zháňa ďaľší 500mega eurový úver, aby mohol splatiť ten predchádzajúci.
http://www.denniksport.sk/article/120471/manu-zeru-americke-kobylky
-
|90.180.35.xxx |2010-01-22 17:59:28 Rawe911
Vidim ze se s Vami neda bavit na urovni,jste zainteresovani proti kazde zmince o United.Absolutne nechapete o cem hra jako takova je,chybi Vam respekt.Ano respekt,i ja respektuju LFC a Leeds,prestoze jsou nasimi nejvetsimi rivaly.Mate plnou hlavu cisel a penez ktera tato doba prinasi a naopak odebira z nasi hry.Nezajimate se o zdravou rivalitu mezi kluby,nybrz o nenavist.Uvedomte si ze my nejsme radikalni Hooligans a nezijeme ani v Manchesteru ani v Liverpoolu.Jsme fanosci klubu s nejvetsi tradici,a podle toho by jsme se meli chovat.Soupereni neni v tom,ze se naucite nazpamet cisla a ruzne spekulace o "realite".Az toto pochopite,pak uvidite i svuj vlastni club uplne jinak.Myslim ze kazdy rozumny clovek,at uz fanousek LFC,nebo Reeds,toto uzna.Preju hodne stesti do nasledujiciho prubehu sezony.
-
|Administrator |2010-01-22 18:05:50 ONDRA1. kecat si tu začal ty
2. já se s tebou na úrovni bavím. Narozdíl od tebe přináším oficální fakta, ne žvásty z bulvárů.
3. nejsem hooligan, toto hnutí je mi absolutně volné, ale jsem fanda LFC, který nesnáší ManU. Nestydím se za to a nemám problém to dát najevo.
4. pro upřesnění: Manchester United's total debt has risen to £716.5million ($1.17billion), according to accounts released on Wednesday. - abych vám zbytečně nepřidával
5. něco dalšího prosím!!
-
|91.127.25.xxx |2010-01-22 21:41:29 Liverbird
Na margo Manure, len toľko, že už len čakám, kedy si ho zmysli kúpiť nejaký Arabský šejk, ako svoju novú hračku.
Budú mať City, budú mať ManU a nakoniec celý smraďošský Manchester pod kontrolou a v moci
.
K ostatným veciam, čo písal ten týpek, hlásiaci sa k farbám ManU sa nemá zmysel bližšie vyjadrovať, pretože je to len také nezmyselné - nepodložené "plácanie" z jeho strany. Sám tomu nemôže veriť, čo píše za bludy.
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 11:45:52 pipa23 - re:
Anonymní napsal:ONDRA:O klube z Anfield Road už reč bola, ale do tohto prekrásneho svätostánku sa predsa len ešte vrátime. Babel totiž nie je jediným hráčom, ktorý dlhodobo trpí "syndrómom preplateného hráča". Ďalším nevydareným artiklom v červenom drese sa stal totiž i Andrej Voronin. Ukrajinec odohral v Liverpoole len 14 stretnutí, strelil v nich päť gólov a jeho 30 tisícový kontrakt bol tak právom vnímaný za priveľký. Sklamaní fanúšikovia však už nemusia smútiť, pretože Voronin odišiel do Dynama Moskva. Dlh Liverpoolu je však na hranici 350 miliónov libier a stále stúpa. ////////pokud se tedy bavime o realite a duveryhodnych a nezaujatych zdrojich
Voronin prišiel do klubu zadarmo a odišiel za 2 miliony + -
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 11:48:51 pipa23 - re:
Rawe911 napsal:Vidim ze se s Vami neda bavit na urovni,jste zainteresovani proti kazde zmince o United.Absolutne nechapete o cem hra jako takova je,chybi Vam respekt.Ano respekt,i ja respektuju LFC a Leeds,prestoze jsou nasimi nejvetsimi rivaly.Mate plnou hlavu cisel a penez ktera tato doba prinasi a naopak odebira z nasi hry.Nezajimate se o zdravou rivalitu mezi kluby,nybrz o nenavist.Uvedomte si ze my nejsme radikalni Hooligans a nezijeme ani v Manchesteru ani v Liverpoolu.Jsme fanosci klubu s nejvetsi tradici,a podle toho by jsme se meli chovat.Soupereni neni v tom,ze se naucite nazpamet cisla a ruzne spekulace o "realite".Az toto pochopite,pak uvidite i svuj vlastni club uplne jinak.Myslim ze kazdy rozumny clovek,at uz fanousek LFC,nebo Reeds,toto uzna.Preju hodne stesti do nasledujiciho prubehu sezony.
united nikdy nebol taky rival ako je dnes...pre LFC najväčším rivalom je Everton...Man.United v minulosti pre nas nebol o nič väčší klub ako napr. West Ham...
zmenilo sa to až neskôr...
-
|195.113.197.xxx |2010-01-23 12:26:58 Marťas13
Citace:zmenilo sa to až neskôr..
Bohužel. Osobně jsem zjistil, že s fanoušky United se nedá mluvit. Jsou stejně nafoukaní jako jejich tým, jako jejich Alex. V poslední době jsou to pro tyhle gloryhuntery žně a masturbace jejich ega nezná hranic. Jsem fanoušek LFC, byl jsem v Liverpoolu, byl jsem v Manchesteru. Ne na tak dlouhou dobu, jakou bych si přál, bohužel ani na Anfieldu, ale naši fanoušci a jejich, stačí pár vět a máte jasno. Já osobně chovám nenávist k United, poznal jsem ji i v Liverpoolu a nehodlám to měnit.
Chovám k nim respekt, jako ke klubu, hrají dobrý fotbal, mají výsledky. But once a Manc never a Red ! Protože to, co jim běhá po hřišti za násilnické arogantní pitomce, to se jen tak nevidí.
Ani nevíte, jak moc se těším na Old Trafford.
Jen bych ještě rád dodal jednu svou myšlenku. A ta se týká našich hráčů. Dle mého názoru Rafa postavil velice dobrý tým, přivedl neskutečně kvalitní hráče, kteří hrajou srdcem. Rafa ví, co LFC znamená a proto sem přivádí takové hráče. Všichni zde mluví o obřích ambicích, jaké LFC má. A to je dobře, náš tým, s tak bohatou historií, tak obávaný a respektovaný v Evropě a po celém světě, ten by je měl mít. Ale s tím samozřejmě přichází některých nerozumné nároky na tým. Rafa dostal peníze a přivedl ultimátní hráče. Všichni víme, kteří to jsou, tvoří náš tým. A ten tým, je výborný. Rafa to říká neustále, to že ta jména nejsou tak známá (možná tady, v Anglii je zná každý) neznamená, že by to měl být špatný tým. Ten tým loni dokázal zbořit všechny rekordy klubu a to je něco s čím bychom měli počítat hlavně. Ať už v bodech, porážkách či golech. Ano, trofej nám to nepřineslo, o pouhých pár bodů. Čekáme na ni už moc dlouho (polovina těch, co píše ty hlody tady ale v tu dobu ještě nebyla na světě. Přiznám se, že ani já ne), možná proto je většina tak zaslepená. Ale když vidím ty stejné gloryhuntery tady jako u United, je mi zle. Taky chci trofeje, strašně moc, ale ještě více chci tým, za který se nemusím stydět. A to jsem ani jednou v životě za LFC nemusel. Nevím, jak bych se cítil, kdybych fandil ManU před 10 leti a teď. Nechtěl bych... byl to dle mého názoru uplně jiný tým.
Mnoho z vás se opět ozve, že Rafa podepsal tisíce (ano, tolik jich opravdu nebylo) špatných hráčů. Byli všichni tyto hráči, kteří se nechytili, tak špatná investice? Kdeže ! Jediné, čím se mohou antiRafové ohánět je Robbie Keane. Hráč, kterého mám moc rád, Ir jak poleno, ale stejný případ jak s Dossenou. Nehrál za nás na úrovni, jakou Rafa chtěl a o jaké věděl, že na ní hrát může. Že nedostal čas? Věřte mi, že za tím bylo ještě něco jiného, o čem my nevíme, protože Rafa médiím neříká nic, ví moc dobře proč. (Mimochodem někteří chtějí, aby se víc bavil s fanoušky. Ani v přípravce nemají rodiče po****n přístup do kabin a trenér se s nikým nebaví. Rafa řekl, že zůstal kvůli fanouškům, protože je miluje. Bude se s nám bavit o nás, ale o týmu? Zapomeňte, takhle to prostě nechodí, a je to správně.) To byla Rafova 20 milionová promrhaná investice, ale jinak se většina chytila více než dobře. Cožpak vám Masch, Torres, Johnson, Alonso, Aquaman, Arbeloa, Kuyt, Insua, Riera, Benayoun, Aurélio, Babel, Lucas, Reina, Maťo, Agger,... panebože prostě celý tým, který loni uhrál tak neskutečnou sezonu, jakou jsme nezažili po dlouhá léta, nestačí? Přihoďte příchod Ngoga (který prostě dal těch 6 důležitých golů nebo kolik a teprve roste) či Pacheca nebo i Degena, ve kterém toho také dřímá jistě hodně. Rafa nikdy nepřivedl nikoho špatného (nejlepší levý bek itálie, nejlepší střelec německa, největší talent brazílie, největší talent holandska - neříkejte mi, že je zprasil Rafa, za to mohou hráči - a u Lucase to navíc neplatí, hraje dobře, sice ještě potřebuje čas na lavičce a makat, ale dobře). Navíc příchodem Aquamana, Johnsona, či nově Maxiho, Rafa ukazuje, že opravdu nestaví defenzivní tým, jak tu někteří říkají. Hraje na dva defenzivní záložníky, což někteří nemohou zkousnout, ale pokud naše záloha hraje, tak jak má, je neproniknutelná. Spurs to ochutnali plnou měrou. To co se týká druhého útočníka, to musí zařizovat křídla a loni to zařizovala. Přestaňte prosím zatracovat náš tým a Rafu jen kvůli nepovedné polovici sezony. Rafa si ten tým postavil. Ale odešel mu Xabi. Rafa nezískal Barryho, kterého chtěl (btw Alonso, nemůže se divit, Xabi až na tu poslední sezonu už toho příliš nehrál). Tak povolal náhradu Aquamana. Ten zatím vypadá velmi nadějně a dobře, hold jsme museli protrpět jeho zranění.
Rafa dělá chyby. Dělá jich dost. Někdy opravdu zajímavě střídá, sem tam postaví sestavu, ze které valíme oči. Ale to jen proto, že nevíme, co za tím je. Hráči může být nevolno atd. A to nám Rafa většinou neřekne. Hodně se diskutuje ohledně Babela. Ten mladík to v sobě má neskutečně, ale jeho arogance je obrovská. Rafa se k němu vyjádřil a vždy stejně. Pokud bude makat na trénincích a chovat se slušně, je jasné, že bude v týmu. Tohle je o sporu mezi ním a Rafou, ale ten spor zařídil Ryan. Myslel si, že přijde a bude h...
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 12:47:52 Anonymní
ned hrát? Navíc když nepředvádí výkony na trénincích, nemůže se divit.
Rafa pár liber prošustroval, ale až tu někdo zas bude házet těmi 220 miliony liber, tak si prosím přečtěte jména hráčů, která nám hrají v základu. Mají cenu větší. A pro nás fans ještě vyšší, jelikož hrají srdcem. Takové hráče sem Rafa vodí, takové tu chce. Možná proto se mu Ryan nelíbí, protože takový on moc není. Raději si asi zarapuje ve sprše .
Věřím v Rafu a i nadále budu. Doufám, že se zvedneme a dotáhneme se zpátky tam, kam patříme. Byl bych rád, kdyby si tohle někdo přečetl, i když je to dlouhé (jsem v nemocnici, nemám, co dělat ) a trochu si z toho vzal, neházel jen zaslepené názory na všechny strany.
Viděli jsme to loni, viděli jsme to i několikrát letos. Povězte, když je Rafova taktika tak neuvěřitelně čitelná a ti hráči tak špatní, jak to, že jsme dokázali porazit famozně rozjetý Tottenham, který vůbec nevěděl, co se kolem něj děje (podpořeno rychlým golem, přesně tak to má vypadat, Spurs se rozkoukali až ve 2. půli a tak na 15 minut ani ne) a to bez Torrese, Gerrarda, Johnsona, tedy tří rozhodně velkých hvězd? A i bez těch dvou, bez kterých jsme podle ostatních "minimální"? Haha... YNWA!
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 11:54:39 pipa23 - re:
Rawe911 napsal:Vazne pokazde co si procitam cizi weby a hlavne tento,tak se musim smat
poznamky jako na Manchester stracime jen 10 bodu
to porovnanie bolo nahodne.. Manchester je na druhom mieste a napisal som to preto, lebo viem, že Chelsea je nerealne dostihnuť, maju formu no Liverpool môže byť vyššie...tuto sezonu, nieje to matematicky nemožne a tiež nas čakajú dosť prijateľné zapasy.. ktore by sme mali vyhrať...
to o zaujatosti a "srovnavaní" je hluposť..ak by bol druhy iny klub, tak to tam napišem...s United by som sa nikdy nechcel srovnavat...stale je to však na vašej strane o trochu lepšie ako s fanušikmi chelsea, City...to je vyslovene katastrofa...
-
|195.113.197.xxx |2010-01-23 12:32:38 Marťas13
Ani se mi to sem nevešlo. No už to znovu přepisovat nebudu. Rafa za ty peníze postavil tým, na který jsem hrdý. Nejen, na jeho jméno. Díky Rafo, věřím ti i nadále!
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 12:46:26 Anonymní - re:
ned hrát? Navíc když nepředvádí výkony na trénincích, nemůže se divit.
Rafa pár liber prošustroval, ale až tu někdo zas bude házet těmi 220 miliony liber, tak si prosím přečtěte jména hráčů, která nám hrají v základu. Mají cenu větší. A pro nás fans ještě vyšší, jelikož hrají srdcem. Takové hráče sem Rafa vodí, takové tu chce. Možná proto se mu Ryan nelíbí, protože takový on moc není. Raději si asi zarapuje ve sprše
.
Věřím v Rafu a i nadále budu. Doufám, že se zvedneme a dotáhneme se zpátky tam, kam patříme. Byl bych rád, kdyby si tohle někdo přečetl, i když je to dlouhé (jsem v nemocnici, nemám, co dělat
) a trochu si z toho vzal, neházel jen zaslepené názory na všechny strany.
Viděli jsme to loni, viděli jsme to i několikrát letos. Povězte, když je Rafova taktika tak neuvěřitelně čitelná a ti hráči tak špatní, jak to, že jsme dokázali porazit famozně rozjetý Tottenham, který vůbec nevěděl, co se kolem něj děje (podpořeno rychlým golem, přesně tak to má vypadat, Spurs se rozkoukali až ve 2. půli a tak na 15 minut ani ne) a to bez Torrese, Gerrarda, Johnsona, tedy tří rozhodně velkých hvězd? A i bez těch dvou, bez kterých jsme podle ostatních "minimální"? Haha... YNWA!
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 12:47:15 Anonymní - re:
Marťas13 napsal:.
ned hrát? Navíc když nepředvádí výkony na trénincích, nemůže se divit.
Rafa pár liber prošustroval, ale až tu někdo zas bude házet těmi 220 miliony liber, tak si prosím přečtěte jména hráčů, která nám hrají v základu. Mají cenu větší. A pro nás fans ještě vyšší, jelikož hrají srdcem. Takové hráče sem Rafa vodí, takové tu chce. Možná proto se mu Ryan nelíbí, protože takový on moc není. Raději si asi zarapuje ve sprše .
Věřím v Rafu a i nadále budu. Doufám, že se zvedneme a dotáhneme se zpátky tam, kam patříme. Byl bych rád, kdyby si tohle někdo přečetl, i když je to dlouhé (jsem v nemocnici, nemám, co dělat ) a trochu si z toho vzal, neházel jen zaslepené názory na všechny strany.
Viděli jsme to loni, viděli jsme to i několikrát letos. Povězte, když je Rafova taktika tak neuvěřitelně čitelná a ti hráči tak špatní, jak to, že jsme dokázali porazit famozně rozjetý Tottenham, který vůbec nevěděl, co se kolem něj děje (podpořeno rychlým golem, přesně tak to má vypadat, Spurs se rozkoukali až ve 2. půli a tak na 15 minut ani ne) a to bez Torrese, Gerrarda, Johnsona, tedy tří rozhodně velkých hvězd? A i bez těch dvou, bez kterých jsme podle ostatních "minimální"? Haha... YNWA!
-
|195.113.197.xxx |2010-01-23 14:11:42 Marťas13
Jo, tak nakonec sice nějak extra zajímavě, ale vešlo. Omlouvám se za prapodivné rozdělení textu.
-
|94.136.137.xxx |2010-01-23 15:29:24 Anonymní
to čo si napisal, bolo sučasťou tej spravy, len stranka to nezobrazila...ked som chcel dať quote tvojho textu..tak to tam bolo všetko napisane...chybu som spravil ja ked som to chcel umiestniť pod tvoj text ako pokračovanie, čo sa podarilo až na treti pokus





